Ο Φίλιππος Βέροιας καλεί τον κόσμο στο πλευρό του

Πάνω κάτω ένα 24ωρο έμεινε για το πρώτο παιχνίδι του μπασκετικού Φιλίππου Βέροιας στο πρωτάθλημα της Β’ εθνικής.

Το νεανικό και πολύ φιλόδοξο σύνολο του Ευθύμη Κοθρά ετοιμάζεται για το μεγάλο ξεκίνημα όχι μόνο της σεζόν, αλλά και εποχής για τον Φίλιππο. Με νέα φιλοσοφία και πλάνο διαρκείας, η ομάδα της Βέροιας φιλοδοξεί σε βάθος χρόνου να πετύχει μεγάλα πράγματα.

Το συγκεκριμένο ταξίδι ξεκινάει αύριο (8/10) από το ΔΑΚ Βικέλας του Μακροχωρίου, όπου θα διεξαχθεί η πρώτη αναμέτρηση του Γ’ ομίλου της Β’ εθνικής. Ο Φίλιππος χρειάζεται την τοπική υποστήριξη και για αυτό καλεί τον κόσμο να δώσει “δυναμικό” παρόν στο πρώτο μεγάλο τεστ της σεζόν.

Μάλιστα, πριν την έναρξη του αγώνα, οι φίλοι της ομάδας θα μπορούν να προμηθευτούν και εισιτήρια διαρκείας για τη σεζόν 2022-23.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Επίσημη έναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων στο πρωτάθλημα για την ανδρική ομάδα μπάσκετ του ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ.

Στα πλαίσια της 1ης αγωνιστικής του 3ου ομίλου της Β´ Εθνικής, η νεανική ομάδα του coach Ευθύμη Κοθρά θα αναμετρηθεί το απόγευμα του Σαββάτου 8 Οκτωβρίου στις 17.00 στο ΔΑΚ Βικέλας Μακροχωρίου με την πολύ φιλόδοξη ομάδα του ΒΙΚΟΣ BC.

Πρόκειται για ένα πολύ δυνατό τεστ με το ‘καλημέρα’ για τους παίκτες του Φιλίππου, καθώς η ομάδα των Ιωαννίνων συγκαταλέγεται μεταξύ των φαβορί για άνοδο στην Α2 Εθνική κατηγορία. Μετά από έξι και πλέον εβδομάδες εντατικής προετοιμασίας και πολλών φιλικών αναμετρήσεων, οι αθλητές του Φιλίππου είναι έτοιμοι για τα αποκαλυπτήρια μπροστά στο φίλαθλο κοινό της πόλης μας.

Καλούμε, λοιπόν, όλους τους φίλους του μπάσκετ και του αθλητισμού γενικότερα να προσέλθουν στο γήπεδο και να στηρίξουν την ανανεωμένη ομάδα του μπασκετικού Φιλίππου στα ‘μονοπάτια’ της Β´ Εθνικής.

Το ματς θα μεταδοθεί ζωντανά από το επίσημο κανάλι της ομάδας μας στο YouTube, η γενική είσοδος στο γήπεδο θα είναι 5 ευρώ. Στην είσοδο του ΔΑΚ Βικέλας πριν την έναρξη του αγώνα θα διατίθενται και εισιτήρια διαρκείας.

Διαιτητές της αναμέτρησης θα είναι οι Λόρτος, Σιταρίδης, Τσαρδούλιας και κομισάριος ο Παπαδόπουλος Θ.”.

Ήττα για την ΑΕΠ στη φιλική ”Μάχη” της Κοζάνης

0

Μίλησε η βαριά φανέλα της Εορδαίας και κέρδισε με σκορ 3-2 την πολλά υποσχόμενη ομάδα της ΑΕΠ Κοζάνης!

Αναλυτικά η παρουσίαση του αγώνα από τα social media του Εορδαϊκού:

”Σε φιλική αναμέτρηση που διεξήχθη σήμερα στην Πτολεμαΐδα ο Εορδαϊκός επικράτησε με σκορ 3-2 επί της ΑΕΠ Κοζάνης.

