Επίθεση ΕΠΟ σε ΓΓΑ – Κάνει λόγο για αντισυνταγματικές πρακτικές

Εκτός Μητρώου έθεσε την ΕΠΣ Φθιώτιδας η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού.

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα lamiaole.gr, η Λαμία δεν πληροί τις προϋποθέσεις εγγραφής στο Μητρώο και γι’ αυτό αποφασίστηκε η έκπτωση σύσσωμου του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΠΣΦ, λόγω της παράνομης συμμετοχής του ΠΑΣ Λαμία στο καταστατικό της.

Η αντίδραση της ΕΠΟ ήταν άμεση, χαρακτηρίζοντας αντισυνταγματική την κίνηση της ΓΓΑ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Σχετικά με εκδοθείσα, Διαπιστωτική Πράξης έκπτωσης της Διοίκησης της ΕΠΣ Φθιώτιδας από τη ΓΓΑ, τονίζουμε τα ακόλουθα:

1. Οι διαπιστωτικές πράξεις είναι αντίθετες προς το Σύνταγμα, αφού η έκπτωση εκλεγμένης διοίκησης σωματείου προϋποθέτει απόφαση Δικαστηρίου, όχι Διοικητική Πράξη.

2. Για τον λόγο αυτό η ΕΠΟ θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, μαζί με την διοίκηση της ΕΠΣ Φθιώτιδας, για την αποκατάσταση της Συνταγματικής τάξης.

3. Διαπιστωτικές διοικητικές πράξεις, κατά παράβαση της διάκρισης των εξουσιών, δεν νοούνται σε ένα σύγχρονο κράτος”.

Απέκτησε τον Κοζανίτη Τρομπούκη ο Θεσπρωτός

Συνεχίζει την ενίσχυσή του ο Θεσπρωτός λίγο πριν το ματς Κυπέλλου με τη Βέροια.

Η ομάδα της Ηγουμενίτσας είναι αρκετά δραστήρια στο μεταγραφικό “παζάρι”. Ακόμα ένας νεαρός θα αποτελεί μέλος της ομάδας του Ρότσα, με τον Κοζανίτη Κωνσταντίνο Τρομπούκη.

Ο 21χρονος ήρθε να ενισχύσει την αμυντική γραμμή του Θεσπρωτού, με εμπειρία από Γ’ εθνική με τη φανέλα της ΑΕΠ Κοζάνης.

Η ανακοίνωση της ομάδας:

“Η μεταγραφική ενίσχυση του Θεσπρωτού εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, συνεχίζεται. Η ΠΑΕ ανακοινώνει την απόκτηση του 21χρονου αμυντικού (κυρίως αγωνίζεται ως δεξιός οπισθοφύλακας) Κωνσταντίνου Τρομπούκη ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την Αθλητική Ένωση Ποντίων Κοζάνης. Ο ταλαντούχος αμυντικός γεννήθηκε στις 14 Ιουλίου του 2001.

Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από τις ακαδημίες του Μακεδονικού Κοζάνης. Από εκεί πήγε στην ομάδα, Κοζάνη 2004, απ’ όπου και επέστρεψε στον Μακεδονικό. Την αγωνιστική περίοδο 2017-18 ‘μετακόμισε’ στις ακαδημίες του Φ.Σ. Κοζάνη, ενώ τη σεζόν 2020-21 μεταγράφηκε στην ΑΕΠ Κοζάνης . Στην ομάδα των Ποντίων πραγματοποίησε μία ‘γεμάτη’ χρονιά με 18 συμμετοχές και ένα γκολ στη Football League ενώ το 21-22 είχε 12 συμμετοχές στη Γ’ Εθνική. Ακόμη ήταν βασικό μέλος των μικτών της ΕΠΣ Κοζάνης.

Η ΠΑΕ Θεσπρωτός τον καλωσορίζει και του εύχεται υγεία και επιτυχίες με την ομάδα μας”.

Γέμισε Enduro από όλη την Ελλάδα το Βέρμιο (φώτο+βίντεο)

Η πρώτη φιλική “εντουροβόλτα” ολοκληρώθηκε με πολλά χαμόγελα και ευχάριστες αναμνήσεις.

Μια φιλική Κυριακάτικη “εντουροβόλτα” διοργανώθηκε το πρωί της Κυριακής 2 Οκτωβρίου 2022 στη Βέροια, προσελκύοντας συμμετοχές από όλη την Ελλάδα.

