Συνδιοργανώτρια του μουντιάλ 2030 η Ελλάδα;

Το Κατάρ πλησιάζει. Και το 2030 δεν είναι μακριά. Μόλις οκτώ χρόνια από τώρα.

  • Ισπανία – Πορτογαλία – Ουκρανία

Έχοντας φιλοξενήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο του 1982 η Ισπανία θέλει να διοργανώσει ξανά το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό τουρνουά στον κόσμο. Αυτή τη φορά, η γειτονική Πορτογαλία, έχει μπει δυνατά μαζί με τους Ισπανούς. Δεν είναι η πρώτη φορά που οι δύο χώρες συμμαχούν για το Μουντιάλ, το είχαν κάνει τόσο για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018 όσο και του 2022, ωστόσο δεν μπόρεσαν να πανηγυρίσουν. Για το 2026 το πλάνο έμεινε στο συρτάρι, μιας και οι κανόνες της FIFA καθιστούσαν τις ευρωπαϊκές αιτήσεις μη επιλέξιμες λόγω της πολιτικής της για εναλλαγή ηπείρων.

Τον Ιούνιο ένωσαν ξανά τις δυνάμεις τους και με μια φωνή, Ρουμπιάλες και Γκόμες «ζήτησαν» το Μουντιάλ του 2030. Παρόντες στην ιστορική στιγμή ήταν ο βασιλιάς της Ισπανίας Φίλιππος ΣΤ‘, ο Πρόεδρος της Πορτογαλίας Μαρσέλο Ρεμπέλο ντε Σόουσα, ο Πρωθυπουργός της Ισπανίας Πέδρο Σάντσες και ο Πρωθυπουργός της Πορτογαλίας Αντόνιο Κόστα. Τον Ιούλιο οι δυο χώρες αποκάλυψαν πως έχουν στη διάθεσή τους 15 γήπεδα, ωστόσο δεν έμειναν εκεί, αφού η επισημοποίηση της συμμετοχής είχε και μια έκπληξη. Στην αίτηση υπάρχει και η Ουκρανία, παρόλο που βρίσκεται περισσότερα από 1.000 μίλια ανατολικά της Ισπανίας και ακόμη πιο μακριά από την Πορτογαλία. Οι συζητήσεις είχαν αρχίσει πολλούς μήνες νωρίτερα, με τον Πρόεδρο της ΟυκρανίαςΒολοντιμίρ Ζελένσκι να υποστηρίζει σθεναρά το εγχείρημα.

«Η πρόταση μας δεν είναι πλέον μια ιβηρική πρόταση, είναι μια ευρωπαϊκή», δήλωσε ο Λουίς Ρουμπιάλες, πρόεδρος της ισπανικής ομοσπονδίας. «Είμαι πεπεισμένος ότι τώρα η πρότασή μας είναι πολύ καλύτερη από πριν. Το ποδόσφαιρο είναι παγκόσμιο και αν είναι ικανό να αλλάξει τη ζωή των ανθρώπων με τόσους πολλούς τρόπους, θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιηθεί για να κάνει καλό».

Η κατεστραμμένη από τον πόλεμο Ουκρανία θα μπορούσε να φιλοξενήσει έναν από τους ομίλους του τουρνουά. Είναι αλήθεια, πως η εμπλοκή της Ουκρανίας δεν ήταν κάτι που περίμενε η FIFA. Αλλωστε, η Παγκόσμια Ομοσπονδία δεν έχει και τις καλύτερες σχέσεις με τους Ουκρανούς. Ο λόγος; Οι τελευταίοι έχουν εξαπολύσει κατηγορίες για προσοδοφόρες τηλεοπτικές συμφωνίες της FIFA με ρωσικούς ραδιοτηλεοπτικούς φορείς

Agia Sofia
  • Ελλάδα – Αίγυπτος – Σαουδική Αραβία

Η πιθανή πρόταση Ελλάδα-Αίγυπτος-Σαουδική Αραβία συγκεντρώνει ήδη πολλά θετικά σχόλια. Αν τα καταφέρει, τότε θα γινόταν το πρώτο Παγκόσμιο Κύπελλο στην 100χρονη ιστορία της διοργάνωσης που θα διεξαχθεί σε τρεις ηπείρους. Οι τρεις χώρες έχουν ισχυρές πολιτικές δεσμεύσεις, μαζί με τρία εκτεταμένα θαλάσσια σύνορα: την Αίγυπτο με την Ελλάδα και την Αίγυπτο με τη Σαουδική Αραβία. Τον Ιούλιο του 2019, ο πρώην πρόεδρος της αιγυπτιακής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, Χάνι Άμπο Ρίντα είπε ότι η Αίγυπτος θα ήταν έτοιμη να φιλοξενήσει ένα Παγκόσμιο Κύπελλο 48 ομάδων, ένα χρόνο αφότου ο Yπουργός Αθλητισμού της χώρας, Ασράφ Σόμπι εξέφρασε ενδιαφέρον να υποβάλει προσφορά για το 2030.

