Ο Ερμής Εξοχής ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Κωνσταντίνο Λαμπίρη, στο πλαίσιο του σχεδιασμού για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η διοίκηση στάθηκε στη συμβολή του μεγαλομετόχου Μάκη Αμβροσιάδη, υπογραμμίζοντας τη διαρκή στήριξή του και την προσήλωσή του στην ενίσχυση της ομάδας. Παράλληλα, χαρακτήρισε τον Λαμπίρη ποδοσφαιριστή με ποιότητα, εμπειρία και ήθος, εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι θα συμβάλει στην επίτευξη των στόχων του συλλόγου.
Αναλυτικά:
“Συνεχίζουμε μαζί, με πίστη στο όραμα και στον κορμό της ομάδας μας!
Ο μεγαλομέτοχος της ομάδας μας, κ. Μάκης Αμβροσιάδης, συνεχίζει να αποδεικνύει καθημερινά πως η αγάπη του για τον Ερμή Εξοχής και το χωριό του δεν έχει όρια. Με αφοσίωση, όραμα και αδιάκοπη προσπάθεια, κάνει τα πάντα ώστε ο σύλλογος να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί, επενδύοντας σε ανθρώπους που μπορούν να οδηγήσουν την ομάδα ακόμη πιο ψηλά.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η διοίκηση του Ερμή Εξοχής ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας με τον Κωνσταντίνο Λαμπίρη.
Ο Κωνσταντίνος αποτελεί έναν ποδοσφαιριστή με ποιότητα, σημαντικό βιογραφικό και αγωνιστικές παραστάσεις, ενώ παράλληλα ξεχωρίζει για τον εξαιρετικό χαρακτήρα, το ήθος και τον επαγγελματισμό του. Η παραμονή του ενισχύει τη σταθερότητα του ρόστερ και επιβεβαιώνει τη φιλοσοφία της ομάδας να διατηρεί παίκτες που συνδυάζουν ποδοσφαιρική αξία και ανθρώπινη ποιότητα.
Κωνσταντίνε, σου ευχόμαστε υγεία και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη φανέλα του Ερμή Εξοχής. Συνεχίζουμε μαζί για να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει!”.














