Η κόντρα καλά κρατεί μεταξύ ΕΠΟ και Αυγενάκη, με την πρώτη να εκδίδει ακόμη μια “αιχμηρή” ανακοίνωση.
“Νομοθετικά ‘απολιθώματα’ της δεκαετίας του ’50, όταν ο λαός ήταν εχθρός και οι κυβερνήσεις τον έτρεμαν”. Έτσι χαρακτηρίζει η ΕΠΟ το μητρώο των σωματείων, εκφράζοντας για ακόμη μια φορά την οργή της για τα γραφειοκρατικά προβλήματα που δημιουργεί η κυβέρνηση στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Δε δίστασε, μάλιστα, να κατηγορήσει το κράτος για παρεμβατικές πολιτικές στην εκλογική διαδικασία της ΕΠΟ.
Αναλυτικά:
“Η Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στις 30 /9 αποφάσισε τη διακοπή της διεξαγωγής των ερασιτεχνικών πρωταθλημάτων σε όλη τη χώρα, με ψήφους 57 υπέρ και 4 κατά, λόγω του λεγόμενου ‘Μητρώου Αυγενάκη’.
Οι ανακοινώσεις και οι δηλώσεις για την εγγραφή του 87,5% των σωματείων στο ‘Μητρώο’, δεν σημαίνουν τίποτα απολύτως, αφού τα σωματεία προχώρησαν στην ενέργεια αυτή από φόβο και νομοθετικό καταναγκασμό όχι με την ελεύθερη βούλησή τους .
Τα ερασιτεχνικά ποδοσφαιρικά σωματεία για να αγωνισθούν στα τοπικά πρωταθλήματα χρειάζονται Ειδική Αθλητική Αναγνώριση από την Γ.Γ.Α και Άδεια από τις Περιφέρειες.
Μιλάμε για νομοθετικά ‘απολιθώματα’ της δεκαετίας του ’50, όταν ο λαός ήταν εχθρός και οι κυβερνήσεις τον έτρεμαν. Τώρα τί χρειάζονται;
Πέρα, όμως από αυτές τις δύο κρατικές γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που ταλαιπωρούν τα σωματεία μας, σωματεία χωριών, νησιών και συνοικιών, σωματεία απλών λαϊκών ανθρώπων, πρέπει από το 2020 τα σωματεία μας αυτά να εγγράφονται, με ετήσια επικαιροποίηση, και στο λεγόμενο ‘Μητρώο Αυγενάκη’, ένα, δηλαδή σύγχρονο γραφειοκρατικό ‘απολίθωμα’ που μας γυρίζει 70 χρόνια πίσω. Μιλάμε για μία απίστευτη και αχρείαστη γραφειοκρατική διαδικασία για τα Σωματεία. Όποιος δεν εγγράφεται στο ‘Μητρώο’ δεν παίζει, επειδή η Περιφέρεια δεν του δίνει άδεια.
Για ποιο λόγο;
Οι Ε.Π.Σ. έχουν Μητρώο, η Ε.Π.Ο. έχει Μητρώο, η ΦΙΦΑ έχει Μητρώο .Το κρατικό Μητρώο τί εξυπηρετεί; Δεν αρκούν για το κράτος η Ειδική Αθλητική Αναγνώριση και οι Άδειες των Περιφερειών; Όλη η νομιμοποίηση των σωματείων μας είναι ήδη εκεί. Τρίτη γραφειοκρατική αγκύλωση τί σκοπούς εξυπηρετεί; Υπάρχει απόλυτη τάξη, άρα η τάξη στην τάξη σε αταξία οδηγεί.
Με το ‘Μητρώο’ το κράτος θα αδειοδοτεί τις ερασιτεχνικές ομάδες αποφασίζοντας ποια ομάδα θα παίζει και ποια δεν θα παίζει και κατά συνέπεια το Κράτος θα αποφασίζει ποια ομάδα θα ψηφίζει και ποια δεν θα ψηφίζει στις εκλογές των Ενώσεών, επηρεάζοντας έτσι τις εκλογές της ΕΠΟ.
