Ανανέωσε και παραμένει στους Ακρίτες Συκεών και ο Δημήτρης Κιλιντάρης.
Ο 25χρονος παίκτης των Ακριτών Συκεών που πρόσφερε τις υπηρεσίες του τόσο στην άνοδο από την Α1 όσο και στην παραμονή του συλλόγου στη Γ’ Εθνική, θα συνεχίσει να φοράει την μπλε φανέλα και την αγωνιστική περίοδο 2026/27
Ο Έλληνας εξτρέμ αποκτήθηκε από τον σύλλογο το 2024 έχοντας αγωνιστεί στο παρελθόν σε Αναγέννηση Επανομής, ΑΣ Αγγελοχωρίου, Μαραθώνα Καλαμαριάς, Εθνικό Σοχού, ΑΕ Ευόσμου και όχι μόνο.














