Από την Καλαμάτα στον Βόλο ο Γιώργος Παμλίδης

Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργου Παμλίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-27.

Ο 32χρονος μεσοεπιθετικός, γεννημένος στις 13/11/1993 στην Κατερίνη, έχει ύψος 1.79 και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στον Θερμαϊκό Κορινού.

Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίστηκε με την ομάδα της Καλαμάτας, με την οποία την περσινή περίοδο στέφθηκε πρωταθλητής του Β’ Ομίλου, πανηγυρίζοντας την άνοδο και την κατάκτηση του Super Cup με τους Μεσσήνιους, στους οποίους κατέγραψε από το 2024 μέχρι και το τέλος της περασμένης σεζόν, 51 συμμετοχές με 17 τέρματα εκ των οποίων τα 11 τα πέτυχε την σεζόν που έφυγε.

Σε επίπεδο Football League και Super League 2 έχει αγωνιστεί επίσης με ΑΕΛ, Εργοτέλη, Κέρκυρα και ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ σε επίπεδο Super League 1, έχει αγωνιστεί επίσης με Εργοτέλη, Κέρκυρα, ΠΑΣ Γιάννινα, όπως και με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Συνολικά στις επαγγελματικές κατηγορίες μετρά 270 αγώνες, 52 τέρματα και 20 ασίστ, ενώ έχει καταγράψει επίσης 22 παιχνίδια, 7 τέρματα και 2 ασίστ στον θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδος.

“Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου εύχεται στον Γιώργο υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας τη νέα αγωνιστική σεζόν”, αναφέρει η ανακοίνωση.

Μιλώντας στο nikifc.gr για τον ερχομό του στην ομάδα ο Γιώργος Παμλίδης σχολίασε:

“Δεν θα μπορούσα να μην είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που αποτελώ μέλος ενός συλλόγου με μεγάλη ιστορία, προσδοκίες και φιλοδοξίες να γίνει ακόμη μεγαλύτερος.

Η αγάπη των ανθρώπων της και ο τρόπος προσέγγισής τους με έκαναν να αποδεχθώ την πρότασή τους χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Εύχομαι να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, μαζί με τους νέους μου συμπαίκτες, προκειμένου να κάνουμε τη Νίκη Βόλου ακόμη μεγαλύτερη”.

Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την αποχώρηση του Ζοάν Σάστρε

Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ αποτελεί ο Ζοάν Σάστρε, όπως ανακοίνωσε η ασπρόμαυρη ΠΑΕ.

Ο 30χρονος Ισπανός αμυντικός κατέγραψε 119 συμμετοχές με τον Δικέφαλο και σημείωσε 7 γκολ και 10 ασίστ.

Στον ΠΑΟΚ παρέμεινε για τέσσερα χρόνια και κατέκτησε ένα πρωτάθλημα.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

“Thank you, Joan! 119 συμμετοχές, επτά γκολ, δέκα ασίστ και ένα πρωτάθλημα Ελλάδας. Από το 2022 μέχρι σήμερα, ο Ζόαν Σάστρε υπηρέτησε τον ΠΑΟΚ, κέρδισε τον σεβασμό όλων και θα είναι πάντα ένας από εμάς. Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου!”.

Πήρε πόστο στο Μαρούσι ο Χάρης Γιαννόπουλος

Ο Χάρης Γιαννόπουλος αποσύρθηκε ως αθλητής, ωστόσο θα μείνει μέσα στο μπάσκετ και μάλιστα στην ίδια ομάδα.

Το Μαρούσι ανακοίνωσε την πρόσληψή του στο πόστο του Αθλητικού Διευθυντή.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η ΚΑΕ Γ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 1896 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Χάρη Γιαννόπουλο ο οποίος αναλαμβάνει το πόστο του Αθλητικού Διευθυντή (Sports Director) της ομάδας μας.

Μετά την απόφασή του να αποχωρήσει από την ενεργό δράση, η διοίκηση έκρινε πως πρέπει να παραμείνει στην οικογένεια του Αμαρουσίου και κατ’ επέκταση στον χώρο του μπάσκετ γιατί είναι μια προσωπικότητα που έχει πολλά να προσφέρει.

Άμεσα λοιπόν, ο Γιαννόπουλος ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια διαδρομή του από μια θέση που μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην προσπάθεια που κάνει η ΚΑΕ να ενισχυθεί σε όλα τα επίπεδα.

Σιδεροκέφαλος, Χάρη”.

Διπλή προσθήκη στο τεχνικό επιτελείο του Ερμή Εξοχής

Ο Ερμής Εξοχής ενίσχυσε το τεχνικό του επιτελείο ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου στη Γ’ Εθνική, ανακοινώνοντας την έναρξη της συνεργασίας του με τον Παναγιώτη Παρασίδη και τον Λάμπη Κουτσικανίδη.

Ο Παναγιώτης Παρασίδης αναλαμβάνει καθήκοντα γυμναστή και άμεσου συνεργάτη του προπονητή Παναγιώτη Καμπανταγίδη, ενώ ο Λάμπης Κουτσικανίδης εντάσσεται επίσης στο τεχνικό επιτελείο της ομάδας.

Η διοίκηση του συλλόγου εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι οι δύο νέοι συνεργάτες θα συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων του Ερμή Εξοχής.