Υπάρχει, κανείς που δεν καταλαβαίνει;
Η ολιστική μελέτη για ανεξάρτητη και αυτόνομη Ε.Π.Ο., τί νόημα έχει όταν η ίδια η κυβέρνηση την παραβιάζει;“.
Το πρωτάθλημα ξεκινάει για τον Φίλιππο Βέροιας, με την ομάδα να μετράει αντίστροφα.
Δύο μέρες έχουν μείνει για το επίσημο τζάμπολ του πρωταθλήματος της Β’ εθνικής. Ένα πρωτάθλημα ιδιαίτερα για τον Φίλιππο Βέροιας. Μεταβατική περίοδος για το νεανικό σύνολο του Φιλίππου με προπονητή τον, μέχρι προσφάτως παίκτη της, Ευθύμη Κοθρά.
Αφετηρία του φετινού ταξιδιού το ΔΑΚ Βικέλας του Μακροχωρίου. Πρώτος αντίπαλος ο ΑΟ Βίκος Ιωαννίνων το ερχόμενο Σάββατο (8/10), με το τζάμπολ να είναι προγραμματισμένο για τις 17:00.
Την ίδια στιγμή, ο Θεσπρωτός ανακοίνωσε και την απόκτηση του μεσοεπιθετικού Patricio Damián Pérez. Ο 22χρονος Αργεντινός έχει εμπειρία από την Λίγκα Προφεσιονάλ της γενέτειρας του Μέσι.
Στις 6 Οκτωβρίου 1988 ο ΠΑΟΚ έπαιζε στην Τούμπα με την Νάπολι και ο αείμνηστος Ντιέγκο Μαραντόνα πάθαινε πλάκα με την ατμόσφαιρα στο γήπεδο, όπως δήλωσε μετά τον αγώνα.
Ήταν 6 Οκτωβρίου 1988. Η Τούμπα ήταν κατάμεστη 2,5 ώρες πριν την έναρξη της μεγάλης ρεβάνς ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τη Νάπολι του αείμνηστου Ντιέγκο Μαραντόνα για το Κύπελλο UEFA.
Ο κόσμος του “Δικεφάλου” ανυπομονούσε να δει τον Αργεντινό μάγο από κοντά, σε ένα ματς που ταυτόχρονα είχε και μεγάλο ενδιαφέρον καθώς η ιταλική ομάδα είχε νικήσει μόνο με 1-0 στο πρώτο παιχνίδι στο “Σαν Πάολο”. Ο ΠΑΟΚ προερχόταν από νίκη απέναντι στον Ολυμπιακό στο ΟΑΚΑ με γκολάρα του Στέφανου Μπορμπόκη και είχε καλή ψυχολογία.
Η Θεσσαλονίκη είχε φορέσει τα… καλά της εκείνη την ημέρα της 6ης Οκτωβρίου. Το ασπρόμαυρο κυριαρχούσε παντού. Ήταν η βραδιά του ΠΑΟΚ και παντού στους δρόμους έβλεπες φίλους της ομάδας με κασκόλ και φανέλες.
Η αποστολή της Νάπολι είχε καταλύσει στο “Μακεδονία Παλλάς” και ήταν λογικό να φρουρείται σαν αστακός, καθώς πολλοί ήταν αυτοί που ήθελαν να το προσεγγίσουν.
Όλα ήταν ανοιχτά για την πρόκριση. Τελικά, η Νάπολι ήταν αυτή που πήρε το εισιτήριο για τον επόμενο γύρο του θεσμού, καθώς απέσπασε 1-1, ανοίγοντας το σκορ στο 17′ με τον Καρέκα και τον ΠΑΟΚ με τη σειρά του να απαντά με τον Σκαρτάδο στο 65′. Ο Δικέφαλος πίεσε πολύ την ιταλική ομάδα, ήταν καλύτερος, αλλά έμεινε με την γλυκόπικρη γεύση της προσπάθειας.