Η ομάδα μας παρουσίασε αρκετά καλή εμφάνιση κυρίως στο πρώτο μέρος του παιχνιδιού και ήταν δίκαια η άτυπη νικήτρια.

Ο Εορδαϊκός ήταν από την αρχή του αγώνα αρκετά σοβαρός και πειθαρχημένος και πιέζε αρκετά ψηλά την ομάδα της ΑΕΠ κατι που επέφερε αποτέλεσμα καθώς μόλις στο 5′ έπειτα από σέντρα του Τρούπκου και από αδυναμία του αμυντικού της ΑΕΠ στο να διώξει ορθά την μπάλα αυτή κατέληξε κόρνερ.

Την στημένη αυτή φάση την εκτέλεσε ο αρχηγός του Εορδαϊκου Ηλίας Τσαγκαλίδης ο οποίος βρήκε στην καρδιά της άμυνας τον Κωττίδη που με καρφωτή κεφάλια έκανε το 1-0.

Ο Εορδαϊκός συνέχιζε να διατηρεί τα ηνία του αγώνα και προσπαθούσε να δημιουργήσει ευκαιρίες και φάσης.

Μάλιστα στο 11′ κάθετη πάσα του Μπάλιτσα στον άξονα για τον Καβαλάρη αυτός τετ-α-τετ με τον Καλιαμπάκα, σκάβει την μπάλα που καταλήγει στην συμβολή των δοκών. Στην επαναφορά ο Κωττίδης αδυνατεί να διπλασιάσει τα τέρματα του Εορδαϊκου αλλά και τα προσωπικά του.

13′ λάθος του Αμινού στην μεσαία γραμμή το εκμεταλλεύεται ο Μπάλιτσας που τρέχει από το κέντρο μέχρι τον Καλιαμπάκα αλλά το σουτ του καταλήγει πάνω στον αντίπαλο τερματοφύλακα.

30′ Κωττίδης δέχεται την μπάλα από πλάγιο άουτ πιέζεται από δύο αντιπάλους No look πασά στον Ματούλα αυτός ελίσσεται και πατάει διαγώνια περιοχή, συγκλίνει και με πλασέ στην αριστερή κάθετη γωνία του τερματοφύλακα κάνει το 2-0.

36′ Σέντρα του Ματούλα πρώτη επαφή του Κωττίδη στην συνέχεια η μπάλα στρώνεται ιδανικά στον Μπάλιτσα το σουτ του οποίου καταλήγει ελάχιστα άουτ.

38′ Λάθος της άμυνας του Εορδαϊκου κέρδιζει το ο Φράνκο που επιχειρεί να κρεμάσει τον Αλευρά και η μπάλα καταλήγει στο οριζόντιο δοκάρι.

Κάπως έτσι τελείωσε το πρώτο μέρος με τον Εορδαϊκό να είναι καλύτερος και να δικαιούται κι άλλα τέρματα. Από την πλευρά της η ΑΕΠ είχε κάποιες καλές στιγμές με αποκορύφωμα το δοκάρι του Φράνκο.

Στο δεύτερο ημίχρονο έγιναν εκατέρωθεν αρκετές αλλαγές με αποτέλεσμα να παγώνει αρκετές φορές ο Ρυθμός του αγώνα. Ο Εορδαϊκός έριξε την απόδοση του η ΑΕΠ ισορροπήσε το παιχνίδι και κέρδισε ένα πέναλτι για να κάνει το 2-1.

Συγκεκριμένα στο 50′ κέρδισε πέναλτι το οποίο εκτέλεσε εύστοχα στην κάτω δεξιά γωνία της εστίας του Αλευρά και έκανε το 2-1 παρά το γεγονός ότι ο νεαρός πορτιέρο ακούμπησε την μπάλα.

Στο 64′ ο Εορδαϊκος έχασε τεράστια ευκαιρία με τον Βούρτη ο οποίος υποδέχθηκε την εξαιρετική σέντρα του Στεργιόπουλου αλλά η καρφωτή κεφάλια του κατέληξε κόρνερ υποχρεώνοντας τον αντίπαλο τερματοφύλακα σε μια σπουδαία απόκρουση.

