Βασιλική Μιλλούση: ”Eίμαι δίπλα στον σύζυγό μου Λευτέρη Πετρούνια, ως η φωνή της λογικής”

Η Βασιλική Μιλλούση εκπροσώπησε την Ελλάδα πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς του Σίδνεϊ, όταν ήταν μόλις 16, και ξανά το 2012 και το 2016. Το πόσο αγαπάει το άθλημά της φαίνεται από τον τρόπο που μιλάει γι’αυτό και από το γεγονός ότι θέλει να εξελίσσεται συνεχώς ως προπονήτρια και παιδαγωγός, ειδικά τώρα που φέρνει και τα δικά της παιδιά στο γυμναστήριο. «Η ενόργανη είναι πλέον στο DNA των παιδιών μου», αστειεύεται, «αλλά θέλω πρώτα να αγαπήσουν τον αθλητισμό». Αν πάντως θελήσουν στο μέλλον να ακολουθήσουν το δρόμο των γονιών τους, η οικογένεια έχει ήδη μεγάλη εμπειρία στο πώς να στηρίζει πρωταθλητές.

Πήγες πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς Αγώνες σε ηλικία 16 ετών. Πώς διαχειρίζεται κανείς την επιτυχία όταν έρχεται σε τόσο μικρή ηλικία;
«Χαίρομαι πολύ γι’αυτή την ερώτηση και χαίρομαι που αποκαλείς “επιτυχία” το να πάει κανείς στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Στα 16 μου ήμουνα παιδί και μόνο τώρα, ως μεγάλη πια, καταλαβαίνω ότι τα 16 είναι πολύ μικρή ηλικία για ένα τόσο δυνατό στόχο. Πλέον καταλαβαίνω ότι ήταν τεράστια επιτυχία το να καταφέρω να φτάσω στους Ολυμπιακούς Αγώνες, αλλά τότε δεν έκανα και την πιο σωστή διαχείριση. Ήμουν πάρα πολύ αγχωμένη και δεν έζησα πράγματα κι εμπειρίες, αλλά τα έζησα όλα μετά».

Πώς ήταν η επόμενη μέρα μετά τον πρωταθλητισμό; Νιώθεις ότι θυσίασες κάτι;
«Η επόμενη μέρα μετά τον πρωταθλητισμό είναι δύσκολη. Ειδικά στην ενόργανη, επειδή ξεκινάμε από πολύ μικρή ηλικία, ο πρωταθλητισμός είναι κυριολεκτικά όλη σου η ζωή. Αλλά θέλω να πιστεύω ότι ήμουν αρκετά προετοιμασμένη. Το πάλευα χρόνια και γι’αυτό έμεινα και τόσα πολλά χρόνια στη γυμναστική, γιατί προσπαθούσα να δημιουργήσω ευνοϊκές συνθήκες ούτως ώστε όταν σταματήσω τον αθλητισμό να έχω πράγματα να κάνω. Σταμάτησα όταν ήμουν σε καλό επίπεδο, αλλά ήμουν έτοιμη να κάνω την οικογένειά μου και να ανοίξω το γυμναστήριό μου».

Πώς συνυπάρχουν στην ίδια οικογένεια ως σύντροφοι δύο άτομα με ψυχοσύνθεση πρωταθλητή;
«Δεν είναι εύκολο, ειδικά ως σύντροφοι. Όταν ήμασταν και οι δύο εν ενεργεία χωρίς να έχουμε παιδιά, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Αυτό το κομμάτι χρειαζόταν διαχείριση και βοήθεια, γιατί είχαμε τους ίδιους στόχους την ίδια περίοδο, που σήμαινε άγχος, κούραση και στεναχώρια. Χρειαζόμασταν βοήθεια που δεν μπορούσαμε να την προσφέρουμε ο ένας στον άλλο. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα, γιατί ξέρω τι χρειάζεται ο Λευτέρης και τον στηρίζω με όλη μου την ψυχή ώστε να πετυχαίνει τους στόχους του και να είναι καλά».