Για την ιστορία, εκείνη την σεζόν η Νάπολι πήρε το τρόπαιο, αφού απέκλεισε στη συνέχεια τις Λοκομοτίβ Λειψίας, Μπορντό, Γιούβεντους και στον διπλό τελικό την Στουτγκάρδη. Ο ΠΑΟΚ έπεσε μαχόμενος από τη μετέπειτα νικήτρια του UEFA!
Το ματς διεξήχθη σε μία εκρηκτική ατμόσφαιρα που είχαν δημιουργήσει 40.000 οπαδοί του ΠΑΟΚ στην Τούμπα, με δημοσιογράφο της ιταλικής τηλεόρασης να ρωτά τον Μαραντόνα μετά τη λήξη: “Πόσα παιχνίδια έχεις παίξει παγκοσμίως σε τέτοια ατμόσφαιρα;”.
Η απάντηση του Μαραντόνα; “Έχω παίξει πολλά παιχνίδια αλλά δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα!”.
Bonus στις δηλώσεις του Αργεντινού σούπερ σταρ, ο οπαδός που τον πλησιάζει και την ώρα που έρχεται αστυνομικός να τον απομακρύνει, γυρίζει και του λέει: “Εγώ δεν τον πείραξα!”.
Ο Κωνσταντίνος Πετράκης δεν θυμάται πολλά από τη στιγμή που έμπαινε στο στάδιο που φιλοξενούσε την τελετή έναρξης των Χειμερινών Παραολυμπιακών Αγώνων του 2018 στη Νότια Κορέα.
Οι τεχνικές λεπτομέρειες, το άγχος, η είσοδος της Ελλάδας ως πρώτης χώρας της διοργάνωσης και οι γεμάτες κόσμο κερκίδες έδωσαν στην εμπειρία του κάτι το πρωτόγνωρο. Η στιγμή ήταν υπερβολικά έντονη, και όχι άδικα. Ο ίδιος ήταν ο πρώτος Έλληνας parasnowboarder που εκπροσωπούσε την Ελλάδα στη συγκεκριμένη διοργάνωση.
Δύο χρόνια αργότερα, και μετά από πολλούς αγώνες σε παγκόσμιο επίπεδο, τον Φεβρουάριο που μας πέρασε ο Κωνσταντίνος θα την εκπροσωπούσε για ακόμη μία φορά, τερματίζοντας 7ος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φινλανδίας. Όταν ρωτήθηκε για τη μαιευτική παράλυση στο χέρι του, απάντησε, με το βλέμμα στραμμένο στους Παραολυμπιακούς του Πεκίνου το ’22, ότι “το θέμα είναι πώς θα αντιληφθείς ο ίδιος την αναπηρία που έχεις και πώς θα κάνεις τους άλλους να την αντιμετωπίσουν”.
“Θεωρώ ότι παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το πώς θα ‘περάσεις’ το πρόβλημα που έχεις, είτε είναι μια αναπηρία είτε οτιδήποτε”, λέει. “Και εφόσον αρχίσεις να το λες εσύ, ο άλλος δεν μπορεί να σου πει τίποτα. Μεγάλο ρόλο παίζει και ο χαρακτήρας του καθενός, δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ο καθένας αντιμετωπίζει διαφορετικά το θέμα που μπορεί να έχει. Αυτό το δέχομαι, αλλά καλύτερα να το λες και όποιος είναι να το ξέρει, να το ξέρει, παρά να κρύβεσαι μια ζωή για να μη δουν το πρόβλημά σου – που για εμένα δεν είναι πρόβλημα, τα προβλήματα είναι άλλα. Γιατί αυτά που έχω δει στην Παραολυμπιάδα δεν μπορεί να τα κάνει άνθρωπος. Το μεγαλείο ψυχής είναι τεράστιο. Βλέπεις κάποιον τυφλό να κάνει σκι, με οδηγό μπροστά, και να πηγαίνει με 100 χιλιόμετρα την ώρα.
