Γέμισε ταλέντα το ΔΑΚ Μακροχωρίου

Το Σάββατο στο ΔΑΚ Μακροχωρίου ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο.

Παιδιά από τη Βέροια και την Έδεσσα συμμετείχαν σε τουρνουά που διοργάνωσε ο Φίλιππος Βέροιας. Οι αθλητές που συμμετείχαν ήταν μεταξύ 9-12 ετών.

Αναλυτικά:

“Τουρνουά μικρών αθλητών γεννηθέντων από το 2010-2013 διοργάνωσε η ομάδα μας το Σάββατο 1/10 στο ΔΑΚ Βικέλας του Μακροχωρίου με τη συμμετοχή των Αετών Βέροιας και του Εδεσσαικού.

Το τουρνουά αποτέλεσε μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μικρούς μπασκετμπολίστες να ‘πάρουν παιχνίδια στα πόδια τους’, ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.

Μην ξεχνάμε ότι βασικό μέλημα της ΕΟΚ είναι η αύξηση του αριθμού των αγώνων, επίσημων και ανεπίσημων, για όλους τους αθλητές των αναπτυξιακών τμημάτων, ανεξαρτήτως ηλικιακής βαθμίδας.

Ευχαριστούμε πολύ τις ομάδες που συμμετείχαν στο τουρνουά, όπως επίσης και την Αντιπεριφέρεια για την πολύτιμη συνδρομή της στη διεξαγωγή του κι ευχόμαστε σε όλους μια καλή αγωνιστική χρονιά”.

Δείτε σχετικό φωτογραφικό υλικό εδώ.

Μίνι τουρ στην Πέλλα για Δομουκτσίδη

Παρελθόν από τον Αλπμωπό Αριδαίας αποτελεί ο τερματοφύλακας, Τάσος Δομουκτσίδης.

Μετά από ένα εξάμηνο παραμονής στην Αριδαία, ο 22χρονος τερματοφύλακας αποχωρεί από τον Αλμωπό. Ούτως ή άλλως, η ομάδα παρουσιάζει πληρότητα στη συγκεκριμένη θέση, ενώ κατά την παραμονή του στην ομάδα δε του δόθηκε καμία ευκαιρία.

Επιστροφή στον ΑΣ Γιαννιτσά, στον οποίο και άνηκε πριν τον Αλμωπό. Εκεί θα αγωνιστεί υπό τις οδηγίες του ημαθιώτη Κωστογλίδη που επέστρεψε πρόσφατα στην ομάδα.

Μαζί με τον Δομουκτσίδη, η ομάδα ανακοίνωσε και τους Παναγιώτη Σαλονικίδη, Γιάννη Σαλονικίδη και Μιχάλη Στεργίου.

Το απίθανο promo της Euroleague για τη νέα σεζόν με Ιτούδη πρωταγωνιστή

0

Εντυπωσιακό το preview video της Euroleague για τη νέα σεζόν που ξεκινά στις 6 Οκτωβρίου.

Η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη της Ευρωλίγκας έχει ξεκίνησει. Την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου θα γίνει το πρώτο τζάμπολ της νέας σεζόν, με τη διοργανώτρια αρχή να δίνει μια γεύση στους φιλάθλους με ένα εντυπωσιακό και εκτενές promo video, το οποίο έχει φυσικά και ελληνικό ενδιαφέρον.

Ο Ντέγιαν Ράντονιτς τόνισε τον στόχο του, που δεν είναι άλλος από το να εμφανιστεί καλύτερος φέτος ο Παναθηναϊκός. “Μία από τι μεγαλύτερες ομάδες στην Ευρώπη. Με ιστορία και νίκες. Ελπίζω να χτίσουμε κάτι καλύτερο σε σχέση με τη περασμένη χρονιά, πηγαίνοντας βήμα-βήμα και φυσικά θέλουμε τον κόσμο δίπλα μας”, τόνισε.