Αυτό που δεν μπόρεσε να κάνει ο Στεργιόπουλος το έκανε ο Ματούλας ένα λεπτό αργότερα καθώς η σέντρα του Μπάλιτσα ήταν ιδανική για να κάνει το 3-1 στο 65′.

Από πλευράς ΑΕΠ στο 93′ ο Ριντι Σάλα με δυνατό άπιαστο σουτ διαμόρφωσε το τελικό 3-2.

Κάπως έτσι το παιχνίδι τελείωσε με τον Εορδαϊκό να αφήνει καλά δείγματα, κερδίζοντας παράλληλα και το χειροκρότημα από τους περίπου 60 φιλάθλους που βρέθηκαν σήμερα στο Αιμίλιος Θεοφανίδης”.

Εορδαϊκός(Χ. Βοριαζίδης): Αλευράς, Τρούπκος, Βούρτης, Πούλιος, Στεργιόπουλος, Μπαλίτσας, Χιμολάρι, Κωττίδης,Τσαγκαλίδης, Καβαλάρης, Ματούλας.

Αλλαγές: Μιχαηλίδης, Βλάχου, Κάτανας, Ζαμπέτας, Παπαδόπουλος, Πατιός, Στεφανίδης Παπαδόπουλος Δ., Σαββίδης.

ΑΕΠ Κοζάνης ( Ε. Σένα): Καλιαμπάκας, Αδαμόπουλος, Λιάκος, Κιρκιλιανίδης, Παπαναστασίου, Τζελέπης, Σάλα, Κουλούσιος, Παπαζήσης, Φράνκο, Αμινού.

Αλλαγές: Βασιλτσής, Νταλής, Μπαλτζής, Καραγιαννίδης, Χ.Μεντεσίδης, Τζημολάκας, Ντόβας, Χαραλαμπίδης, Κοτσούλας, Μ. Σάλλα, Α.Μεντεσίδης.

Γραφείο τύπου

“ΦΣ Εορδαϊκός”

”Τώρα κλαις, γιατί κλαις;”

0

”Συ δεν ήσουν που γέλαγες χθες; ” αναφωνεί και τραγουδά ο Γιώργος Νταλάρας.

Προφητικό το τραγούδι του Απόστολου Καλδάρα. Βρε τον ”καημένο” τον Marcelo…

Την προηγούμενη φορά ήταν όχι και τόσο χαμογελαστός στις κερκίδες, αυτή τη φορά ένιωσε λίγο ”ελληνικό επίπεδο ποδοσφαίρου”

Εμείς απλά μπορούμε να του αφιερώσουμε τούτο το μεγάλο λαϊκό άσμα και να ευχηθούμε στον ίδιο και στην ομάδα του, καλύτερη συνέχεια από δω και πέρα.

Νέα ”όπλα” στην επίθεση του Πιερικού

0

Μυλόπουλος και Σπαρτιάτης είναι οι δύο τελευταίες προσθήκες της ομάδας της Κατερίνης, με σκοπό την επιθετική της ενίσχυση.

 Οι δυο παίκτες, που έπαιρναν μέρος σε προπονήσεις και φιλικά, ανακοινώθηκαν από τους Κατερινιώτες, που κινούνται για ακόμα ένα μέσο, ώστε να κλείσει το ρόστερ. 

 Αναλυτικά η ενημέρωση της ομάδας:

”Την επιστροφή του Παναγιώτη Κατσαμάγκα στο κανονικό πρόγραμμα των προπονήσεων είδε με ικανοποίηση αυτή την εβδομάδα ο Λεωνίδας Μπίλης. Ο έμπειρος τεχνικός περιμένει και τον Σουηδό αμυντικό Έντριτ Ίμπισι (που ταλαιπωρείται απο ίωση) να επιστρέψει, ώστε να έχει όλους τους ποδοσφαιριστές στην διάθεση του.

Οι προπονήσεις συνεχίζονται καθημερινά στις εγκαταστάσεις του Α ΔΑΚ και η ομάδα μας προσρμόζεται σιγά σιγά σε ρυθμούς αγωνιστικής περιόδου, με αναμονή πάντα για την έναρξη του πρωταθλήματος.