Τώρα τι τον συμβουλεύεις;
«Είμαι δίπλα στο σύζυγό μου πάντα ως η φωνή της λογικής. Όταν αυτός τρελαίνεται και νομίζει ότι έχουν έρθει τα πάνω κάτω, εγώ του υπενθυμίζω τη λογική, το σωστό δρόμο και όσα έχει καταφέρει για να φτάσει μέχρι εκεί. Η συμβουλή μου πάντα είναι ηρεμία. Ο Λευτέρης είναι πολύ δυνατός από μόνος του, οπότε δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συμβουλές για τη διαχείριση του αγώνα».

Είναι συμβουλές τις οποίες εύχεσαι ότι κάποιος θα είχε δώσει σε σένα όταν τις χρειαζόσουν;
«Θα ήθελα πάρα πολύ να έχω έναν άνθρωπο να με εκλογικεύει κι εμένα, να μου δίνει δύναμη και να με εμψυχώνει κατά τη διάρκεια της αθλητικής μου καριέρας. Δυστυχώς δεν είχα αυτή την στήριξη. Θα ήθελα πάρα πολύ να έχω ένα ψυχολόγο και να μιλάω, αλλά τότε δεν είχα τη γνώση να το κάνω αυτό. Αντίστοιχα, θα ήθελα να είχα συμβουλευτεί νωρίτερα το Λευτέρη για θέματα διαχείρισης του αγώνα».

Ο ελληνικός αθλητισμός προσπαθεί να περάσει σε νέα εποχή μετά τις καταγγελίες της Σοφίας Μπεκατώρου. Ποιοι είναι οι στόχοι σου ως πρόεδρος της επιτροπής της ΕΟΕ για την Ισότητα των Φύλων;
«Οι στόχοι μου είναι ίσες ευκαιρίες και ίση αντιμετώπιση για τις γυναίκες και τους άντρες στον αθλητισμό. Για μένα ο απώτερος σκοπός είναι η ενδυνάμωση των γυναικών. Θέλω να τους δείξω ότι δεν είμαστε σε μειονεκτική θέση, είμαστε πολύ δυνατές και μπορούμε να κάνουμε πράγματα από μόνες μας, να πιστέψουμε στους εαυτούς μας και να πατήσουμε στα πόδια μας. Νομίζω ότι αυτό ο αθλητισμός αυτό σου το προσφέρει έτσι κι αλλιώς. Η γνώση αντίστοιχα σου προσφέρει ενδυνάμωση ψυχής ώστε να αντισταθείς και να αντιμετωπίσεις καταστάσεις».

Βασιλική Μιλλούση, σύζυγος του Λευτέρη Πετρούνια και πρωταθλήτρια της γυμναστικής εδάφους

Είναι μόνο θέμα ενδυνάμωσης ή και υποδομών;
«Ίσως είναι θέμα νοοτροπίας και στερεοτύπων που έχουμε σχετικά με την ισότητα, όχι υποδομών. Θέλω να πιστεύω ότι οι άνθρωποι εξελισσόμαστε καθημερινά και όσο ενημερωνόμαστε, διαβάζουμε και μαθαίνουμε, η κατάσταση όλο και θα καλυτερεύει».

Πώς μπορούν οι γονείς να ωθήσουν τα παιδιά τους στον υγιή αθλητισμό; Τι πρέπει να προσέχουν όταν τα παιδιά φτάσουν στην εφηβεία;
«Ο αθλητισμός γενικότερα είναι υγεία. Όσο αναφορά τους γονείς, αυτό που πρέπει να κάνουν είναι να είναι δίπλα στα παιδιά τους, να τα ακούνε και να τους δίνουν το βήμα να μιλήσουν. Η οικογένεια πρέπει να είναι δηλαδή η προστασία του παιδιού, όχι να το παίζουν προπονητές. Αλλιώς έρχεται η ρήξη και το παιδί δεν μπορεί να εκφραστεί ποτέ. Οπότε όσο πιο κοντά είμαστε στα παιδιά μας και όσο τους δίνουμε την ελευθερία και το βήμα να μιλήσουν, τόσο πιο υγιής θα είναι και η σχέση τους με τον αθλητισμό».