Από την πλευρά του ο Γιώργος Παπαγιάννης είπε: “Είναι τιμή να είμαι αρχηγός του Παναθηναϊκού. Ήταν ένα όνειρο που είχα από παιδί. Σημαίνει όμως και ευθύνες, καθώς είναι πολλά τα χρόνια που έχουμε να βρεθούμε σε ένα final four. Είμαι στην ομάδα 7 χρόνια και δεν της ταιριάζει να είναι χαμηλά”.

Όσο για τον Γιώργο Μπαρτζώκα, θέλει να δει και πάλι τρόπαια, μετά από μία εξαιρετική σεζόν του Ολυμπιακού: “Ήταν μία πολύ καλή σεζόν με τη συμμετοχή στο Final Four. Η κανονική διάρκεια ήταν ίσως η καλύτερη στην ιστορία της ομάδας. Στο Βελιγράδι, ήταν φανταστικά, αλλά χάσαμε τον τελικό για ένα σουτ στο τέλος. Νιώθω φανταστικά σε αυτή την ομάδα, ελπίζω αυτός ο ενθουσιασμός που υπάρχει να συνδυαστεί στο τέλος με τίτλους”.

Ένας ακόμα Έλληνας που στοχεύει ψηλά είναι και ο Δημήτρης Ιτούδης, ο οποίος θα οδηγήσει την πρώην ομάδα του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, Φενέρμπαχτσε. “Πρέπει να καταλάβουμε τι εκπροσωπούμε. Δεν έχει να κάνει με εμένα, δεν έχει να κάνει με εσένα, δεν έχει να κάνει με εμάς… Έχει να κάνει με την Φενέρ”, είπε.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Πηγή

“Ολομέτωπη” επίθεση των οργανωμένων στη διοίκηση του Απόλλωνα Πόντου: “Φοβισμένη και ανύπαρκτη η ΠΑΕ”

Επίθεση χωρίς αναστολές από του οργανωμένους του Απόλλων Πόντου προς την ΠΑΕ και όχι μόνο.

Η απουσία εκπροσώπων της ΠΑΕ από ανοιχτή συγκέντρωση σχετικά με το μέλλον του Απόλλων Πόντου, προκάλεσαν την οργή των οργανωμένων φίλων της ομάδας. Περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή, οι οπαδοί των “Ροσονέρι”, έκριναν ότι “το ποτήρι” ξεχείλωσε. Μέσω ανακοίνωσής τους, επιτέθηκαν προς ΠΑΕ, Όμιλο Πόντου και όσους φιλάθλους ήταν απόντες.

Αναλυτικά η αποκαλυπτική ανακοίνωση των οργανωμένων του Απόλλων Πόντου:

“Αφήσαμε επίτηδες κάποιες μέρες να περάσουν από την συνέλευση του ερασιτέχνη, όντας σίγουροι ότι η παραπληροφόρηση και οι παπαρολογίες των γνωστών αγνώστων της Καλαμαριάς (και όχι μόνο) θα οργιάσει, γιατί δεν μπορούν με άλλον τρόπο να καλύψουν την απουσία και την ανυπαρξία τους.

Δεν μας έκανε έκπληξη λοιπόν ότι σε μια ανοιχτή συγκέντρωση φιλάθλων και φορέων που έγινε για το μέλλον τής ομάδας μας, απουσίαζε η ΠΑΕ Απόλλων Πόντου και ή θυγατρική της ο Όμιλος Πόντου.

Μια φοβισμένη κι ανύπαρκτη ΠΑΕ, μην μπορώντας να αντικρούσει τους φιλάθλους της και οπαδούς της, προτίμησε να απέχει συνειδητά από αυτήν την συγκέντρωση. Το ίδιο και το γεμάτο φόβο αδερφάκι της, ο Όμιλος Πόντου, με μπροστάρη τον παλιό αντιπρόεδρο της διοίκησης Μπαλτίδη και τωρινό πρόεδρο στον Όμιλο, απέφυγαν να έρθουν πρόσωπο με πρόσωπο με τους αγνούς και καθαρούς φιλάθλους, αφού έχουν μάθει το ακροατήριο τους να είναι τυφλά κατευθυνόμενο.