Η βόλτα διοργανώθηκε από τη Λέσχη Μοτοσικλετιστών Πατρίδας (ΛΕ.ΜΟ.ΠΑ.) σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εργοχωρίου και το ΚΑΠΑ του Δήμου Βέροιας.

Μοτοσυκλετιστές από όλη την Ελλάδα, από την Αλεξανδρούπολη μέχρι την Κρήτη, συναντήθηκαν στο Εργοχώρι, όπου και δόθηκε η εκκίνηση για την Κυριακάτικη βόλτα στις διαδρομές του Βερμίου. Η διοργάνωση είχε μάλιστα φιλανθρωπικό χαρακτήρα, αφού τα έσοδα διατέθηκαν στην “Πρωτοβουλία για το Παιδί”.

Η διαδρομή είχε έκταση περίπου 70 χιλιόμετρα με διάφορους βαθμούς δυσκολίας για… όλα τα γούστα.

Οι πρώτες εικόνες και τα βίντεο βγήκαν στη δημοσιότητα και αυτά είναι μόνο λίγα από όσα είδαμε:

Αποχώρησε από την Αγία Μαρίνα ο Μπουρδάνος

Παρελθόν από την ομάδα του Μέγα Αλέξανδρου Αγίας Μαρίνας αποτελεί ο Θανάσης Μπουρδάνος.

Ο 25χρονος (14/04/1997) μεσοεπιθετικός μετά από δύο χρόνια παραμονής στην ομάδα της Αγίας Μαρίνας έλυσε κοινή συναινέσει την συνεργασία του με τον σύλλογο και πλέον αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Ο Μπουρδάνος έχει αγωνιστεί στο παρελθόν με μεγάλη επιτυχία σε ΓΑΣ Ροδοχωρίου, Κρύα Βρύση, Ατρόμητο Διαβατού, Αστέρα Τριποτάμου, ενώ προέρχεται από τα τμήματα υποδομής της Βέροιας.

Ο Θανάσης Μπουρδάνος θέλησε να ευχαριστήσει την ομάδα της Αγίας Μαρίνας για την συνεργασία τους, λέγοντας:

”Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος που αγωνίστηκα με τα χρώματα της ομάδας του Μέγα Αλέξανδρου Αγίας Μαρίνας. Θέλω να ευχαριστήσω άπαντες για την υποστήριξή τους και την εμπιστοσύνη τους σε μένα και ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ.Ανδρέα Καλαϊτζίδη.

Εύχομαι στην ομάδα του ‘Μέγα’ ό,τι καλύτερο και είμαι σίγουρος ότι μπορεί να κατακτήσει όποιο στόχο και αν θέσει.

Ευχαριστώ από την καρδιά μου όλους τους ανθρώπους που συνεργάστηκα και όσους στήριζαν και στηρίζουν την προσπάθεια αυτής της ομάδας.”

Πηγή

“Σάρωσε” τα μετάλλια ο Φίλιππος στο 7ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής

0

Με δύο χρυσά, ένα ασημένιο και ένα χάλκινο μετάλλιο γύρισε το Τμήμα Αισθητικής Ομαδικής Γυμναστικής από την πόλη της Λαμίας όπου πραγματοποιήθηκε το 7ο Πανελλήνιο πρωτάθλημα στις 1-2 Οκτωβρίου.

Περίπου 300 αθλήτριες από όλη την Ελλάδα διαγωνίστηκαν σε ελεύθερα προγράμματα, χαρίζοντας ένα υπέροχο θέαμα σε ένα συναρπαστικό διήμερο γεμάτο χορό, λάμψη και ομορφιά.

Η ομάδα του ΦΙΛΙΠΠΟΥ πήρε μέρος σε τέσσερις κατηγορίες, 10-12 χρονών short program, 10-12 χρονών long program, 12-14 χρονών long program και 14-16 χρονών (νεάνιδες) long program. Οι προσπάθειες και των τεσσάρων κατηγοριών στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία καθώς κάθε ένα τμήμα στην κατηγορία του κέρδισε τις εντυπώσεις και στέφθηκε με μετάλλιο!!!

Τα ασημένια κορίτσια στην κατηγορία 10-12 χρονών στο short program είναι οι Χαραλαμπίδου Ειρήνη, Ορφανίδου Ξένια, Τσακιρίδου Μαρία, Πασχαλίδου Λαμπρινή, Γκλαβάκη Ελενα και Λουκίδου Ευαγγελία με προπονήτρια την κ Μωυσιάδου Κατερίνα!