Έχεις βιώσει ως αθλήτρια σεξιστικές συμπεριφορές; Πώς προφυλάσσεις τις δικές σου αθλήτριες από τις ίδιες συμπεριφορές;
«Δεν θεωρώ ότι έχω ως αθλήτρια νιώσει κάτι τέτοιο. Νομίζω είναι και στον καθένα πόσα πράγματα ανέχεται ή πώς έχουν προετοιμάσει οι γονείς ένα παιδί να αντιδράσει και να μιλήσει ή να μη μιλήσει. Εγώ νιώθω ότι έχω χτίσει μία πολύ δυνατή προσωπικότητα μέσα από τον αθλητισμό και κυρίως μέσα από τις δυσκολίες του αθλητισμού. Μέσα στο γυμναστήριό μας προσπαθούμε και αντιμετωπίζουμε δίκαια όλα τα παιδιά: το καλό, το λιγότερο καλό, το πιο δυνατό, το λιγότερο δυνατό. Όλα τα παιδιά τα αγαπάμε και όλα τα παιδιά πρέπει εμείς να τα εμψυχώσουμε και να τα ενθαρρύνουμε ώστε να βγάλουν τον καλύτερό τους εαυτό υπό κάθε συνθήκη και σε κάθε κλάδο, γιατί ο αθλητισμός δεν είναι μόνο να είσαι καλός αθλητής και να χτίζεις σώμα. Μέσω αυτού χτίζεις και ψυχή και δύναμη και συνδυασμός σου φέρνει την επιτυχία».

Η ενόργανη φημίζεται για τη σκληρή προπόνηση από μικρή ηλικία. Τι έχει αλλάξει στην προπονητική από τότε που ήσουν εσύ αθλήτρια; Εσύ τι κάνεις διαφορετικά με τους δικούς σου αθλητές;
«Τα πράγματα έχουν εξελιχθεί προς το καλύτερο από τότε που ήμουν εγώ αθλήτρια. Έχει αλλάξει η νοοτροπία του αθλητισμού γενικότερα και στην ενόργανη γυμναστική ειδικότερα. Κάποτε τα πράγματα ήταν πολύ πιο αυστηρά και οι προπονητές χρησιμοποιούσαν τρόπους που δεν ήταν παιδαγωγικά σωστοί ώστε να μπορέσει ένα παιδί να βγάλει τον καλύτερό του εαυτό. Τώρα πια αυτά δεν ισχύουν. Μορφωνόμαστε περισσότερο και η καθοδήγηση είναι σωστότερη. Κάποτε υπήρχε το σύστημα της Ρουμανίας που σου μιλούσαν αυστηρά, σε βάζανε τιμωρία… Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που βλέπω ότι έχουμε αναλάβει τα ηνία εμείς, η νεότερη γενιά, που είμαστε πιο καλά εκπαιδευμένοι ως προς τη διαπαιδαγώγηση και τη σωστότερη επικοινωνία με τα παιδιά. Θεωρώ ότι οι αλλαγές αυτές θα φέρουν και καλύτερα αποτελέσματα».

Φέρνεις κι εσύ τα παιδιά σου στο γυμναστήριο για να κάνουν ενόργανη. Τι θέλεις να μάθουν από το άθλημα;
«Καταρχάς, πέρα απ’ το ότι η ενόργανη γυμναστική είναι πλέον στο αίμα των παιδιών μου, τα φέρνω στο γυμναστήριο γιατί παίζουν τεστάροντας τα όριά τους και αναγνωρίζοντας το σώμα τους μέσα από το άθλημα. Αυτό είναι και η βάση της ενόργανης γυμναστικής. Όταν φέρνεις ένα πολύ μικρό παιδί μέσα στο γυμναστήριο, αναπτύσσει πολλές ικανότητες, για παράδειγμα την κιναίσθηση, τη σωστή και ισορροπημένη ενδυνάμωση του σώματος, την ισορροπία, και πολλά άλλα. Γι’αυτό και η ενόργανη γυμναστική είναι η βάση για όλα τα αθλήματα και γι’αυτό και τα παιδιά μου θα κάνουν ενόργανη. Εννοείται βέβαια ότι πρώτο μου μέλημα είναι να αγαπήσουν τον αθλητισμό. Μετά ο πρωταθλητισμός είναι κάτι που σε τραβάει από μόνο του και δεν το ορίζουν οι γονείς».

