Ο Ερμής Εξοχής ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Καρτσαμπά, ο οποίος αποτέλεσε βασικό μέλος της ομάδας από τα χρόνια της Α’ Τοπικής έως και την ιστορική άνοδο στη Γ’ Εθνική.
Στην ανακοίνωσή της, η διοίκηση εξήρε τόσο την αγωνιστική του προσφορά όσο και το ήθος, τον χαρακτήρα και την εργατικότητά του, τονίζοντας πως άφησε το δικό του αποτύπωμα στην ιστορία του συλλόγου. Παράλληλα, τον ευχαρίστησε για την παρουσία και την προσφορά του, ευχόμενη υγεία και επιτυχίες στη συνέχεια της πορείας του, με την πόρτα της ομάδας να παραμένει πάντα ανοιχτή για εκείνον.
Η ανακοίνωση:
“Ύστερα από μια κοινή πορεία γεμάτη όμορφες στιγμές, ο κύκλος της συνεργασίας μας με τον Αλέξανδρο Καρτσαμπά ολοκληρώνεται.
Ο Αλέξανδρος στάθηκε δίπλα στην ομάδα μας από τα χρόνια της Α’ Τοπικής και είχε την τιμή να πανηγυρίσει μαζί μας την ιστορική άνοδο στη Γ’ Εθνική, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της διαδρομής.
Πάνω απ’ όλα, όμως, κερδίσαμε έναν εξαιρετικό άνθρωπο. Ένα παιδί με ήθος, σεβασμό, εργατικότητα και χαρακτήρα που κοσμεί τα γήπεδα. Η παρουσία του στην οικογένεια του Ερμή Εξοχής θα μείνει αξέχαστη και η προσφορά του θα έχει πάντα τη δική της ξεχωριστή θέση στην ιστορία της ομάδας μας.
Αλέξανδρε, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα μοιραστήκαμε. Σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία, τόσο μέσα όσο και έξω από τους αγωνιστικούς χώρους.
Η πόρτα του Ερμή Εξοχής θα είναι πάντα ανοιχτή για εσένα”.