Οι Τimes αποκάλυψαν πως η Σαουδική Αραβία θα ηγηθεί μιας υποψηφιότητας μαζί με δύο χώρες. Είναι όμως διατεθειμένη η FIFA να δεχθεί ακόμα ένα χειμωνιάτικο τουρνουά; Βέβαια, ο πρόεδρος της FIFAΤζιάνι Ινφαντίνο φέρεται ότι έχει καλές σχέσεις με τον Σαουδάραβα διάδοχο πρίγκιπα Μοχάμεντ Μπιν Σαλμάν, ενώ οι δυο τους παρακολούθησαν μαζί τον αγώνα πυγμαχίας ανάμεσα στον Τζόσουα και τον Ουσίκ στην Τζέντα τον Αύγουστο. Δύο ημέρες αργότερα, ο Ινφαντίνο συναντήθηκε με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, λέγοντας «είχαμε γόνιμες συζητήσεις για ένα ευρύ φάσμα θεμάτων». Αν και η πρόταση δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, οι προθέσεις όλων των πλευρών αναμένεται να γνωστοποιηθούν πολύ σύντομα.

  • Λατινοαμερικάνικη υποψηφιότητα

Το 2005, ο πρώην πρωθυπουργός της Ουρουγουάης, Ταμπάρε Βάσκεθ συνάντησε τον τότε πρόεδρο της FIFA Σεπ Μπλάτερ και εισηγήθηκε πως η χώρα του με ακόμη μια από την Λατινική Αμερική θα μπορούσε να συνδιοργανώσει το Μουντιάλ του 2030 στην επέτειο των 100 χρόνων από το ιστορικό πρώτο τουρνουά του 1930, που επίσης είχε γίνει στην Ουρουγουάη.

Η πρώτη διπλή πρόταση για το 2030 ήρθε από τις ομοσπονδίες της Αργεντινής και της Ουρουγουάης. Το 2017 οι δύο χώρες ανακοίνωσαν την πρόθεση τους να φιλοξενήσουν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αλλά επίσημη πρόταση δεν κατατέθηκε μιας και η περίοδος υποβολής υποψηφιότητας δεν είχε ακόμα ξεκινήσει.

Suarez Messi

Ο Μέσι και ο Σουάρεζ, που αγωνίζονταν στην Μπαρτσελόνα τότε, προώθησαν την υποψηφιότητα των χωρών τους φορώντας σχετικά μπλουζάκια σε ένα 0-0 μεταξύ Αργεντινής και Ουρουγουάης τον Σεπτέμβριο.

Ένα μήνα αργότερα, η CONMEBOL ανακοίνωσε πως στην πρόταση θα συμμετείχε και η Παραγουάη. Αυτό αρχικά προκάλεσε ορισμένη πολιτική ένταση μιας και ο Βάσκεθ επιθυμούσε να σεβαστεί το πλάνο που είχε αρχικά τεθεί, παρ’όλα αυτά έκτοτε δεν προέκυψαν ιδιαίτερα προβλήματα.

Το 2019 ο πρόεδρος της Χιλής Σεμπαστιάν Πινέρα ανακοίνωσε το σχέδιο της χώρας του να είναι κι αυτή μέρος της υποψηφιότητας της CONMEBOL.

  • Μαρόκο

Το Μαρόκο σκοπεύει να κερδίσει τη φιλοξενία του Μουντιάλ έπειτα από 5 αποτυχημένες υποψηφιότητες για το 1994, το 1998, το 2006, το 2010 και το 2026 αντίστοιχα.

Οι προθέσεις του επιβεβαιώθηκαν αρχικά τον Ιούνιο του 2018 από την ποδοσφαιρική ομοσπονδία της χώρας και έναν μήνα αργότερα ο πρόεδρος της Φούζι Λέκγια ανακοίνωσε πως η χώρα θα έθετε επίσημη υποψηφιότητα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2030.