ΠΗΓΗ

“Απόβαση” στη ΔΕΘ ετοιμάζουν οι φίλοι του Αγροτικού Αστέρα

Την έντονη δυσφορία τους για όσα συμβαίνουν με τον Αγροτικό Αστέρα θέλουν να δείξουν οι φίλοι της ομάδας

Οι φίλαθλοι του Αγροτικού Αστέρα θα παραβρεθούν στα εγκαίνια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης με πανό, βροντοφωνάζοντας για την αδικία σε βάρος της ομάδας και για τη µη λήψη απόφασης για την άνοδο της στη Superleague 2.

Η απόφαση αν δεν είναι η επιθυµητή για τον Αστέρα, δεν θα το αφήσει έτσι. Άλλωστε, το συγκρότηµα του Ευόσµου είναι στο µητρώο από τον Απρίλιο, ενώ άλλες οµάδες µπήκαν αργότερα.

Ο Αστέρας θέλει να είναι αυτός η ΟΜΑ∆Α Α και να ανεβεί στη Super League 2.

ΠΗΓΗ

Ηρακλής: Προσθήκη από τον “συμπολίτη” Άρη

Ο Ηρακλής ανακοίνωσε την απόκτηση του Παναγιώτη Σενγκιέργκη, ο οποίος προέρχεται από τα σπλάχνα του Άρη.

Ο 21χρονος μπακ είχε ξεκινήσει από τα τμήματα υποδομής του Άρη, όπου και στη συνέχεια υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο, ενώ πέρσι είχε δοθεί δανεικός στην Τρίγλια.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΟΤ Ηρακλής:

“Η ΠΑΕ ΠΟΤ Ηρακλής ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Παναγιώτη Σενγκιέργκη. Γεννημένος στις 23 Ιουνίου 2001 αγωνίζεται ως αριστερός μπακ.

Ξεκίνησε από τα τμήματα υποδομής του Άρη, όπου έγινε και επαγγελματίας. Το 2020 δόθηκε δανεικός στην Τρίγλια και στην συνέχεια επέστρεψε στον Άρη. Η ΠΑΕ ΠΟΤ Ηρακλής του εύχεται υγεία και πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας”.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο παίκτης ανέφερε:

“Είναι χαρούμενος που βρίσκομαι στην οικογένεια του Ηρακλή. Είναι ιστορική ομάδα και φέτος έχουμε υψηλούς στόχους που θέλουμε να πετύχουμε. Αυτό όμως θα γίνει με σκληρή δουλειά, αγώνα με αγώνα ώστε στο τέλος να τα καταφέρουμε. Από την μεριά του θα προσπαθήσω για να βοηθήσω να τα καταφέρουμε για να έχουμε μια καλή ποδοσφαιρική σεζόν”.

“Έκλεισε” ταλεντάρα από Σλοβενία ο Μακεδονικός

Ο Μακεδονικός έκλεισε τον καλύτερο αμυντικό της περσινής Β’ Σλοβενίας, Τάρικ Μπάγκολα.

Δανεικό για τη σεζόν 2022-23 απέκτησε ο Μακεδονικός τον 20χρονο κεντρικό αμυντικό της Μούρα. Ο νεαρός αποτελεί ένα από τα ανερχόμενα αστέρια του Σλοβένικου ποδοσφαίρου και αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε διαδικασία απόκτησης εμπειριών.

