Η Μπαμ FC προχώρησε σε διπλή ανανέωση ενόψει της αγωνιστικής περιόδου 2026/27 στη Γ’ Εθνική, διατηρώντας στο ρόστερ της τους Θάνο Αδαμίδη και Θωμά Αλεξίου.
Η διοίκηση της ομάδας έδειξε έμπρακτα την εμπιστοσύνη της στους δύο ποδοσφαιριστές, οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικά στελέχη της νέας προσπάθειας.
Με κοινό στόχο μια ανταγωνιστική παρουσία στη Γ’ Εθνική, οι δύο πλευρές ανανεώνουν το ραντεβού τους για τη νέα σεζόν.