Αν τα καταφέρει, το Μαρόκο θα γίνει μόλις η δεύτερη Αφρικανική χώρα με Μουντιάλ μετά τη Νότιο Αφρική το 2010 ενώ θα είναι και η δεύτερη οικοδέσποινα χώρα με μουσουλμανική πλειονότητα μετά το Κατάρ. Θα είναι επίσης η πρώτη φορά που η διοργάνωση θα “ταξιδέψει” στη Βόρειο Αφρική.

Συζητήσεις επίσης έχουν γίνει για πιθανή συνδιοργάνωση με την Τυνησία και την Αλγερία.

Ο πρώην πρόεδρος της ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας της Αλγερίας, Κερεντίν Ζέτσι, ανακοίνωσε πως θα του άρεσε η ιδέα αυτή, αλλά πλέον έχει αντικατασταθεί από τον Ζεφιζέφ Τζαχίντ.

  • Ισραήλ – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα – Μπαχρέιν

Τον περασμένο Οκτώβριο, ο Τζιάνι Ινφαντίνο και ο Ισραηλινός Πρωθυπουργός, Ναφτάλι Μπένετ εξέδωσαν κοινή δήλωση επιβεβαιώνοντας το ενδιαφέρον του Ισραήλ να διερευνήσει μια πιθανή πρόταση για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2030, μαζί με τους γείτονές του, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) και το Μπαχρέιν. Καμία από τις τρεις χώρες δεν έχει φιλοξενήσει Παγκόσμιο Κύπελλο και για πολλούς δύσκολα το ενδιαφέρον θα γίνει επίσημη πρόταση.

England ethniki
  • Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία!

Θα ήταν η πρώτη φορά μετά το διάσημο τουρνουά του 1966 που η Αγγλία θα φιλοξενούσε αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Δυστυχώς, δεν ήταν γραφτό να γίνει. Το 2018, η FA ανακοίνωσε για πρώτη φορά ένα μεγαλόπνοο σχέδιο υποβολής πρότασης του Ηνωμένου Βασιλείου για το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2030. Εκείνη την περίοδο, ο πρόεδρος της UEFAΑλεξάντερ Τσέφεριν, τόνιζε ότι θα ήταν μια «σοφή ιδέα».

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου υποστήριξε την υποψηφιότητα και οι πρώην Πρωθυπουργοί Τερέζα Μέι και Μπόρις Τζόνσον δεσμεύτηκαν να επενδύσουν κεφάλαια για να διασφαλίσουν ότι η αγγλική ομοσπονδία της Αγγλίας θα πετύχει.

Ωστόσο, τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλία, Βόρεια Ιρλανδία, Σκωτία και Ουαλία) και η Δημοκρατία της Ιρλανδίας υπέβαλαν υποψηφιότητα για να φιλοξενήσουν το Euro 2028 και, ένα μήνα αργότερα, εγκατέλειψαν τα σχέδια για να υποδεχθούν το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2030.

  • Ελλάδα – Βουλγαρία – Ρουμανία – Σερβία

Υπήρχε αισιοδοξία γύρω από τη συμμετοχή Βουλγαρίας-Ελλάδας-Ρουμανίας-Σερβίας για το Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά το πλάνο δεν προχώρησε. Το 2018 είχαν επιβεβαιωθεί οι προθέσεις των χωρών να φιλοξενήσουν το τουρνουά του 2030 και το 2019 ανακοινώθηκε ότι οι χώρες θα υποβάλουν κοινές προτάσεις. Τελικώς δε συνέβη κάτι, όπως εγκαταλείφθηκε και η ιδέα για τη συνδιοργάνωση του Εuro.

Πηγή

Κείμενο: Πολύδωρος Παπαδόπουλος

ΑΓΣ Ιωαννίνων: Τρεις προπονητές σε τρεις μήνες ο αντίπαλος του Φιλίππου Βέροιας

0

Το φετινό καλοκαίρι είναι ένα από τα ποιο περίεργα στις τάξεις του ΑΓΣ Ιωαννίνων (αντίπαλος του Φιλίππου Βέροιας στη Β’ εθνική), καθώς άλλαξε τρεις προπονητές πριν ξεκινήσει η νέα αγωνιστική περίοδος.

Αρχικά οι ηπειρώτες προσέλαβαν τον Γιώργο Φιλκίνη, για να αποχωρήσει και να έρθει ο Σέρβος Μάρκο Μίλοβιτς.