Έκπληξη μας έκανε όμως ότι έστειλαν τρεις συγκεκριμένες παλιές δόξες της ομάδας να παίξουν τον ρόλο του προβοκάτορα και να διαλύσουν μια συνάντηση φορέων για το μέλλον της.

Ο ένας δεν πρόλαβε να παίξει τον ρόλο του γιατί όταν άναψαν τα αίματα έφυγε τρέχοντας… οι άλλοι δύο όμως πήραν απευθείας το Όσκαρ βλακείας. Το πολύ καλά σκηνοθετημένο σκετσάκι με τους τρεις ηθοποιούς άμεσα συνεργαζόμενους με την ΠΑΕ, τελικά δεν απέδωσε το επιθυμητό αποτέλεσμα που είχαν σχεδιάσει.

Φυσικά και δεν πέσαμε από τα σύννεφα με την μη παρουσία κάποιων συγκεκριμένων φιλάθλων μας, που εδώ και 3 χρόνια βρίζουν, αναθεματίζουν και κάνουν σκληρή κριτική στην διοίκηση του ερασιτέχνη, αλλά μόνο από τα παγκάκια, τα καφενεία, τις καφετέριες και φυσικά το Facebook.. Τέτοιους επαναστάτες και παλικάρια είχαμε αρκετό καιρό να δούμε στα δρώμενα της ομάδας μας.

Αντιπολίτευση από απόσταση ΕΣΕΊΣ, αντιπολίτευση στα ίσια και από κοντά τελικά ΜΟΝΟ ΕΜΕΊΣ!

Για το κλείσιμο αφήσαμε το καλό κομμάτι της βραδιάς. Τα καλά νέα για το γήπεδο της ομάδας μας, που ίσως υπό προϋποθέσεις να σημαίνει και την σωτηρία της. Πρώτη φορά είδαμε συσπειρωμένες κι ενωμένες τις δημοτικές παρατάξεις της Καλαμαριάς μας για το κοινό καλό του Απόλλωνα. Ελπίζουμε η δέσμευση του Δημάρχου για λύση στο γηπεδικό, με την απαλλοτρίωση ενός κομματιού να γίνει άμεσα και θα στηριχθεί από όλες τις παρατάξεις και τους φορείς της πόλης μας.

Υ.γ.1:Κάποια ερωτήματα που ακόμα είναι ανοιχτά:

Θα μας απαντήσει κανείς από την ΠΑΕ ή από τα παπαγαλάκια της στα εξής:

Πως γίνεται να λέγεται μεγαλομέτοχος ένας που κατέχει μόνο το 15% των μετοχών; Πως πήγε η προετοιμασία στην Αυστρία που έκλεισε η ομάδα; Ποτέ γίνονται τα εγκαίνια του προπονητικού κέντρου που όμοιο του δεν υπάρχει στην Ελλάδα; Ποτέ έρχεται το πούλμαν της Ντόρτμουντ που το αγόρασε η ΠΑΕ για ιδιοκτησία; Δεν τα είπαμε εμείς αυτά αλλά εσείς τα ανακοινώσατε και η μελαχρινή οχιά που γράφει την μια βλακεία μετά την άλλη στο ψευτοσάιτ του.

Πάντως θα σας παρακαλούσαμε στα εγκαίνια του προπονητικού κέντρου να μας καλέσετε αφού δεν μας καλέσατε στην προετοιμασία στην Αυστρία.