Η Μούρα, ομάδα που αγωνίστηκε στο νεοσύστατο Κόνφερενς Λιγκ και πέρσι σόκαρε την Τότεναμ αφήνοντάς την εκτός διοργάνωσης, παραχώρησε τον Μπάγκολα ως δανεικό για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Η περσινή πήγε πολύ καλά, με τον νεαρό να ψηφίζεται ως ο καλύτερος αμυντικός της Β’ κατηγορίας Σλοβενίας, με τη φανέλα της Μπελτίντσι.

Η ανακοίνωση της ομάδας:

“Η διοίκηση του Μακεδονικού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Τάρικ Μπάγκόλα, υπό μορφή δανεισμού από την Μούρα για ένα έτος.

Ο 20χρονος (14/10/2002) Σλοβένος κεντρικός αμυντικός ανήκει από τον χειμώνα του 2022 στην Μούρα, ομάδα της πατρίδας του που μάλιστα συμμετείχε σε δύο προκριματικούς γύρους του UEFA Europa Conference League το φετινό καλοκαίρι. Οι άνθρωποι της Μούρα εντόπισαν το ταλέντο του νεαρού Μπάγκολα όταν αγωνιζόταν ως βασικός στην δεύτερη κατηγορία της Σλοβενίας, με την φανέλα της Κρσκο, τον έκαναν δικό τους και τον παραχώρησαν ως δανεικό στην Μπελτίντσι (Β’ Σλοβενίας), στην άμυνα της οποίας αγωνίστηκε επίσης ως βασικός.

Οι 25 εμφανίσεις του στην περυσινή Β’ κατηγορία Σλοβενίας, εκτός από εξαιρετικό αγωνιστικό ρυθμό, του χάρισαν και το βραβείο του Καλύτερου Αμυντικού της κατηγορίας, όπως προέκυψε από την ψηφοφορία των υπόλοιπων παικτών της κατηγορίας. Η προσωρινή μετακίνηση του στον Μακεδονικό είναι, φυσικά, η πρώτη εκτός Σλοβενίας για τον ίδιο.

Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει τον Τάρικ στην μεγάλη «πράσινη» οικογένεια και του εύχεται να πραγματοποιήσει τα όνειρα του με τα χρώματα του Μακεδονικού, παραμένοντας υγιής!”

“Ψώνισε” από Ηρακλή ο Αλμωπός Αριδαίας

Ο Αλμωπός Αριδαίας ανακοίνωσε την απόκτηση του 23χρονου, Γιώργου Μανωλάκη.

Ο αριστερός ακραίος οπισθοφύλακας, που μέχρι πρότινος αγωνιζόταν με τα κυανόλευκα του Ηρακλή, αλλάζει φανέλα, αλλά όχι χρώματα. Ο ροδίτης αμυντικός μετρά εμφανίσεις και με τις αναπτυξιακές ομάδες της Εθνικής.

Με τη φανέλα του Ηρακλή σημείωσε ένα γκολ και δύο ασίστ σε 19 αγώνες, ενώ στο πρωτάθλημα της Superleague 2 έχει αγωνιστεί συνολικά 38 φορές.

Η ανακοίνωση της ομάδας:

“Η ΠΑΕ Αλμωπός Αριδαίας | Λουτρά Πόζαρ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τον 23χρονο Γιώργο Μανωλάκη.

Ο Γιώργος είναι γεννημένος στις 28/05/1999 στην Ρόδο και αγωνίζεται στην θέση του αριστερού μπακ.

Στο παρελθόν έχει αγωνιστεί στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού και του Παναιτωλικού ενώ στην συνέχεια αγωνίστηκε σε ομάδες της Γερμανίας πριν επαναπατριστεί για λογαριασμό του Διαγόρα Ρόδου. Τελευταίος σταθμός στην καριέρα του πριν φορέσει τα κυανόλευκα ήταν ο Ηρακλής. Μετρά 38 συμμετοχές στο πρωτάθλημα της Super League 2.

Γιώργο, η μεγάλη οικογένεια του Αλμωπού σου εύχεται να έχεις υγεία και δύναμη με πολλές επιτυχίες σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο”.

