Περίμενα να ολοκληρωθεί ο πρώτος γύρος για να τοποθετηθώ. Όπως είχα γράψει και παλαιότερα, αυτό το Μουντιάλ, δεν μου αρέσει. Θεωρώ ότι 48 ομάδες είναι πάρα πολλές και από την μεγάλη ποσότητα των αγώνων, χάνεται η ποιότητα. Για ‘μένα ένα παγκόσμιο κύπελλο με 32 ομάδες είναι μια χαρά. Μέχρι εκεί όμως. Οι ώρες που προβάλλονται τα παιχνίδια είναι απαγορευτικές για όλους μας. Όσο κι αν το θέλουμε, είναι αδύνατο, να μείνουνε ξύπνιοι στις 5 και 6 το πρωί.
Πάμε τώρα στο αθλητικό σκέλος. Απ’ όλα αυτά που είδα, κατά την γνώμη μου το νούμερο 1 φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου είναι η Γαλλία. Με Εμπαμέ, Ολίσε και Ντεμπελέ στην επίθεση και με τόσους παικταράδες σε άμυνα και κέντρο, θεωρώ πως δεν έχει αντίπαλο! Σαν δεύτερο φαβορί δίνω την Αργεντινή, σαν τρίτο την Ισπανία και σαν τέταρτη την Γερμανία. Δυστυχώς, η Βραζιλία για μια ακόμη διοργάνωση είναι μέτρια, παρότι έχει τον κορυφαίο προπονητή Κάρλο Αντσελότι. Και μόνο που παίζει ακόμα μπάλα αυτός ο «απατεώνας» ο Νεϊμάρ αποδεικνύει το μέγεθος του προβλήματος στη Σελεσάο.
Αυτά που βλέπουμε από τον Μέσι, δεν υπάρχουν. Ο άνθρωπος είναι 39 χρονών και κάνει παπάδες στον αγωνιστικό χώρο. Σε τρία ματς, έχει βάλει ήδη 6 γκολ! Σπάει όλα τα κοντέρ. Ναι, καημένε μου Ρονάλντο, αυτός είναι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής στον πλανήτη, κλάψε όσο θέλεις. Ο κοντός είναι ο Μεσσίας του ποδοσφαίρου. Μάγος! Δεν θα ξαναβγεί ποτέ τέτοιος παίκτης, ας τον απολαύσουμε όσο προλαβαίνουμε.
Καtaskopos speaking…














