Με τον Γιάννη Κερλίδη στον πάγκο της θα πορευτεί τη νέα σεζόν στην Α’ ΕΠΣ Ημαθίας η Θύελλα Σταυρού, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του sportsfan.gr.
Το βράδυ της Τρίτης, 23 Ιουνίου, η ομάδά του Σταυρού ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας της με τον έμπειρο προπονητή, θέτοντας με τον τρόπο αυτό υψηλούς στόχους για τη σεζόν 2026/27.
Η ανακοίνωση:
“Η διοίκηση της ΑΟΑ Θύελλας Σταυρού ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της για την νέα ποδοσφαιρική χρονιά με τον διακεκριμένο προπονητή Γιάννη Κερλίδη. Coach σε καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και ευχόμαστε να έχουμε μια επιτυχημένη σεζόν!”, αναφέρει η ανακοίνωση.