Νέα φιλικά και αγώνας Κυπέλλου για τη “Βασίλισσα”

16 Οκτωβρίου η έναρξη της Superleague 2.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της αρμόδιας επιτροπής, το πρωτάθλημα θα ξεκινήσει ανήμερα της απελευθέρωσης της πόλης της Βέροιας. Σημαδιακό θα έλεγε κάποιος…

Νέους φιλικούς αγώνες θα δώσει η “Βασίλισσα του Βορρά” μιας και υπάρχει ακόμη πολύς χρόνος μέχρι την έναρξη και φυσικά ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσει αλλά και να αναβαθμίσει τα στοιχεία της η ομάδα, είναι η διεξαγωγή αυτών των αγώνων. Επίσης, υπάρχει και ο αγώνας Κυπέλλου που αποτελεί κι αυτός μια σημαντική αναμέτρηση.

Αναλυτικά το πρόγραμμα:

11/09 εκτός με Νίκη Βόλου ( γήπεδο Νεάπολης) στις 17:30

18/09 σε αναμονή αντιπάλου

21/09 αγώνας Κυπέλλου Ελλάδος

02/10 με Πανσερραϊκό ( δεν αποφασίστηκε ακόμη η έδρα).

Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα πόλο: Στα ημιτελικά οι γυναίκες, με τον ίδιο στόχο κι οι άντρες

Με την εύκολη νίκη (14-4) κόντρα στο Ισραήλ, η γυναικεία ομάδα πόλο προκρίθηκε στους “4” του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Το ίδιο φιλοδοξεί να πετύχει και η ανδρική ομάδα κόντρα στους Ισπανούς.

Στις 20:00 ώρα Ελλάδος, η ανδρική ομάδα πόλο καλείται να ξεπεράσει το “βουνό” των παγκόσμιων πρωταθλητών Ισπανών. Αμφότερες οι ομάδες αξίζουν να βρίσκονται στα μετάλλια όμως μόνο μία ομάδα θα έχει την ευκαιρία να το καταφέρει, έτσι όπως προέκυψε από τις διασταυρώσεις.

Οι Ίβηρες κατέκτησαν προ διμήνου στη Βουδαπέστη το χρυσό στο Παγκόσμιο και φαντάζουν αυτή την περίοδο ως η πιο φορμαρισμένη ομάδα, έχοντας το πλεονέκτημα ότι διατηρούν σχεδόν αναλλοίωτο τον κορμό τους μετά το Τόκιο. Στον Γ΄ όμιλο της Α΄ φάσης, η Ισπανία νίκησε εύκολα τη Ρουμανία (16-9) και τη Γερμανία (17-6), όμως απέναντι στην Ολλανδία συνάντησε απρόσμενα μεγάλη αντίσταση και δυσκολεύτηκε πολύ μέχρι να πάρει τη νίκη με 11-10.

Στην αντίπερα όχθη η Εθνική μας ομάδα έφτασε αήττητη ως τα προημιτελικά, έχοντας φέρει όμως δύο ισοπαλίες, που την περιόρισαν στη δεύτερη θέση του Β΄ ομίλου. Το 12-12 της πρεμιέρας με τη Γαλλία δεν μοιάζει πια και τόσο μεγάλη έκπληξη, μετά το χθεσινό (4/9) θρίαμβο των «τρικολόρ» επί της Σερβίας, ενώ το 5-5 με την οικοδέσποινα Κροατία συνοδεύτηκε από πολλά -και σε μεγάλο βαθμό δικαιολογημένα- παράπονα των Ελλήνων παικτών για τη διαιτησία. Αφού ξεπέρασε εύκολα το εμπόδιο του Ισραήλ στο πρώτο νοκ-άουτ, το συγκρότημα του Θοδωρή Βλάχου είναι προετοιμασμένο για μία μάχη… μέχρις εσχάτων, προκειμένου να περάσει στην τετράδα και να διεκδικήσει το μοναδικό μετάλλιο που λείπει από τη συλλογή της Εθνικής ανδρών.