Επειδή όλα ξεκινάνε από το σπίτι και τους γονείς, αν έχουν ένα παιδί με κάποιου είδους αναπηρία ή πάθηση, δεν πρέπει να φοβούνται και να το κλείνουν μέσα στο σπίτι ή να το κρύβουν. Γιατί δεν πρόκειται για κάποιο πρόβλημα. Αν εσύ γυρίσεις και πεις στα ίσια ‘ξέρεις κάτι; Εγώ έχω αναπηρία’, οι άλλοι δεν θα συζητάνε μεταξύ τους ‘ρε συ, κάτι έχει'”.
Στην Ημαθία, όπου μεγάλωσε, η επαφή του με το βουνό και το χιόνι ήταν συχνή. Αθλητικός τύπος, και λάτρης του ποδοσφαίρου, κάποια στιγμή γνώρισε έναν διαιτητή με αντικείμενο τον αθλητισμό για ανθρώπους με αναπηρία και σιγά-σιγά μπήκε και ο ίδιος μπήκε σε αγωνιστικό επίπεδο.
“Η περιοχή μας γενικότερα είχε πολλά χιονοδρομικά. Στη Βέροια, στη Νάουσα και στον νομό Ημαθίας υπάρχει σε αναπτυγμένη μορφή το σκι, όπως και όλα αυτά τα σπορ. Οπότε με αυτά ασχολήθηκα από πιτσιρικάς. Ανεβαίναμε στο βουνό – στην αρχή ήταν σαν χόμπι, στην πορεία προέκυψε το αθλητικό κομμάτι.
Είμαι ο πρώτος Έλληνας αθλητής που συμμετείχε στο snowboard σε Παραολυμπιάδα. Πρώτη φορά πήγα το 2018. Το να αγωνιστεί σε επίπεδο Ολυμπιάδας, Παραολυμπιάδας, είναι ο υπέρτατος στόχος για έναν αθλητή. Τα δύο κορυφαία events είναι οι Ολυμπιακοί Aγώνες και το Μουντιάλ στο ποδόσφαιρο. Είναι η Μέκκα του αθλητισμού. Το συναίσθημα που νιώθεις τη στιγμή που αγωνίζεσαι για τη χώρα σου είναι κάτι τρομερό”.
Ο ίδιος λέει ότι για να συμμετάσχει κάποιος πρώτη φορά σε ένα αγώνισμα πρέπει να περάσει από το classification, από μια επιτροπή η οποία, ανάλογα με την αναπηρία του, τον κατατάσσει στην αντίστοιχη αγωνιστική κατηγορία.
“Το snowboard στην Παραολυμπιάδα αποτελείται από δύο αγωνίσματα. Το ένα είναι το boardercross, στο οποίο ξεκινάς χρονομετρημένα και στην πορεία τρέχεις σε τετράδες, ώστε να φτάσεις σε προημιτελικά, ημιτελικά κ.λπ., και το δεύτερο είναι το banked slalom, που είναι χρονομετρημένο και καθαρά ατομικό. Σε αυτή την Παραολυμπιάδα θα μπει και η εξέλιξη του banked slalom, το dual banked slalom, με δύο ίδιες πίστες, η μία δίπλα στην άλλη, αλλά χωρίς να έχουν επαφή, όπως το boardercross. Ξεκινούν δύο άτομα την πίστα και διαγωνίζονται ποιος θα φτάσει πρώτος κάτω.
Από κει και πέρα, η κατηγοριοποίηση γίνεται με βάση την αναπηρία που έχεις. Εγώ, που έχω μια αναπηρία στο χέρι από γενετήσια παράλυση, είμαι στην Upper Limb (UL), η οποία αφορά παράλυση ή ακρωτηριασμό σε κάποιο σημείο του χεριού. Οι επόμενες δύο κατηγορίες είναι οι LL1 και LL2, που αφορούν ακρωτηριασμό στα κάτω άκρα”.