Σωκράτης Μυλόπουλος και Βαγγέλης Σπαρτιάτης είναι τα νέα πρόσωπα που ενισχύουν την επιθετική γραμμή της ομάδας μας. Ο Λεωνίδας Μπίλης και οι συνεργάτες του ζήτησαν απο την διοίκηση μια ακόμη μεταγραφική κίνηση στο χώρο του κέντρου, ώστε να ολοκληρωθεί το ρόστερ της φετινής περιόδου.

Το Σάββατο θα δοθεί νέο φιλικό παιχνίδι, με αντίπαλο τον Μακεδονικό Θεσ/νίκης, ομάδα SL2. Θα ξεκινήσει στις 16.00 στο γήπεδο της Ανδρομάχης”.

Στη γενέτειρά του ο πρώην παίκτης της ”Bασίλισσας” Θανάσης Ντίνας

0

Επί ένα χρόνο περίπου ”τριγυρνούσε” στα μέρη μας ο πλάγιος μέσος. 6 μήνες στη Βέροια, 6 μήνες στον Πιερικό. Σειρά έχει η ομάδα της πόλης του, ο Πανθρακικός.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ομάδας στα social media:

”Η διοίκηση του Πανθρακικού βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη της συνεργασίας με τον Κομοτηναίο ποδοσφαιριστή Θανάση Ντίνα.

Ο Θανάσης, πρόκειται για έναν από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές που έβγαλε η περιοχή μας, έχοντας αγωνιστεί στις ομάδες της Ξάνθης, της Ζακύνθου, της Παναχαϊκής, του Παναθηναϊκού, του Πλατανιά, των Τρικάλων, του ΟΦΗ, της Βέροιας και του Πιερικού.

Ο 33χρονος μεσοεπιθετικός τον Νοέμβριο του 2014 κλήθηκε για πρώτη φορά στην εθνική Ελλάδας εν όψει των αγώνων εναντίον των Νήσων Φερόε (για τα προκριματικά του Euro 2016) και της Σερβίας (φιλικός), χωρίς να αγωνιστεί. Ενώ την αγωνιστική περίοδο 2011-12 αναδείχθηκε ως ο καλύτερος νέος ποδοσφαιριστής της Football League, στις ετήσιες βραβεύσεις του ΠΣΑΤ.

Τον καλωσορίζουμε στην μεγάλη μας οικογένεια και του ευχόμαστε πολλές επιτυχίες με υγεία και πολλές όμορφες «Πανθρακικές» στιγμές”. #panthrax#family#united_we_stand#united_we_can

Βέλη του ΠΣΑΠΠ κατά παντός υπευθύνου για τη Superleague 2

0

” Όλοι μαζί απαξιώνετε το ποδόσφαιρο” αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση του Συνδέσμου Αμοιβομένων Ποδοσφαιριστών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

”Κουράσαμε και κουραστήκαμε να λέμε και να γράφουμε τα ίδια κάθε χρόνο τέτοια εποχή. Το σίγουρο είναι πως δεν μας ενδιαφέρει καθόλου ποιος ευθύνεται για την κατάντια στο πρωτάθλημα της Super League 2.

Η Πολιτεία που δημιούργησε μια επαγγελματική κατηγορία που δεν έχει αρχή, μέση και τέλος, η ΕΠΟ που λίγες ημέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος δεν γνωρίζει κανείς ποιες ομάδες θα συμμετέχουν σε αυτό ή η διοργανώτρια αρχή που συνεχίζει να αγνοεί τις έννοιες του προγραμματισμού και της οργάνωσης;

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ότι όλοι μαζί απαξιώνετε το ποδόσφαιρο και αδιαφορείτε για τον ποδοσφαιριστή χωρίς να ιδρώνει το αυτί σας για τις συνέπειες και δυστυχώς αυτό είναι πολύ επικίνδυνo”.

Σε ρυθμούς πρωταθλήματος κινείται ο ΓΑΣ Μελίκη

Πανέτοιμος για το νέο του ξεκίνημα ο ΓΑΣ Μελίκη, με τον πρώτο αγώνα πρωταθλήματος να πλησιάζει.

