Ο Ερμής Εξοχής ενίσχυσε το τεχνικό του επιτελείο ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Γ’ Εθνική, ανακοινώνοντας την έναρξη της συνεργασίας του με τον Παναγιώτη Παρασίδη και τον Λάμπη Κουτσικανίδη.
Ο Παναγιώτης Παρασίδης αναλαμβάνει καθήκοντα γυμναστή και άμεσου συνεργάτη του προπονητή Παναγιώτη Καμπανταγίδη, ενώ ο Λάμπης Κουτσικανίδης εντάσσεται επίσης στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας.
Η διοίκηση του συλλόγου εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι οι δύο νέοι συνεργάτες θα συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων του Ερμή Εξοχής.
Η ανακοίνωση:
“Η οικογένεια του Ερμή Εξοχής μεγαλώνει και δυναμώνει!
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας μας με τον Παναγιώτη Παρασίδη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα γυμναστή της ομάδας και άμεσου συνεργάτη του προπονητή μας, Παναγιώτη Καμπανταγίδη.
Παράλληλα, καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και τον Λάμπη Κουτσικανίδη, ο οποίος εντάσσεται στο τεχνικό επιτελείο, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την προσπάθεια για μια απαιτητική και ιστορική χρονιά στη Γ’ Εθνική.
Τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο έργο τους. Είμαστε βέβαιοι πως με τη γνώση, την εργατικότητα και την αφοσίωσή τους θα συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων της ομάδας μας.
Καλώς ήρθατε στην οικογένεια του Ερμή Εξοχής!”.