Ωστόσο, στον 41χρονο τεχνικό προτάθηκε η θέση του τεχνικού συμβούλου, και τρεις ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του πρωταθλήματος, ανακοινώνεται η έλευση του Παναγιώτη Ασπρούδη, ο οποίος θα καθοδηγήσει την ομάδα.

Αναλυτικά :

“Η ομάδα μας ανακοινώνει την έναρξή συνεργασίας με τον προπονητή Παναγιώτη Ασπρούδη. Ο Αρτινός προπονητής έχει διατελέσει βοηθός προπονητή στον Πανιώνιο (Α1 κατηγορία), καθώς επίσης βοηθός και πρώτος προπονητής στην ομάδα του ΑΟ Αγρινίου (Α2 κατηγορία).

Παναγιώτη, σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του ΑΓΣΙ. Σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας!”.

Παράλληλα, ο ΑΓΣ Ιωαννίνων ανακοίνωσε την μεταγραφή τεσσάρων για τον 3ο όμιλο της Β’ Εθνικής τη σεζόν 2022-23. Πρώτος παίκτης χρονικά που ανακοινώθηκε ήταν ο Τρικαλινός guard Βασίλης Κολότσιος ( 23 χρονών, 1.86) Πέρυσι αγωνιζόταν στον Βίκο Σπάρτακο Ιωαννίνων ενώ έχει ξαναπεράσει από τον ΑΓΣΙ την περίοδο 2020-2021.

Ο επόμενος παίκτης που ανακοινώθηκε ήταν ο Χαλκιδαίος guard Αλέξανδρος Στεφάνου ( 27 χρονών, 1.91) Πέρυσι πρόλαβε να αγωνιστεί στον Έσπερο Λαμίας και στα μέσα της χρονιάς πήρε μεταγραφή για τον Τελεθριακό .

Μαζί του ανακοινώθηκε ήταν ο εκ του Μεσολογγίου γκαρντ Γιάννη Τριπολίδη ( 22 χρονών, 1.83) Πρόκειται για έναν παίκτη που έχει προέλθει από τις ακαδημίες του Χαρίλαου Τρικούπη και εντάχθηκε στο ανδρικό τμήμα στην Α1 και Α2 κατηγορία.

Τελευταίος χρονικά παίκτης που ανακοινώθηκε ήταν η απόκτηση του Θεσσαλονικιού point-guard Δημήτρη Ζαφειρούδη (24 χρονών 1.83) Πρόκειται για έναν παίκτη που έχει εμπειρία εθνικών κατηγοριών καθώς έχει αγωνιστεί σε 5 ομάδες εθνικών κατηγοριών.

Ένας ”Rising Star” από τη Νάουσα

0

Ο Μπιλιούρης του μπάσκετ του Ζαφειράκη στην προπόνηση των ανερχόμενων αστεριών!

Με τη μικτή ομάδα ΒορράRising Stars” πρόκειται να προπονηθεί την Παρασκευή 07/10 ο αθλητής μπάσκετ του Ζαφειράκη, Δημήτρης Μπιλιούρης. Διάκριση για την ομάδα και για τον ίδιο τον αθλητή, καθώς επιλέχθηκε για το κλιμάκιο.

Η προπόνηση θα γίνει στο Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης.

Στη Βέροια έγινε το camp των ”άσσων” του χάντμπολ

0

Επιβλέπων ήταν ο παλαιός τερματοφύλακας Μπάμπης Προδρομίδης.

Στη Βέροια και το κλειστό γυμναστήριο «Φιλίππειο» πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες το προπονητικό camp τερματοφυλάκων των Εθνικών ομάδων Νέων και Εφήβων, υπό την επίβλεψη του Χαράλαμπου Προδρομίδη.

Στις προπονήσεις συμμετείχαν και οι παίδες Δημήτρης Παπαδημητρίου από τον Φίλιππο Βεροίας και Γιάννη Καμπά από τον Φέρωνα, δυο ταλαντούχοι τερματοφύλακες που είχαν τη δυνατότητα να δουλέψουν σε υψηλό επίπεδο.

Πηγή

”Ούτε φωνή ούτε ακρόαση” από τον ΦΑΣ Νάουσα

”Σιγή ιχθύος” επικρατεί από την ιστορική ομάδα της Ημαθίας για τις εξελίξεις και το μέλλον της ομάδας.

Μετά τις απρόσμενες εξελίξεις στα διοικητικά του ιστορικού συλλόγου, ο φίλαθλος κόσμος της ιστορικής φανέλας περιμένει, αλλά είδηση ακόμη δεν έχει λάβει!

