Ευχάριστα είναι τα νέα για τον Άρη, καθώς το θέμα με τα δύο ενεργά μπαν βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία για να κλείσει οριστικά.
Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει στην ομάδα να προχωρήσει στις επίσημες ανακοινώσεις των μεταγραφών που έχουν ήδη δρομολογηθεί.
Όπως έγινε γνωστό από την ΠΑΕ Άρης, οι οικονομικές εκκρεμότητες που είχαν οδηγήσει στην επιβολή των περιορισμών έχουν τακτοποιηθεί. Πλέον απομένει μόνο η επίσημη ενημέρωση της FIFA, ώστε να διαγραφούν τα BAN από το ηλεκτρονικό μητρώο της, διαδικασία που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα.
Το συγκεκριμένο ζήτημα βρισκόταν στο προσκήνιο από τα τέλη Μαρτίου και αποτελούσε βασικό εμπόδιο στον μεταγραφικό σχεδιασμό των “κιτρινόμαυρων”.
Με την οριστική επίλυση του θέματος, οι άνθρωποι του Άρη μπορούν πλέον να προχωρήσουν χωρίς περιορισμούς στην επισημοποίηση των μεταγραφικών τους κινήσεων, συνεχίζοντας με ταχύτερους ρυθμούς την προετοιμασία για τη νέα αγωνιστική σεζόν.