Υ.γ.2: Πρώτη φορά είδαμε νύχτα μελαχρινή οχιά να βολοδέρνει γύρω γύρω από το θεατράκι της Χηλής. Γιατί δεν ήρθες μια βόλτα μέσα αφού μας ψάχνεις τόσο καιρό στην Καλαμαριά και δεν μας βρίσκεις και άφησες απροστάτευτους τους καραγκιόζηδες σου;

Υ.γ.3: Στην προηγούμενη ανακοίνωση μας, είχαμε προβλέψει ότι θα σε διώξουν πριν την παρέλαση από το Κιλκίς. Ζητάμε συγνώμη από τον κόσμο για την λάθος πρόβλεψη μας. Σπάζοντας κάθε ρεκόρ σε έδιωξαν πριν τελειώσει ο Σεπτέμβρης. Γιατί τα σάιτ σου κάνουνε μόκο για το συγκεκριμένο θέμα; Δεν έχεις καταλάβει ότι είσαι ο πιο ανεπιθύμητος άνθρωπος στην Ελλάδα;”

Ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει η Superleague 2, αλλά όχι με ποιους

Στην αναμονή εξακολουθεί να είναι η Superleague 2 για την κάλυψη των κενών.

Καμία εξέλιξη αναφορικά με τα κενά της Superleague 2 δεν προέκυψε τη Δευτέρα (3/10). Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού δεν συζήτησε το συγκεκριμένο ζήτημα, καθώς όπως ειπώθηκε δεν αποτελεί αρμοδιότητά της.

Η υπόθεση του Αγροτικού Αστέρα και του Πανδραμαϊκού καθώς και το ποιες ομάδες της Γ’ Εθνικής θα πάρουν προσκλήσεις συμμετοχής, θα απασχολήσουν την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ την προσεχή Πέμπτη (6/10).

Η ΕΕ θα κληθεί να πάρει οριστικές αποφάσεις ώστε να συμπληρωθεί το παζλ για το νέο πρωτάθλημα, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει στις 16/10. Η ΕΕΠ ενέκρινε την σχετική πρόταση της SL2 και μένει να δούμε κατά πόσο αυτό θα υλοποιηθεί.

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη σημερινή της συνεδρίαση έλαβε τις εξής αποφάσεις:

  • Ενέκρινε με τις παρατηρήσεις που συμφωνήθηκαν κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης τον Κανονισμό Αδειοδότησης των Ομάδων της περιόδου 2022-2023. Η απόφαση τελεί και υπό την έγκριση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠO.
  • Ενέκρινε την πρόταση της της Super League2 για να ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα στις 16 Οκτωβρίου 2022.

Πηγή

Αγιάστηκαν οι Αετοί Βέροιας και μετράνε αντίστροφα για το πρωτάθλημα (φώτο)

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στο ΔΑΚ “Βικέλας” ο καθιερωμένος αγιασμός του ανδρικού τμήματος, πριν το πρώτο επίσημο παιχνίδι της χρονιάς.

Ο πρόεδρος της ομάδας, Σίμος Γαβριηλίδης, ο Γενικός Αρχηγός Κώστας Κασάπης, ο Υπεύθυνος της Ακαδημίας, Σάκης Ιατρού, ο συνεργάτης Σωτήρης Στογιάννος, ο προπονητής Ανδρέας Οκλαλιώτης και οι αθλητές που απαρτίζουν το ρόστερ, πήραν την ευλογία του πατέρα Παύλου και πλέον μετρούν αντίστροφα για το Σάββατο (7/10, 20.30) με αντίπαλο τον ΑΟΚ Βέροιας.

Ακολούθησε η πρώτη προπόνηση της εβδομάδας, ενώ αύριο Τρίτη έχει προγραμματιστεί φιλικός αγώνας με αντίπαλο τον Εδεσσαϊκό (ΔΑΚ “Βικέλας”, 18.15)

Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ

“Τρέμει” η καρέκλα των Λουτσέσκου και Μπότο

Η ήττα του ΠΑΟΚ από τον Παναθηναϊκό και ο τρόπος που επήλθε, προκάλεσε την αντίδραση του Ιβάν Σαββίδη, αλλά και του Γιώργου Σαββίδη, που επέστρεψε στα αποδυτήρια για να μιλήσει με τον Ραζβάν Λουτσέσκου!