Η προϊστορία μεταξύ των δύο ομάδων δεν είναι ικανή για συμπεράσματα καθώς η τελευταία αναμέτρηση των δύο ομάδων ήταν τον Ιανουάριο του 2021 στο Ντέμπρετσεν, στο πλαίσιο των προκριματικών του World League, όταν η εθνική επικράτησε 12-11. Ενώ σε μεγάλη διοργάνωση, συναντήθηκαν τελευταία φορά πάλι σε προημιτελικό Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το 2018 στη Βαρκελώνη, όπου η Ισπανία νίκησε 10-6.

Ο νικητής της αναμέτρησης θα παίξει στον ημιτελικό της Πέμπτης (8/9) με τον νικητή του αγώνα Ουγγαρία-Μαυροβούνιο, όπου οι Μαγυάροι έχουν ξεκάθαρα τον πρώτο λόγο.

Το σημερινό (6/9) πρόγραμμα στο τουρνουά ανδρών του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος του Σπλιτ:

ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟΙ

16:00 Ουγγαρία-Μαυροβούνιο

17:30 Ιταλία-Γαλλία

20:00 Ισπανία-ΕΛΛΑΔΑ (ΕΡΤ2)

21:30 Κροατία-Γεωργία

ΠΗΓΗ

Σκηνές Φαρ Ουέστ στη Νέα Σμύρνη. Ξύλο και μπουκάλια!

Παίκτες τσακώθηκαν, σπρώχτηκαν και αρπάχτηκαν, οπαδοί μπουκάρανε κι έδειραν, εκτοξεύτηκαν και μπουκάλια.

Στο φιλικό της περασμένης Κυριακής, ο φιλικός αγώνας μεταξύ του Πανιωνίου και της Παναχαϊκής διεκόπη στο 57ο λεπτό, λόγω εκτεταμένων επεισοδίων. Αγωνιστικά οι κυανέρυθροι μέχρι τότε ήταν καλύτεροι και προηγήθηκαν στο 25′ με τον Γεωργούση, ενώ στο 32′ έκαναν το 2-0 με πέναλτι του Γροντή.

Σ’ εκείνο το χρονικό σημείο, ξεκίνησαν τα… όργανα. Έριξε αγκωνιά ο Τσακμάκης στον Μπρέγκου και λίγα λεπτά αργότερα στο 57′ όπου τελείωσε κι ο αγώνας, ο Καρακλάιτς έπιασε από τον λαιμό τον Διονέλλη.

Αρχικά οι οπαδοί, πέταξαν μπουκάλια προς τον πάγκο της Παναχαϊκής και αμέσως μετά εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο.

Οι ομορφιές στο ελληνικό ποδόσφαιρο συνεχίζονται

Η ομαδα της Παναχαϊκής προέβη στη σχετική ανακοίνωση: ” Οριστική διακοπή στο φιλικό. Οπαδοί του Πανιωνίου εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, επιτέθηκαν στην αποστολή της Παναχαϊκής και σε όποιον φορούσε τα χρώματα της ομάδας. Η ομάδα μας, έχει ήδη αποσυρθεί στα αποδυτήρια και είναι όλοι υγιείς”.

Ακολούθησαν σοβαρές καταγγελίες των φιλοξενούμενων ακόμη και για κατοχή μαχαιριών από οπαδούς, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου.

Ανακοίνωσε τον Σέρβο, Danilo Milovic, ο Ζαφειράκης Νάουσας

0

Τη δεύτερη μεταγραφή ξένου ανακοίνωσε ο Ζαφειράκης Νάουσας, με την απόκτηση του Danilo Milovic.