Με τις φετινές ακυρώσεις των διοργανώσεων λόγω του κορωνοϊού, οι αγώνες ήταν περιορισμένοι. Η προπόνηση πριν από τον αγώνα της Φινλανδίας κράτησε 15 μέρες και παρότι ο ίδιος θα ήθελε να έχει την ευκαιρία να ασχοληθεί περισσότερο αυτό το διάστημα με το snowboard, οι βασικές απαιτήσεις της δεν του άφηναν χρόνο. “Δεν μπορείς να τσουλήσεις λίγο παραπάνω και να βρεις τα πατήματά σου, γιατί έχεις το πρόγραμμα της προπόνησης και την καταπόνηση που σου προκαλεί. Μακάρι να μπορούσα να κάνω κάθε μέρα, από το πρωί μέχρι το απόγευμα”, λέει. “Συνεργάζομαι και με έναν πολυχώρο στην Ελλάδα, ο οποίος έχει έναν προσομοιωτή για σκι και snowboard κι έτσι μπορώ να έχω μια επαφή με το snowboard, να το φοράω και να κάνω την προπόνησή μου”.
Ο ίδιος θεωρεί ότι είναι λογικό οι αθλητές από χώρες όπως η Αυστρία, η Γαλλία και η Ιταλία, που έχουν ιστορία στη χιονοδρομία, να βρίσκονται σε άλλο επίπεδο σε σχέση με την Ελλάδα. Οι μέρες που περνούν στο βουνό και στο χιόνι, αλλά και η ανάπτυξη των αθλημάτων εκεί είναι μεγάλη. “Στην Ελλάδα έχουμε τρεις μήνες σεζόν. Πόσο θα χιονίσει; Δεν υπάρχει κάποιο χιονοδρομικό που να σου λέει ότι, βρέξει-χιονίσει, θα είναι ανοιχτό 1 Δεκεμβρίου με 20 Μαρτίου.
“Στην Ελλάδα το focus γίνεται σε συγκεκριμένα αθλήματα. Ας αναλογιστούμε σε πόσα μικρότερα αθλήματα, είτε ατομικά είτε ομαδικά, έχουμε μεγαλύτερες επιτυχίες απ’ ό,τι σε κάτι ποδοσφαιρικό. Αλλά, καλώς ή κακώς, ο κόσμος, όπως κι εγώ, επικεντρώνεται στο ποδόσφαιρο και το μπάσκετ. Απλώς, ως χώρα έχουμε ταλέντο, είμαστε καλοί σε όλα. Όταν κατέβαινα να κάνω snowboard σε αγώνες, με ρωτούσαν από πού είμαι και έλεγα ‘από Ελλάδα’. ‘Από Ελλάδα;’. ‘Ναι’, απαντούσα, ‘Ελλάδα δεν είναι μόνο τα νησιά και η Σαντορίνη'”.
Μεγάλη ανατροπή φαίνεται πως θα υπάρξει στην υπόθεση του Αγροτικού Αστέρα και του Πανδραμαϊκού, αφού όπως φαίνεται ο Ηρακλής Λάρισας θα είναι αυτός ο οποίος θα αγωνίζεται την σεζόν 2022-2023 στην Super League 2.
O λόγος είναι ότι η απόφαση του Διαιτητικού Δικαστηρίου στην αντιδικία Πανδραμαϊκού-Αγροτικού Αστέρα κρίνεται απολύτως δεσμευτική κι επομένως η ΕΠΟ δεν μπορεί να ανεβάσει την ομάδα του Ευόσμου στη Super League 2, λόγω της ήττας της στο ανώτατο αθλητικό δικαστήριο.
Ούτε μπορεί να ανεβάσει τον Πανδραμαϊκό γιατί δεν αγωνίστηκε στα μπαράζ.
Οπότε το εισιτήριο για τη δεύτερη τη τάξει κατηγορία κερδίζει ο Ηρακλής Λάρισας που τερμάτισε τελευταίος στους αγώνες μπαράζ (ήδη αντικαταστάθηκαν οι αποσυρθέντες Ξάνθη-Εργοτέλης από Ηλιούπολη-Ρουφ).