Τα χρυσά κορίτσια στην κατηγορία 10-12 χρονών long program είναι οι αθλήτριες Γεροντίδου Κυριακή, Γρηγοριάδου Αικατερίνη, Ελμασλάρι Μαρίλια, Μαλογιάννη Αικατερίνη, Μπαρμπαρούση Αθηνά, Νατσούρα Κλεονίκη, Τσακιρίδου Βιβή και Τράμπα Μαρία-Γεωργία με προπονήτρια την κ Παυλίδου Μαρία!

Τα χάλκινα κορίτσια στην κατηγορία 12-14 χρονών long program είναι οι αθλήτριες Τζάτση Μαριλένα , Μοτσιοπούλου Στυλιανή, Παπαζλή Δέσποινα, Παπαζλή Θωμαή, Πασχαλίδου Ηλιάνα, Σαρρηγιαννίδου Μυρτώ, Σούλη Αλέσια με προπονήτρια την κ Χαβιαροπούλου Ηρώ!

Τα χρυσά κορίτσια στην κατηγορία 14-16 χρονών long program είναι οι αθλήτριες Ντόκα Ιωάννα, Ντόκα Ελένη, Στήθου Ελεάνα, Τσιαπράζη Κατερίνα, Μοτσιοπούλου Χάιδω, Στάμου Ελενα, Πασχαλίδου Αθανασία και Χατζηιωάννου Νεφέλη με προπονήτρια την κ Χαβιαροπούλου Ηρώ!

Συγχαρητήρια και στις προπονήτριες Τζίμπουλα Δέσποινα, Πινακούδη Ροδόπη, και στον χορογράφο & δάσκαλο μπαλέτου Μιχαήλ Γκέρμαν που συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία.

Ο πρόεδρος του τμήματος κ. Παπανώτας Νικόλαος καθώς και το team των προπονητών δήλωσαν:

“Είμαστε πανευτυχείς όχι μόνο για τα μετάλλια που πήραμε αλλά για την σοβαρή και ποιοτική δουλειά που γίνεται στον σύλλογό και γιατί τα προγράμματα και οι χορογραφίες ετοιμάστηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα παράλληλα βέβαια και με όλες τις υπόλοιπες υποχρεώσεις που έχουν οι αθλήτριες και με πολλές έξτρα ώρες προπόνησης για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα”.

Ενίσχυση από Ξάνθη για Μακεδονικό

Συνεχίζει τις προσθήκες ο νεοφώτιστος Μακεδονικός, αποκτώντας τον Γιώργο Τσιλιγγίρη από την υπό διάλυση Ξάνθη.

Η ανακοίνωση της ομάδας:

“Η διοίκηση της ΠΑΕ Μακεδονικός βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Γιώργο Τσιλιγγίρη.

Ο 21 ετών (19/09/2001) μεσοεπιθετικός αγωνίζεται κυρίως ως επιτελικός μέσος, στη θέση ’10’ και ξεκίνησε να μαθαίνει ποδόσφαιρο στην Ακαδημία του ΑΟ Ξάνθης, τη μεγάλη ομάδα του τόπου καταγωγής του. 

Έχοντας ακολουθήσει όλην τη διαδρομή στα τμήματα υποδομών και μάλιστα ως αρχηγός των ομάδων του, ο Θρακιώτης χαφ προβιβάστηκε το καλοκαίρι του 2020 στο ανδρικό τμήμα του ΑΟΞ και έπεσε… απευθείας στα βαθιά: κλήθηκε να συμμετάσχει (μάλιστα ως βασικός στο πρώτο παιχνίδι) και να βοηθήσει τους Ακρίτες στα μπαράζ ανόδου-υποβιβασμού κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης.

Στο δεύτερο μισό της σεζόν 2020/21, ο Τσιλιγγίρης παραχωρήθηκε υπό μορφήν δανεισμού στον ΟΦ Ιεράπετρας, καταγράφοντας 8 συμμετοχές στην Betsson Super League 2 και πετυχαίνοντας το πρώτο του γκολ στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο.

Την περυσινή σεζόν, ο νεαρός μεσοεπιθετικός παρέμεινε στον ΑΟ Ξάνθης, βρήκε ενεργό ρόλο ιδίως στο δεύτερο μισό, και πήρε χρήσιμες εμπειρίες για τη συνέχεια της καριέρας του, δείχνοντας παράλληλα και το ταλέντο του στο ευρύ κοινό.