Η επίσημη έναρξη της σεζόν βρίσκεται “προ των πυλών” για τον ΓΑΣ Μελίκη. Τα ταξίδι της ημαθιώτικης ομάδας ξεκινάει από τη Θεσσαλονίκη με αντίπαλο τη ΜΕΝΤ.

Το πρώτο τζάμπολ για τη φετινή πορεία πρωταθλήματος της Μελίκης είναι προγραμματισμένο για τις 17:00 της Κυριακής (17:00) στο κλειστό γήπεδο ΜΕΝΤ.

Δυο παίκτες από Σαουδική Αραβία για τον ΠΑΟΚ

Ενίσχυση από τη Σαουδική Αραβία για τον ΠΑΟΚ Β΄. Η ομάδα του Πάμπλο Γκαρσία ανακοίνωσε την απόκτηση των Μπαντάρ Νταρβίς και Αλμιαγιάντ Μάνι, οι οποίοι βρίσκονται ήδη στη Θεσσαλονίκη και έχουν ενταχθεί στο ρόστερ της δεύτερης ομάδας του Δικεφάλου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την ένταξή της στο πρόγραμμα ‘Saudi Scholarship for Developing Football Talents (SSDFT)’ του Υπουργείου Αθλητισμού της Σαουδικής Αραβίας.

Το SSDFT είναι ένα πρόγραμμα που έχει ως στόχο την ανάπτυξη του ποδοσφαίρου της Σαουδικής Αραβίας, με στόχο να εξελίξει και να βελτιώσει τους ταλαντούχους ποδοσφαιριστές της και να τους δώσει τη δυνατότητα να πάρουν μία πρώτη γεύση από το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, δουλεύοντας στο εξωτερικό με διεθνή πρότυπα.

Οι άνθρωποι του Υπουργείου Αθλητισμού της Σαουδικής Αραβίας ήρθαν σε επαφή με τον Δικέφαλο και κατέληξαν σε συμφωνία υπογράφωντας το σχετικό μνημόνιο συνεργασίας, το οποίο περιλεμβάνει την ένταξη δύο νεαρών παικτών στον ΠΑΟΚ Β.

Ο λόγος για τους Μπαντάρ Νταρβίς και Αλμιαγιάντ Μάνι, οι οποίοι βρίσκονται ήδη στη Θεσσαλονίκη κι έχουν ενταχθεί στο ρόστερ της δεύτερης ομάδας του Δικεφάλου, συμμετέχοντας στην προετοιμασία ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος της Super League 2″.

Ολυμπιακός-Κάραμπαχ: Άλλη μια ταπείνωση στο ντεμπούτο του Μαρσέλο

Η ευρωπαϊκή κατρακύλα δεν έχει τέλος για τον Ολυμπιακό, αφού ήταν η σειρά της Καραμπάγκ να… στήσει πάρτι στο Καραϊσκάκη και να φύγει με το θριαμβευτικό 3-0 αφήνοντας τους “ερυθρόλευκους” στην τελευταία θέση χωρίς βαθμό! Βγάλτε τις φανέλες και φύγετε από δω” φώναζε ο κόσμος που αποδοκίμασε στο φινάλε.

Μία ακόμα κάκιστη ευρωπαϊκή βραδιά για τον Ολυμπιακό δέχθηκε τρία γκολ στο 2ο μέρος από τη Καραμπάγκ για να ηττηθεί με το ευρύ 3-0. Αποδοκιμασίες από τον κόσμο (ο οποίος φώναζε προς τους παίκτες να βγάλουν τις φανέλες και να φύγουν) που γιούχαρε έντονα τον Σισέ για το λάθος του στη φάση του 2ου γκολ. Με μηδέν βαθμούς παρέμειναν οι Πειραιώτες και ο στόχος της πρόκρισης απομακρύνεται πιο έντονα από ποτέ ή εάν θέλετε να εξανεμίζεται.