Σήμερα, στις 15.00, συνεδριάζει μέσω τηλεδιάσκεψης η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ.
Με αγωνία περιμένουν όλοι οι φίλαθλοι της Κοζάνης της αποφάσεις της διοίκησης για την επόμενη μέρα της ομάδας μετά την απόρριψη της προσφυγής στο διαιτητικό δικαστήριο για άνοδο στην SL2 πριν από περίπου μια εβδομάδα.
Η μόνη ανακοίνωση που βγήκε για την απόφαση ήταν αυτή από τον σύνδεσμο φιλάθλων τα ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ. Η “ομίχλη” στο… καμπαναριό και η αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα, μετά το πρώτο “μούδιασμα”, συντηρείται και άπαντες περιμένουν να ανοίξουν τα χαρτιά τους οι οικογένειες Κεντεποζίδη και Πετρόχειλου, που κινούν τα νήματα διοικητικά και οικονομικά στην ομάδα της δυτικής Μακεδονίας και μάλλον τις τελευταίες μέρες “ζυγίζουν” πολύ προσεκτικά κάθε… δρόμο που ανοίγεται μπροστά τους ως επιλογή (ακόμα και το αν υπάρχει ακόμα οποιαδήποτε… χαραμάδα αισιοδοξίας, ανατροπής και “εισόδου” στη δεύτερη κατηγορία).
Η κινητικότητα είναι δεδομένη (εκτός από τα φιλικά που δίνει σε “μουδιασμένο” κλίμα η ομάδα του Νίκου Μπαδήμα), σε ώρες περισυλλογής, προσαρμογής και συνειδητοποίησης, αλλά πολλά ερωτήματα προς το παρόν παραμένουν αναπάντητα για το “αύριο” στους Κοζανίτες, που εκτός από την αρνητική τροπή ως προς την παρουσία στη Super League 2, έχασαν και πολύτιμο χρόνο (ήδη έφυγαν βασικά στελέχη του περσινού κορμού), από τον Απρίλιο που έκοβαν πρώτοι το νήμα στον όμιλο μετά την τελευταία αγωνιστική και πριν “τραβήξει” για σχεδόν πέντε μήνες το σίριαλ με Μακεδονικό, Λευκίμμη, CAS και εγχώρια δικαστήρια.
Ο κόσμος και οι παίκτες αγωνιούν για το άμεσο μέλλον (κατηγορία συμμετοχής οριστικά, στόχοι, στελέχωση, ρόστερ, μπάτζετ και αν μείνει το ίδιο διοικητικό “μοντέλο”-όλα αυτά υπό την ασφυκτική πίεση του χρόνου) και προφανώς σύντομα ενδέχεται να εκδοθεί κάποια επίσημη ανακοίνωση (ή να οριστεί συνέντευξη Τύπου), δεδομένου ότι δεν υπάρχει και πολυτέλεια για άλλη χρονοτριβή και κωλυσιεργία, με τον Οκτώβρη να “τρέχει” ήδη και το φθινόπωρο να φτάνει πλέον στα μέσα του.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 26/8
Άλλωστε, από την ανακοίνωση στις 26 Αυγούστου, για έναρξη συνεργασίας με τον προπονητή Νίκο Μπαδήμα, δεν έχει εκδοθεί κάποιο δελτίο Τύπου από τους Κοζανίτες. Τα αντανακλαστικά πρέπει να είναι άμεσα και να τρέξει κάποιο “PLAN B”, για να μη πάει στράφι η μεγάλη προσπάθεια που ξεκίνησε πριν από περίπου ενάμιση χρόνο, από την τωρινή διοίκηση, που είχε εκπονήσει ένα φιλόδοξο πρότζεκτ, με όραμα για καλύτερες μέρες, σε υψηλότερες κατηγορίες.
Ποδοσφαιριστής της ΕΠΣ Μεσσηνίας είναι ο 35χρονος, που συνελήφθη από την Αστυνομία και κατηγορείται για την σεξουαλική επίθεση σε βάρος μιας 24χρονης φοιτήτριας από την Ναύπακτο, στην Καλαμάτα τα ξημερώματα της Τρίτης.