Ερχόμενος στον Μακεδονικό θα δώσει περαιτέρω λύσεις στον άξονα και στην επιθετική γραμμή της ομάδας του Γιώργου Αμανατίδη, προσθέτοντας στο ‘πράσινο’ σύνολο ένταση και δημιουργία.

Η διοίκηση του συλλόγου καλωσορίζει τον Γιώργο στην μεγάλη ‘πράσινη’ οικογένεια και του εύχεται υγιή και επιτυχημένη θητεία με τον Μακεδονικό!”

Ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα για την αντίπαλο της Βέροιας στο Κύπελλο

Ραγδαίες εξελίξεις επέρχονται όπως όλα δείχνουν στην ΠΑΕ Χανιά. Δρομολογείται άμεσα η αλλαγή σήματος, αλλά και άλλες αποφάσεις που θα δώσουν μια νέα διάσταση στο παρόν και το μέλλον της ομάδας.

Για το σήμα, ο κύβος έχει ριφθεί και θα πρέπει να θεωρείται ειλημμένη η απόφαση για την αλλαγή του. Το σήμα θα είναι “κοντά” στον ΑΟ Χανιά, αν όχι θα είναι κάτι εντελώς παρεμφερές με το έμβλημα του ΑΟΧ. Γενικότερα, πάνω στο συγκεκριμένο θέμα θα πρέπει να προμηνύονται οι μεγάλες αλλαγές, με την ΠΑΕ Χανιά να κάνει στροφή… στον ΑΟ Χανιά και ως εκ τούτου μένει να φανεί το τι μέλλει γενέσθαι.

Εν κατακλείδι αναμένονται άμεσα αποφάσεις, οι οποίες εντάσσονται μέσα σ΄ ένα πλαίσιο… χανιώτικης κινητοποίησης για το παρόν και το μέλλον του χανιώτικου ποδοσφαίρου. Ολα αυτά σε συνδυασμό με την ξεκάθαρη αλλαγή στόχων σε αγωνιστικό επίπεδο, μιας και είναι σαφές ότι τα Χανιά δεν είναι δυνατό με το ρόστερ που κατάφεραν να δημιουργήσουν μέσα σε λίγες ημέρες… θα παλέψουν για την παραμονή τους.

Πηγή

“Αεροδρόμιο” το γήπεδο της Αριδαίας

Ενταντική δουλειά στον Αλμωπό Αριδαίας, ώστε ο αγωνιστικός χώρος να είναι σε άψογη κατάσταση για το πρωτάθλημα.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι βελτιωτικές εργασίες στο Δημοτικό Στάδιο Αριδαίας, ώστε το γήπεδο να είναι έτοιμο για την επίσημη έναρξη της Superleague 2.

Έχει ξεκινήσει τμηματικά η τοποθέτηση του νέου χλοοτάπητα με τις εργασίες σιγά σιγά να φτάνουν στο τέλος ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει όλη η διαδικασία συντήρησης ώστε να είναι έτοιμο σε απόλυτο βαθμό όταν θα ξεκινήσει η ομάδα τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις.

Κύπελλο ανδρών: Ολοκληρώθηκε η Α’ φάση – Οι υποψήφιοι αντίπαλοι του Φίλιππου Βέροιας

Ολοκληρώθηκε η Α’ φάση του Κυπέλλου ανδρών στο μπάσκετ, με τις πέντε χθεσινές αναμετρήσεις.

Το πρόγραμμα του Σαββατοκύριακού περιείχε και άλλες δύο αναμετρήσεις για την πρώτη αγωνιστική της δεύτερης φάσης. Μετά και τα χθεσινά αποτελέσματα, ξεκαθάρισε το “μονοπάτι” του Φιλίππου Βέροιας, αφού έμαθε το το ζευγάρια από το οποίο θα βγει προέλθει ο αντίπαλός του για την δεύτερη αγωνιστική της Β’ φάσης.