Πως ξεκίνησαν

Ο Μίτσελ έκανε τις μίνι εκπλήξεις του στο σχήμα του Ολυμπιακού. Με ένα σχήμα με 5-3-2 σε άμυνα και 3-4-3 σε επίθεση και με τριάδα στόπερ με Εμβιλά, Βρσάλικο και Σισέ. Τέρμα ήταν ο Τζολάκης, έξω δεξιά και έξω αριστερά οι Άβιλα και Ρέαμπτσιουκ, κέντρο οι Μπουχαλάκης και Κούντε και η γραμμή κρούσης με Μπιέλ, Γκάρι Ροντρίγκες και Ουί Τζο.

Η Καραμπάγκ είχε τέρμα τον Μαγκομενταλίγιεβ, άμυνα τους Γιαφαργκουίλιεβ, Μπ. Χουσεϊνοβ, Μουσταφάντζε και Βέσοβιτς, κέντρο με Αλμέιδα, Γκαράγιεβ και Κάντι και μπροστά τον φορ Οβόσου και άκρα με Ζουμπίρ και Λεάντρο Αντράντε.

Παρολίγον… ψυχρολουσία αλλά με VAR Check το γκολ της Καραμπάγκ δεν μέτρησε

Ο Ολυμπιακός δεν μπήκε καλά στο ματς και μόλις στο 4ο λεπτό δέχθηκε γκολ από μία φάση όπου συνολικά αντέδρασε λάθος και σκόραρε ο Ζουμπίρ. Το γκολ όμως δεν μέτρησε λόγω οφσάιντ στο ξεκίνημα της φάσης μετά από VAR Check. Στη συνέχεια ο Ολυμπιακός βρήκε τα πατήματά του και απείλησε στο 12′ με πολύ καλό φάουλ του Μπιέλ, στο ίδιο περίπου λεπτό με κεφαλιά του Σισέ και στο 14′ με σουτ του Κούντε.

Στο 17′ ο Σισέ είχε τετ α τετ έξω και ενώ θα μπορούσε να είχε πασάρει σε 2 συμπαίκτες του σε πιο καλή θέση. Στο 19′ ένα σουτ του Ουί Τζο πέρασε έξω.

Ο Εμβιλά που είχε κάνει μία καίρια επέμβαση σε φάση των Αζέρων έσωσε τον Ολυμπιακό από ένα βέβαιο 0-1 διώχνοντας το πλασέ του Οβόσου στο 22′ πριν περάσει η μπάλα τη γραμμή και στη συνέχεια έβγαλε στον Ροντρίγκες που από πλάγια έκανε καλό σουτ στο 25′ το οποίο αποκρούστηκε. Στο 29′ ο Ουί Τζο μετά από συνεργασία με τον Μπιέλ είχε ένα σουτ που μπλόκαρε ο Μαγκομενταλίγιεβ. Στο 36′ ο Σισέ έχασε μεγάλη φάση με την κεφαλιά του από κοντά να απομακρύνεται πριν περάσει τη γραμμή από τον Γιαφαργκουίλιεβ. Στη διάρκεια του α’ μέρους ο Ολυμπιακός πήγε περισσότερο σε λογική 3-5-2 με τον Μπιέλ να τραβιέται πιο πίσω στον άξονα. Το α’ μέρος έκλεισε στο 0-0.

Πρώτη φάση με το… καλημέρα του β’ μέρους ο Γκάρι Ροντρίγκες και το ντεμπούτο Μαρσέλο εν μέσω αποθέωσης

Στο 49′ ο Γκάρι Ροντρίγκες έκανε ωραία ενέργεια, ντρίμπλα και σουτ λίγο έξω μετά από πολύ καλή κάθετη του Μπουχαλάκη. Στο 56′ ένα δυνατό φάουλ του Κούντε πέρασε λίγο πάνω από τα δοκάρια της Καραμπάγκ.

Στο 60ό λεπτό όλο το Καραϊσκάκη σηκώθηκε στο πόδι για την είσοδο του Μαρσέλο που μπήκε στη θέση του Μπουχαλάκη κάνοντας ντεμπούτο με την Ερυθρόλευκη φανέλα και πηγαίνοντας μπροστά από τον Ρέαμπτσιουκ. Στο 64′ ακυρώθηκε το γκολ του Μασούρα ως οφσάιντ (σωστά) μετά από προσπάθεια – σουτ του Μαρσέλο. Η Καραμπάγκ από τη μεριά της πάντως απείλησε σε τουλάχιστον 2 περιπτώσεις ακόμα.