Πρόκειται όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, για άτομο υπεράνω υποψίας και γνωστό στην πόλη της Καλαμάτας, καθώς ήταν ιδιοκτήτης καταστήματος παιχνιδιών, αλλά και ιδιοκτήτης επιχείρησης οργάνωσης εκδηλώσεων. Το ρεπορτάζ αναφέρει ότι ο εν λόγω δράστης αγωνιζόταν σε ποδοσφαιρική ομάδα της Μεσσηνίας σε τοπικό επίπεδο.
Μετά την σύλληψη του, οι αστυνομικοί ταυτοποίησαν ακόμα τρεις περιπτώσεις και συγκεκριμένα φέρεται τον περασμένο Ιούλιο, να είχε πάει έξω από το σπίτι άλλης φοιτήτριας και συγκεκριμένα έξω από το παράθυρο της όπου αυνανιζόταν.
Επίσης, τον Δεκέμβριο του 2019, φέρεται να είχε επιτεθεί, να είχε χτυπήσει και να είχε προσπαθήσει να βιάσει ακόμα μία 23χρονη, στην οδό Αβίας στην Καλαμάτα. Γι’ αυτές τις περιπτώσεις είχαν γίνει καταγγελίες στην ΕΛ.ΑΣ., ωστόσο τώρα φαίνεται να ταυτοποίησαν οι αστυνομικοί τον 35χρονο ως τον δράστη.
Η επίθεση τα ξημερώματα της Τρίτης
Η 24χρονη φοιτήτρια που δέχτηκε την επίθεση και εργάζεται σε καφέ μπαρ της πόλης, φέρεται να ήταν καλεσμένη σε γενέθλια σε ένα μαγαζί και να διασκέδαζε μαζί με το αγόρι της και την παρέα της μέχρι τη στιγμή που έφυγε και ο 35χρονος φέρεται να προσπάθησε να πραγματοποιήσει σε βάρος της τις αρρωστημένες ορέξεις του.
Ο ίδιος μάλιστα, ήταν, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες στο ίδιο μαγαζί κάτι που προέκυψε και από σχετικό story που είχε ανεβάσει σε λογαριασμό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ο ΣΕΓΑΣ ετοιμάζει τουρ στη Βόρεια Ελλάδα για την ανάδειξη νεαρών αθλητών του στίβου.
Μέσα στον Οκτώβριο, ο Σύνδεσμος θα βρεθεί σε πέντε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, όπου θα διεξαχθούν αγώνες μεταξύ νεαρών αθλητών. Μία από αυτές τις πόλεις είναι και η Νάουσα, στην οποία θα διεξαχθούν στις 16 του μήνα τα “25α Κωνσταντινίδεια”.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΓΑΣ:
“Ο Οκτώβριος είναι παραδοσιακά ο μήνας με πλήθος αναπτυξιακών αγώνων σε όλη τη χώρα. Νεαροί αθλητές και αθλήτριες έχουν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αγώνες και μέσα από αυτούς να αποκτήσουν επαφή με τα αγωνίσματα του στίβου και να δείξουν τις ικανότητες τους. Σειρά αναπτυξιακών αγώνων θα γίνει μέσα στον μήνα σε πόλεις της Βόρειας Ελλάδας. Η αρχή θα γίνει την Κυριακή 9 Οκτωβρίου με τα ‘1α Ιορδανίδεια’ στα Κουφάλια, με ευθύνη των σωματείων ΓΑΣ Κουφαλίων και ΑΟ Αρίωνα, σε συνεργασία με την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης. Την ίδια ημέρα στις Σέρρες, η Η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Αν. Μακεδονίας– Θράκης σε συνεργασία με τον Μουσικογυμναστικό Σύλλογο Ορφέα Σερρώνίδια θα διοργανώσουν τα ‘Μπεκιάρεια’.
