Με ένα “ζεστό” γεύμα ενότητας ολοκληρώθηκε η φετινή ποδοσφαιρική χρονιά για τον ΑΠΣ Μελίκη.
Σε μια σεζόν που η ομάδα κατέκτησε την 7η θέση στη Β’ ΕΠΣ Ημαθίας, παίκτες, τεχνικό επιτελείο και φίλοι της ομάδας συναντήθηκαν εκτός αγωνιστικών γραμμών, απολαμβάνοντας όμορφες στιγμές και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη χρονιά, με στόχο ακόμη πιο δυναμική παρουσία.
Στην ενημέρωσή της η ομάδα της Μελίκης αναφέρει:
“Καλύτερα δεν μπορούσε να κλείσει η χρονιά! Στην τελευταία συνάντηση, φίλοι της ομάδας παρέθεσαν ένα πλούσιο γεύμα σε όλο το ποδοσφαιρικό γκρουπ του ΑΠΣ Μελίκης. Ο ΑΠΣ Μελίκης εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στους: Χαλκίδη Σάκη, Σαρακατσιάνο Νίκο, Ασλανίδη Χρήστο, Τσολαΐδη Παύλο, Πίτη Γιάννη, Καρδάκο Μάκη, Λιολιόπουλο Νίκο και τους υπόσχεται ότι η επόμενη ποδοσφαιρική χρονιά θα έχει σίγουρα περισσότερες συγκινήσεις με τέτοιους ανθρώπους δίπλα της. Εις το επανιδείν!”.
















Ερωτικο γεύμα θα έλεγα κάνεις μετά το τοπικό “ντέρμπι” παραλίγο να έρθει και η νίκη😂
Δεν χόρτασαν από την Κυριακή?