To 0-1 η Καραμπάγκ με τον Οβόσου μετά από έλεγχο στο VAR για να κάνει μετά το 0-2 αλλά και το 0-3

Στο 68′ η Καραμπάγκ έβγαλε φάση στην πλάτη της άμυνας του Ολυμπιακού με τον Οβόσου να σκοράρει από κοντά με 0-1. Μετά από έλεγχο VAR το γκολ μέτρησε κανονικά με τον Κάντι να έχει κάνει την ασίστ. Στο 73′ ο Μασούρας πήγε να βάλει από πλάγια ένα απίθανο γκολ με τη μπάλα να βρίσκει στο δοκάρι. Στο 75′ ένα σουτ του Κάντι ήταν πολύ καλό και έφυγε λίγο έξω και αφότου φάνηκε να βρίσκει τη μπάλα ο Τζολάκης.

Στο 82′ ο Ολυμπιακός έκανε και νέο λάθος και δέχθηκε το 0-2. Ο Μαρσέλο έδωσε στον Σισέ, ο Σισέ δεν μπόρεσε να κρατήσει τη μπάλα και ο Βέσοβιτς έκλεψε τη μπάλα και μετά σκόραρε για το 0-2. Στο 85′ ο Σεϊντάεφ ήταν εκείνος που δεν κόπηκε από κανέναν για να κάνει με σουτάρα μπροστά από τον Ρέαμπτσιουκ το 0-3.

MVP: Ο Οβόσου διότι έβαλε το πρώτο γκολ της Καραμπάγκ και έτσι καθόρισε αισθητά το ματς. Πολύ καλό πρόσημο ο Κάντι.

ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ: Η αμυντική γραμμή των Αζέρων μαζί με τον γκολκίπερ Μαγκομενταλίγιεβ, που παρότι είχε και τύχη κράτησε το μηδέν πίσω. Στον Ολυμπιακό εάν υπήρχε ένας παίκτης να σταθεί στο ύψος του ήταν μόνο ο Εμβιλά.

ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΡΙΚΟΣ: Ο Παπέ Σισέ έχει κάνει κομβικό λάθος στη φάση του 0-2. Δεν ήταν ο μόνος που δεν πήγε καλά από τον Ολυμπιακό βέβαια.

Η ΓΚΑΦΑ: Το δίχως άλλο η φάση του 0-1 της Καραμπάγκ αλλά και του 0-2. Ως προς τη συνολική αντίδραση του Ολυμπιακού τόσο στο κέντρο όσο και στην άμυνά του. Στο 0-2 έχει κάνει το λάθος ο Παπέ Σισέ. Ο Ολυμπιακός βέβαια δέχθηκε 3 τέρματα.

Πηγή

Νέα κλήρωση στην ΕΠΣ Ηρακλείου για χάρη του Εργοτέλη

Η Νομική Υπηρεσία της ΕΠΟ απάντησε θετικά στο έγγραφο της ΕΠΣΗ για τη συμμετοχή του Εργοτέλη στην πρώτη κατηγορία του τοπικού, με τους “κιτρινόμαυρους” να αγωνίζονται στην Α1 ΕΠΣΗ τη νέα σεζόν!

Ο Εργοτέλης με ανακοίνωση του… πιστοποίησε τη συμμετοχή του στην Α1 ΕΠΣΗ και ως εκ τούτου θα διεξαχθεί νέα κλήρωση στην ανώτατη κατηγορία του τοπικού, με τη συμμετοχή των “κιτρινόμαυρων”, αυξάνοντας τον αριθμό των ομάδων σε 17!

Η ανακοίνωση αναφέρει: 

Κατόπιν σημερινής ενημέρωσης της ΕΠΣΗ από την Διεύθυνση Νομικών Υποθέσεων της ΕΠΟ, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΚΑΠ, ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ δικαιούται να αγωνιστεί στην Α1 τοπική κατηγορία, στην οποία έχει δηλώσει συμμετοχή.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΣ!“.

Πηγή