Στις 12 του Οκτώβρη, ο Φίλιππος Βέροιας θα φιλοξενήσει τον ΓΣ Ελευθερούπολης στο ΔΑΚ Μακροχωρίου για την πρώτη αγωνιστική της Β’ φάσης. Αν προκριθεί, η ομάδα του Ευθύμη Κοθρά θα αντιμετωπίσει τον νικητή του ζευγαριού Πανσερραϊκός-ΔΕΚΑ στις 19 του μήνα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του Σαββατοκύριακου:

Β’ Φάση, 1η αγωνιστική

Σάββατο 1/10

Πανιώνιος – Κόροιβος 84-70

Πρωτέας Β. – Αγρίνιο 67-74

A’ Φάση, 3η αγωνιστική

Κυριακή 2/10

Πανσερραϊκός – Ευκαρπία 73-47

Ποσειδών Ν. Ψ. – Κρόνος Αγ. Δημητρίου 89-96 (β΄ παρ.)

Δίων ο Κυπαρισσεύς – Νήαρ Ηστ 70-78

ΣΚ Ιωάννινα – ΓΑΣ Βασιλικών Θ. 81-74

ΚΑΠ – Τρίκαλα 72-69

Β’ Φάση, 1η αγωνιστική

1/10

Πανιώνιος – Κόροιβος 84-70

Πρωτέας Β. – Αγρίνιο 67-74

Η κίνηση ματ του Γιοβάνοβιτς!

Εντόπισε την αδυναμία εφαρμόζοντας ολόσωστο τακτικό πλάνο επίθεσης, πάνω στον αδύναμο κρίκο.

Παρ’ όλο που ο Παναθηναϊκος βρέθηκε πίσω στο σκορ από το 18′ με το γκολ του Ολιβέιρα, ο Σέρβος τεχνικός φυλούσε άσσο στο μανίκι…

Άρχισε να διαβάζει καλύτερα το ματς, μολονότι μπροστά δεν είχε βρει τον τρόπο για να ξαναβάλει δύσκολα στην ευάλωτη άμυνα του ΠΑΟΚ, μετά την ευκαιρία του Αϊτόρ στο 12’.

Η κίνηση ΜΑΤ στοχεύοντας στα αργά πλέον πόδια του Βιεϊρίνια

Στο δεύτερο ημίχρονο ο τεχνικπός του Παναθηναϊκού έκανε την κίνηση – ματ, διατηρώντας τον Αϊτόρ δεξιά, πάνω στα αργά πόδια του Βιεϊρίνια και δίνοντας τις κατάλληλες οδηγίες στον Ισπανό για να χτυπήσει με τον τρόπο που έπρεπε την άμυνα του ΠΑΟΚ.

Την ίδια ώρα ο Κουρμπέλης, λειτουργώντας ως πραγματικός αρχηγός, “ξύπνησε” όλη την ομάδα με τις φωνές του και μαζί με τον Ρουμπέν και το Τσέριν, πήραν τον έλεγχο στη μεσαία γραμμή, βάζοντας το τείχος… ασφαλείας που χρειαζόταν η “πράσινη” άμυνα για να μην απειληθεί ξανά. Ειδικότερα σε καταστάσεις transition κατά τη 2η μεταβίβαση ”κλειδί”, έκοβαν εγκαίρως ακόμη κι αν ο Νάρεϊ προσπαθούσε να διεμβολίσει.

Καταπληκτική ασίστ του Ρουμπέν

Η ασίστ του Ρουμπέν για τον Αϊτόρ, έκανε τα πάντα πολύ εύκολα για τον Καταλανό εξτρέμ, ο οποίος έσπασε καταπληκτικά το κορμί του στην προσποίηση πάνω στον Κοτάρσκι κι έβαλε ξανά τις δύο ομάδες σε ισορροπία πολύ νωρίς. Μόλις στο 51’.

Και την κατάλληλη στιγμή χτύπησε ξανά. Ο Αυστριακός Βάινμπεργκερ έδωσε σωστά το πέναλτι, έπειτα από την υπόδειξη του VAR, διότι ο Κοτάρσκι βρήκε με τη γροθιά του το κεφάλι του Σπόραρ την ώρα που αυτός έπιανε την κεφαλιά στο 69’.

Η αδυναμία σύνδεσης των γραμμών του Λουτσέσκου και το ανάρμοστο 10άρι

Νομίζω τα λέει όλα η επικεφαλίδα. Με τον Αουγκούστο 10άρι που προσπαθεί φέτος ο ΠΑΟΚ, δεν υπάρχει προοπτική. Αργές επεμβάσεις και σχεδόν καμία λύση από τον άξονα σε φάση δημιουργίας. Η σύνδεση των γραμμών της οργανωμένης άμυνας του ΠΑΟΚ, δεν ήταν καλή για άλλη μια φορά σε ξαφνικές direct μπαλιές…