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι έγινε και τηλεδιάσκεψη, με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, που ήταν έξω γρενών με την ήττα και την εμφάνιση του β’ ημιχρόνου, την απουσία σέντερ φορ και όλο αυτό το μπάχαλο που συνέβη στο δεύτερο ημίχρονο.

Ο Γιώργος Σαββίδης είχε τετ α τετ με τον Ραζβάν Λουτσέσκου, στον οποίο ρίχνουν όλοι τις ευθύνες για την εμφάνιση της ομάδας στο β’ μέρος και την ήττα με ανατροπή, ενώ τα άκουσε και ο Ζοσέ Μπότο, που έκανε τον σχεδιασμό της ομάδας ως αθλητικός διευθυντής και την άφησε χωρίς φορ.

Πηγή

Συμπαίκτης του Μπέου ο Χαντιτάγκι;

0

Πανηγύρισε τη νίκη της ομάδας του Βόλου εναντίον του Άρη! Σενάρια εμπλοκής του στα διοικητικά της θεσσαλικής ΠΑΕ.

Στο Πανθεσσαλικό στάδιο βρέθηκε ο Άλεξ Χαντιτάγκι. Ο πρώην ισχυρός άνδρας της Καβάλας, έπειτα από μια περίοδο κατά την οποία εξαφανίστηκε από τα γήπεδα, εμφανίστηκε στο Βόλο!

Στα social media του ”Καναδού” εμφανίστηκαν posts κατά τα οποία φαίνεται να πανηγυρίζει τη μεγάλη νίκη του Βόλου επί της ομάδας του Θόδωρου Καρυπίδη.

Οι φήμες περί εμπλοκής του στα διοικητικά της ΠΑΕ Βόλος αρχίζουν να πληθαίνουν…

ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΟΚ του Οικονόμου!

0

Ο 27χρονος πρώην μέσος της Βέροιας και νυν του Πανσερραϊκού, υπέστη ολική ρήξη χιαστών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της διοίκησης της ομάδας των Σερρών:

Με μία σοβαρή προσθήκη στο ιατρικό δελτίο συνεχίζει η ομάδα μας την προετοιμασία της ενόψει του πρώτου επίσημου αγώνα για το Κύπελλο Ελλάδας κόντρα στο Αιγάλεω και εν αναμονή φυσικά της έναρξης του πρωταθλήματος της Super League 2. Ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας Άγγελος Οικονόμου τραυματίστηκε στην προπόνηση και υπέστη ρήξη χιαστού.

Ο 27χρονος χαφ, ο οποίος αποκτήθηκε το καλοκαίρι από την ομάδα μας, θα περάσει την Τετάρτη την πόρτα του χειρουργείου και θα μείνει εκτός δράσης για τους επόμενους μήνες προκειμένου να κάνει την απαραίτητη αποθεραπεία, με στόχο την επάνοδο του στις αγωνιστικές υποχρεώσεις της ομάδας μας”.

Nα σημειωθεί πως δεν είναι η 1η φορά που ο Άγγελος Οικονόμου παθαίνει ολική ρήξη χιαστών. Πριν από 5 χρόνια περίπου όντας παίκτης του ΟΦΗ, είχε υποστεί τον ίδιο τραυματισμό.

RetroFun ”Τα κορίτσια του Penthouse”

0

Απολαύστε μια συλλογή από εξώφυλλα του διάσημου περιοδικού που κατά τις δεκαετίες του ’80 και του ’90 έγιναν ανάρπαστα.

Δυστυχώς εμείς δεν είμαστε συλλέκτες, αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι παγκοσμίως οι οποίοι είναι και διαθέτουν τεύχη από το θρυλικό ανδρικό περιοδικό αλλά και από πολλά άλλα.

Το Sportsfan πάντως ενδιαφέρεται και για τους ”παλιά μεγαλεία διηγώντας τα να κλαις”. Παλαιά εξώφυλλα που άφησαν εποχή αλλά και λίγα πιο σύγχρονα. Για τα μάτια σας μόνο…