Έχει περάσει ακόμη μία εβδομάδα από τη συνέλευση ”φιάσκο” η οποία δεν έγινε ποτέ και από το έκτακτο ραντεβού που έγινε αργότερα, με σκοπό την εύρεση λύσης από τους ανθρώπους που είναι κοντά στην ομάδα. ”Άνθρακες ο θησαυρός” που λέει και η λαϊκή παροιμία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Sportsfan δεν υπάρχει καμία ευχάριστη εξέλιξη όπως είχε γραφτεί τις προηγούμενες ημέρες – μάλλον δυσάρεστα καλύτερα θα λέγαμε πως είναι τα πράγματα -, αφού δεν υπάρχει κανείς και από τους παλαιούς Ναουσαίους για να αναλάβει ούτε και προχώρησε κάποιο εμπεριστατωμένο ενδιαφέρον από ανθρώπους εκτός Ημαθίας.

Το ”κερασάκι στην τούρτα” της ”μαύρης κατάστασης’‘ που περνάει ο σύλλογος, ήταν και η φυγή ποδοσφαιριστών οι οποίοι έμειναν στην ομάδα μέχρι πριν το ”χείλος” της επικείμενης διάλυσης, με προορισμό τα Γιαννιτσά και την τοπική ομάδα της Αναγέννησης.

Η αγωνία κορυφώνεται για την τελική απόφαση του μέλλοντος του ΦΑΣ και η υπομονή του φίλαθλου κοινού, δείχνει να έχει ξεπεράσει τα όριά της, καθώς ο κόσμος μένει ως απλός παρατηρητής να παρακολουθεί τα δυσάρεστα.

ΠAOK είσαι κοπελιά!

0

Η Κατερίνα Στικούδη σε ασπρόμαυρο φόντο στο ναό της Θεσσαλονίκης που λέγεται Τούμπα.

Απολαύστε τη συλλογή με τις fans της ομάδας του ΠΑΟΚ με επώνυμες και ανώνυμες κοπέλες που δηλώνουν ”παθιασμένες” με την Τούμπα.

Ίσως να είναι και παθιασμένες κάποιες από αυτές με ποδοσφαιριστές του δικεφάλου του βορρά ή ακόμη και με τα αγόρια τους που τις…”σέρνουν” μαζί τους στη θύρα 4!

Ορίστε:

Η Κατερίνα Στικούδη με φόντο την Τούμπα
Το σήμα της νίκης ή ”cut” λέει η κοπέλα της φωτογραφίας;
Με φανελάκι ΠΑΟΚ με τον αριθμό 21…για ποιον είναι άραγε;
Η νεαρή με μπλουζάκι του ΠΑΟΚ ”More than a friendship”
Φαντάζεστε το γυναικείο ποδόσφαιρο να παιζότανε με γόβες στιλέτο 15 πόντων; Τροφή για σκέψη…
Έχουμε και τέτοια στις αναμετρήσεις της οδού Μικράς Ασίας
Κορίτσια για φίλημα!
Τρομερή καμπάνια της ομάδας…από τις καλύτερες που υπάρχουν. Πολύ μπροστά ο ΠΑΟΚ.

Κρεμάει τα παπούτσια του ο Γκονζάλο Ιγκουαϊν (vid)

0

Ανακοίνωσε την απόσυρσή του από τον ρόλο του ποδοσφαιριστή ο Αργεντινός επιθετικός.

Τελευταία του χρονιά στην ενεργό δράση, τέλος το MLS , τέλος και το ποδόσφαιρο για τον 34χρονο σταρ, ο οποίος με δάκρυα στα μάτια αποχαιρέτησε τους εκατομμύρια φίλους του,

Να σημειωθεί πως ο Γκονζάλο έχει αγωνιστεί στις: Ρίβερ Πλέιτ, Ρεάλ Μαδρίτης, Νάπολι, Γιουβέντους, Μίλαν, Τσέλσι και Ίντερ Μαϊάμι, την ομάδα του Ντέιβιντ Μπέκαμ.

Έχει συνολικά 708 συμμετοχές με 333 γκολ, ενώ είναι 75 φορές διεθνής με την Αργεντινή κι έχει σημειώσει 31 γκολ με το εθνόσημο.