Στις 16 Οκτωβρίου η ΓΕΑ Νάουσας και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κεντρικής Μακεδονίας θα διοργανώσουν τα ’25α Κωνσταντινίδεια’ στην Νάουσα και στις 22 o Φίλιππος Καβάλας και ο ΑΟ Καβάλας σε συνεργασία με την ΕΑΣ, τα ‘Μελετιάδεια’ στην Καβάλα. Τέλος στις 29 του μηνός στο Νευροκόπι της Δράμας θα γίνουν οι αγώνες ‘Δημήτρια'”.
Νίκη εναντίον του Νάρντι στο Astana Open για τον Έλληνα πρωταθλητή.
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς (Νο6) πέτυχε τη 2η συνεχόμενη straight sets νίκη του στο πολύ δυνατό 500άρι τουρνουά της Αστάνα και προκρίθηκε στα προημιτελικά της διοργάνωσης, όπου περιμένει να μάθει τον επόμενο αντίπαλό του από την αναμέτρηση του Χούμπερτ Χούρκατς με τον Αλεξάντερ Μπούμπλικ.
Ο Έλληνας πρωταθλητής, χρειάστηκε δυο απαιτητικά tie-breaks για να κάμψει την αντίσταση του εμπνευσμένου 19χρονου Ιταλού, Λούκα Νάρντι (Νο152) και να προκριθεί στους “8” καλύτερους του Astana Open.
Μετά από μια ώρα και 47 λεπτά δράσης, ο Νο3 του ταμπλό, επικράτησε του προερχόμενου από τα προκριματικά και Νο152 της παγκόσμιας κατάταξης, με 7-6(2), 7-6(3), κατακτώντας την 51η νίκη του μέσα στη σεζόν.
Σέρβιρε 10 άσους, κράτησε ανέπαφο το σερβίς του καθ’ όλη τη διάρκεια της αναμέτρησης και παρά το γεγονός ότι δεν δημιούργησε καν break point, έφτασε στη δύσκολη επικράτηση.
Ο Νάρντι έπαιξε καταπληκτικό ματς και δεν άφησε τον Τσιτσιπά να γίνει απειλητικός από τη θέση του receiver, παρ’ όλα αυτά, ο Έλληνας τενίστας ήταν πιο ψύχραιμος στα δυο tie-breaks που χρειάστηκε, με την εμπειρία του να παίζει καθοριστικό ρόλο για να φύγει από το court “αλώβητος”.
Με 58/73 κερδισμένους πόντους πίσω από το σερβίς του, ολοκλήρωσε τον αγώνα ο Νο6 της παγκόσμιας κατάταξης, κερδίζοντας 81 πόντους συνολικά στο ματς, σε σχέση με τους 67 που έκανε δικούς του ο Ιταλός.
Πάντως, ο Νάρντι ήταν αυτός που είχε τις δυο μοναδικές ευκαιρίες να κάνει break στην αναμέτρηση.
Στο 5-5 του 2ου set, προηγήθηκε με 30-40, ενώ λίγες στιγμές αργότερα, είχε και πλεονέκτημα (40-Α), μη καταφέρνοντας τελικά να εκμεταλλευτεί, κάποιο από τα δυο break points που έφτιαξε για τον εαυτό του.
Μέχρι εκείνο το σημείο, δηλαδή για 22 games που είχαν παιχτεί, δεν είχε δημιουργηθεί ευκαιρία για break, με τον Τσιτσιπά να μην κερδίζει ποτέ(!) πάνω από δυο πόντους, στο σερβίς του Νάρντι.
Τα δυο tie-breaks που έπαιξε ο Στέφανος, όμως, ήταν άψογα. Κέρδισε συνολικά 14 από τους 19 πόντους που παίχτηκαν, δείχνοντας την κλάση του στις κρίσιμες στιγμές, αφού έπαιξε πολύ υψηλού επιπέδου τένις, έχοντας ποικιλία στα χτυπήματά του, εκμεταλλευόμενος και την εξαιρετική μέρα που είχε στο παιχνίδι του στο φιλέ.