Μετά την ήττα από την Ουγγαρία στην πρεμιέρα, η Εθνική πόλο Γυναικών έβγαλε αντίδραση, συντρίβοντας την Κροατία με το εντυπωσιακό 31-7 στη δεύτερη αγωνιστική του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος στη Σιγκαπούρη.
Η ελληνική ομάδα κυριάρχησε απόλυτα, δείχνοντας από νωρίς τις προθέσεις της, με το πρώτο οκτάλεπτο να κλείνει στο 9-1 και το ημίχρονο στο 16-3. Ο Χάρης Παυλίδης είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει πρόσωπα και τακτικές, δίνοντας χρόνο συμμετοχής σε όλες τις αθλήτριες, με τη νεαρή Διονυσία Κουρέτα και τη Σοφία Τορνάρου να σκοράρουν για πρώτη φορά σε Παγκόσμιο.
Η Ελλάδα πλέον στρέφεται στο κρίσιμο ματς με την Ιαπωνία (Τρίτη 15/7, 05:35), όπου με νίκη εξασφαλίζει τη 2η θέση στον όμιλο και πιο βατό αντίπαλο στα χιαστί της φάσης των «16».
Τα οκτάλεπτα: 1-9, 4-7, 1-10, 1-5.
Κροατία (Μία Σίμουνιτς): Μέντβεσεκ, Στιπάνοφ, Ντέσνιτσα, Μπούτιτς 1, Σκέλιν 1, Μέντιτς, Γκλας, Σρόι 3, Ρόζιτς 1, Γιάνκοβιτς 1, Τζάζβιν, Πέριτς, Τροϊάν.
ΕΛΛΑΔΑ(Χάρης Παυλίδης): Σταματοπούλου, Ελευθερία Πλευρίτου 1, Τριχά 5, Σάντα 5, Γιαννοπούλου 3, Ξενάκη 3, Νίνου 3, Πάτρα 1, Βασιλική Πλευρίτου 4, Τορνάρου 1, Μυριοκεφαλιτάκη 3, Κουρέτα 2, Κρασσά, Τζούρκα.
Στο άλλο παιχνίδι του Γ’ Ομίλου η Ουγγαρία νίκησε την Ιαπωνία με 33-13.
Η βαθμολογία
1.Ουγγαρία 6 (43-22)
2.ΕΛΛΑΔΑ 3 (40-17)
2.Ιαπωνία 3 (38-45)
4.Κροατία 0 (19-56)














