Ο Ερμής Εξοχής ανακοίνωσε την επιστροφή των Κωνσταντίνου και Χρυσάνθου Σαββίδη, δύο ποδοσφαιριστών που προέρχονται από τα “σπλάχνα” του συλλόγου και επιστρέφουν στην ομάδα του χωριού τους.
Η διοίκηση χαρακτήρισε την επανένταξή τους σημαντική, τονίζοντας πως αποτελούν κομμάτι της ιστορίας και της αγωνιστικής ταυτότητας του Ερμή. Με την επιστροφή τους, η ομάδα ενισχύει τον κορμό της, επενδύοντας σε πρόσωπα που γνωρίζουν καλά το βάρος και τη σημασία της φανέλας.
Η ανακοίνωση:
“Η οικογένεια του Ερμή Εξοχής υποδέχεται με ιδιαίτερη χαρά την επιστροφή των Κωνσταντίνου και Χρυσάνθου Σαββίδη, δύο δικών μας παιδιών που επιστρέφουν στην ομάδα του χωριού μας.
Λένε πως ένα μεγάλο δέντρο, για να σταθεί όρθιο, χρειάζεται βαθιές και γερά δεμένες ρίζες. Έτσι κι εμείς, χτίζουμε έναν δυνατό κορμό με ανθρώπους που μεγάλωσαν με τον Ερμή, γνωρίζουν τι σημαίνει αυτή η φανέλα και είναι έτοιμοι να δώσουν τα πάντα για το σήμα.
Ο Ερμής δεν είναι απλώς μια ποδοσφαιρική ομάδα. Είναι η καρδιά του χωριού μας, η ιστορία, η περηφάνια και το σημείο που μας ενώνει όλους.
Καλωσορίζουμε ξανά τον Κωνσταντίνο και τον Χρύσανθο στην οικογένειά μας και τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Ερμή. Μαζί συνεχίζουμε να χτίζουμε το μέλλον πάνω στις πιο γερές ρίζες”.