” Τώρα μπορώ να αποσυρθώ χαρούμενος κι ευτυχισμένος αφού έπαιξα ποδόσφαιρο επαγγελματικά όλα αυτά τα χρόνια. Έχω εργαστεί σκληρά”, είπε μεταξύ άλλων ο σέντερ φορ της Ίντερ Μαϊάμι.

Breaking fan: Ο Βεροιώτης Καγκελίδης ”την έκανε” κιόλας από την Καβάλα!

Ούτε ένα μήνα δεν κράτησε η επίσημη συνεργασία της Καβάλας με τον Στάθη Καγκελίδη. 

Ο ΑΟΚ ανακοίνωσε πως χώρισαν οι δρόμοι με τον Βεροιώτη χαφ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

 “Ο Αθλητικός Όμιλος Καβάλα, ανακοινώνει την λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή, Στάθη Καγκελίδη τον οποίον ευχαριστεί και του εύχεται καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική του καριέρα”.

Ημαθιώτικη παροικία στον Άρη

Η γυναικεία ομάδα του Άρη ανακοίνωσε μια απόκτηση και μια ανανέωση παικτριών από την Ημαθία.

Άννα Κωνσταντινίδου και Χαρά Παπαδοπούλου θα είναι στη διάθεση του προπονητή της ομάδας Γιώργου Αποστολίδη για τη σεζόν 2022-23.

Η Παπαδοπούλου ανανέωσε και θα φοράει για ακόμη μια χρονιά την κιτρινόμαυρη φανέλα, όντας σημαντικό “γρανάζι” για τον γυναικείο Άρη. “Για άλλη μια χρονιά ανήκω στην ομάδα του Άρη. Νιώθω χαρούμενη που συμμετέχω σ’ αυτήν την ομάδα που χτίζεται από την αρχή και έχει όρεξη για δουλειά με πολύ καλό κλίμα. Όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε κάτι όμορφο με διάρκεια και μέλλον. Εύχομαι να έχουμε μια καλή χρονιά χωρίς τραυματισμούς και οι επιτυχίες θα έρθουν!”, ήταν τα πρώτα της λόγια μετά την ανανέωση.

Και η Κωνσταντινίδου θα φοράει για ακόμη μια χρονιά τη φανέλα του Άρη, ωστόσο μεσολάβησε ένα μεγάλο διάλλειμα. Μετά από μια τετραετία στον ΠΑΟΚ, η μέσος από την Ημαθία επιστρέφει με “πλούσιες” εμπειρίες. Στις πρώτες τις δηλώσεις ανέφερε: “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Διοίκηση της ΠΑΕ και του ΑΣ Άρης, την υπεύθυνη του τμήματος, Ρία Κολλήγα και το τεχνικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο μου. Είμαστε μια καινούργια ομάδα, αποτελούμενη από νεαρές αλλά και έμπειρες παίκτριες, με κοινό στόχο την καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Καλή σεζόν εύχομαι χωρίς τραυματισμούς.”

Μπάσκετ: Νέα εποχή για την Α2 με πολλά υποσχόμενο όνομα

0

Νέο όνομα και καινούριο σήμα έχε από σήμερα (05/10) η Α2 Ανδρών στο μπάσκετ, καθώς πλέον ονομάζεται Elite League.

Συγκεκριμένα, την Τετάρτη (05/10) έγινε η παρουσίαση του νέου πρωταθλήματος και η ΕΟΚ ανακοίνωσε την αλλαγή στην ονομασία της δεύτερης τη τάξει εθνικής κατηγορίας στο ανδρικό μπάσκετ.

Παράλληλα, οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να εντάξουν και δεύτερο ξένο στο ρόστερ τους, σε μία προσπάθεια αναβάθμισης του προϊόντος, ενώ μεγάλος χορηγός είναι το “Ερρίκος Ντυνάν” και η Ομοσπονδία θα συνεργαστεί με κανάλια της ελληνικής περιφέρειας για την ανάπτυξη της λίγκας μέσω των τηλεοπτικών μεταδόσεων.

“Χαίρομαι που βλέπω εδώ ανθρώπους που η ζωή τους είναι το ελληνικό μπάσκετ. Μου θυμίζετε τη στιγμή που έζησα όταν ανέβηκε η ομάδα μου από τη Β’ στην Α2. Σε μια αυθόρμητη δήλωση είχα πει ότι η Α2 είναι η πραγματικά κορυφαία κατηγορία στην Ελλάδα”, ήταν μεταξύ άλλων τα λόγια του Βαγγέλη Λιόλιου κατά την παρουσίαση.