Όπως αναφέρει η ομάδα της ηρωικής πόλης στην ανακοίνωσή της:

“Ολοκληρώνοντας το φετινό της ρόστερ η ανδρική ομάδα του συλλόγου μας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Σέρβο αθλητή χάντμπολ Danilo Milovic , που κατάγεται από το Vrbas της βόρειας Σερβίας 🇷🇸. Μαζί με τον (επίσης Σέρβο) Nebojsa Kanizaj (που θα αγωνιστεί φέτος για δεύτερη χρονιά στον “Ζαφειράκη”), αποτελούν τις δύο προσθήκες της ομάδας μας από το εξωτερικό.O Danilo τα προηγούμενα δύο χρόνια αγωνιζόταν στην πρώτη κατηγορία της Πορτογαλίας στην ομάδα της νήσου Horta, που βρίσκεται κυριολεκτικά…. στην μέση του Ατλαντικού Ωκεανού! Αγωνιστικά αναμένεται να συμβάλλει τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση της ομάδας, ενώ ήδη βρίσκεται στην πόλη μας και έχει ξεκινήσει τις προπονήσεις!
Σχετικά με τη μεταγραφή του στον Ζαφειράκη ο Danilo δήλωσε:
“Μετά από δύο χρόνια στην Πορτογαλία και ψάχνοντας για νέες προκλήσεις νομίζω ότι ο Ζαφειράκης είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για εμένα να δοκιμαστώ σε μια νέα χώρα και να αποδείξω πράγματα για τον εαυτό μου!
Έχω φτάσει εδώ και μια εβδομάδα στη Νάουσα, ήδη ξεκίνησα τις προπονήσεις με την ομάδα και ανυπομονώ να παλέψουμε όλοι μαζί, με τους συμπαίκτες μου, για μια εξαιρετική πορεία στο πρωτάθλημα!”
Καλωσήρθες Danilo!”

ΑΕΠ Κοζάνης: Με “άρωμα” Μάντσεστερ Σίτι το πολυαναμενόμενο “μπαμ”

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη μεγάλη μεταγραφή που ετοιμάζει, έδωσε η ομάδα της Κοζάνης.

Όπως φαίνεται, τελικά, πρόκειται ταλέντο, το οποίο πέρασε από τις ακαδημίες των πρωταθλητών Αγγλίας, αλλά μάλλον δεν… “έπιασε”. Στη “μάχη” για την απόκτησή του είχαν ριχτεί και μεγαθήρια, όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπάγερν Μονάχου.

Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της Κοζάνης, ο παίκτης αναζητά το “restart” στην ανερχόμενη καριέρα του, με την ομάδα της Μακεδονίας να τον πείθει ότι μπορεί να του προσφέρει αυτή την ευκαιρία.

Η ανακοίνωση της Κοζάνης:

“Γραφειοκρατικά, μικρά προβλήματα, που αναμένεται να λυθούν τις επόμενες 2-3 μέρες και η ΑΕΠ Κοζάνης, θα κάνει και πάλι το…αδύνατο.

Τεράστιο, 20χρονο ταλέντο, που ακριβοπληρώθηκε από την Μάντσεστερ Σίτι, βρίσκεται με το ένα πόδι στην ομάδα μας.

Η συμφωνία έχει κλείσει, ο παίκτης πείστηκε για το ότι η ΑΕΠ Κοζάνης θα του ξανανοίξει τις μεγάλες Ευρωπαϊκές πόρτες και πια αν όλα πάνε καλά, ο παίκτης μας θα βρίσκεται ίσως και στο τέλος της εβδομάδας στην πόλη μας.

Είναι άλλο ένα…δώρο των ανθρώπων του Σωματείου μας, στο ποδόσφαιρο της περιοχής, ένα δώρο στους λίγους αλλά αγνούς μας φιλάθλους και μια ευλογία για τα νεαρά μας παιδιά, να συνεργαστούν με ένα τέτοιο ταλέντο, που έδωσαν μάχη για την αποκτήση του μόλις πριν 3 χρόνια, ομάδες όπως η Ρεάλ Μαδρίτης και η Μπάγερν Μονάχου.

Μια υπέρβαση, που όπως και στην περίπτωση του Μοριμότο, οι χρηματοδότες της ΑΕΠ Κοζάνης, δεν διστάζουν να κάνουν, βάζοντας και πάλι βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Σύντομα θα είμαστε στην ευχάριστη θέση, να ενημερώσουμε για την οριστικοποίηση της μεταγραφής για να δώσουμε άλλη μια χαρά στους πιστούς φίλους του ποδοσφαίρου”.