Η ανακοίνωση:

“Η οικογένεια του Ερμή Εξοχής μεγαλώνει και δυναμώνει!

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη της συνεργασίας μας με τον Παναγιώτη Παρασίδη, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα γυμναστή της ομάδας και άμεσου συνεργάτη του προπονητή μας, Παναγιώτη Καμπανταγίδη.

Παράλληλα, καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και τον Λάμπη Κουτσικανίδη, ο οποίος εντάσσεται στο τεχνικό επιτελείο, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο την προσπάθεια για μια απαιτητική και ιστορική χρονιά στη Γ’ Εθνική.

Τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στο έργο τους. Είμαστε βέβαιοι πως με τη γνώση, την εργατικότητα και την αφοσίωσή τους θα συμβάλουν ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων της ομάδας μας.

Καλώς ήρθατε στην οικογένεια του Ερμή Εξοχής!”.

Συνεχίζει με τη φανέλα του Ολυμπιακού ο Ντάνι Γκαρθία

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του 36χρονου Ισπανού αμυντικού μέσου, Ντάνι Γκαρθία.

Ο Ντάνια Γκαρθία θα συνεχίσει να φοράει τα ερυθρόλευκα. Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την Παρασκευή (26/6) την ανανέωση του συμβολαίου του 36χρονου Ισπανού αμυντικού μέσου.

Ο Γκαρθία υπέγραψε συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο, δηλαδή έως το καλοκαίρι του 2027, κατόπιν εισηγήσεως του Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ.

O Ολυμπιακός απέκτησε τον Ντάνι Γκαρθία τον Ιούλιο του 2024, όταν και έμεινε ελεύθερος από την Αθλέτικ Κλουμπ. Με τη φανέλα των ερυθρόλευκων έχει αγωνιστεί σε 69 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, με ένα γκολ και δύο ασίστ.

Μένει στους Ακρίτες Συκεών ο Τάσος Μαυρίδης

Με τη φανέλα των Ακριτών Συκεών θα συνεχίσει να αγωνίζεται τη νέα σεζόν και ο Τάσος Μαυρίδης.

Οι Ακρίτες Συκεών ανακοινώνουν την επέκταση της συνεργασίας τους με τον νεαρό και ταλαντούχο εξτρέμ, Τάσο Μαυρίδη, ο οποίος αποτελεί προϊόν των ακαδημιών του συλλόγου αφού έχει ανδρωθεί ποδοσφαιρικά στα σπλάχνα του.

Ο 19χρονος ξεχώρισε με τις ικανότητές του στο ΔΑΚ Συκεών τόσο στην Α1 όσο και στη Γ’ Εθνική κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου και θα παραμείνει στην ομάδα του Γιώργου Ακριτόπουλου για να ενισχύσει την προσπάθειά της στην αγωνιστική περίοδο 2026/27.

Γενική Συνέλευση και εκλογές στην Νίκη Αγκαθιάς – Η ανακοίνωση

Ο Α.Σ. Νίκη Αγκαθιάς ανακοίνωσε τη σύγκληση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 12 Ιουλίου 2026, με κύριο θέμα τη διενέργεια αρχαιρεσιών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελεγκτικής Επιτροπής.

Σε ανακοίνωση του αναλυτικά ο σύλλογος αναφέρει:

“Το Διοικητικό Συμβούλιο του Αθλητικού Συλλόγου “ΝΙΚΗ ΑΓΚΑΘΙΑΣ , Σύμφωνα με το ισχύον καταστατικό του Σωματείου και την αθλητική νομοθεσία , καλεί όλα τα ταμειακως τακτοποιημένα μέλη του σε Τακτική Γενική Συνέλευση .

Ημερομηνία : Κυριακή 12 Ιουλίου 2026 ,Ώρα 10:00 πμ στο κοινοτικό κατάστημα Αγκαθιάς

Σε περίπτωση μη επίτευξης της προβλεπόμενης από το καταστατικό απαρτίας, η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την ίδια μέρα στον ίδιο χώρο και με τα ίδια θέματα στις 11:00πμ χωρίς άλλη πρόσκληση όποτε και θα θεωρηθεί ότι βρίσκεται σε απαρτία ανεξάρτητα από τον αριθμό των παρισταμένων μελών .

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΙΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ

1 Εκλογη προέδρου και γραμματέα της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης .

2 Εκλογή μελών εφορευτικής επιτροπής

3 Διενέργεια Αρχαιρεσιών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου και Εξελικτικής Επιτροπής ΝΙΚΗ του Α.Σ ΝΙΚΗ ΑΓΚΑΘΙΑΣ

ΥΠΟΒΟΛΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΩΝ

Όσα μελοι επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για το Διοικητικό Συμβούλιο η την Εξελεγκτική επιτροπή ,παρακαλούνται να υποβάλουν σχετική έγγραφη Αίτηση προς το Διοικητικό Συμβούλιο μέχρι την Παρασκευή 3 Ιουλίου και ώρα 18:00

Σημείωση : Δικαίωμα συμμετοχής στην Γενική Συνέλευση και δικαίωμα ψήφου έχουν μόνο τα μέλη που είναι οικονομικά τακτοποιημένα και περιλαμβάνονται στον επίσημο κατάλογο μελών.”

Παρελθόν από τον Ολυμπιακό ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, ο οποίος τον ευχαρίστησε για την προσφορά του.

Οι Πειραιώτες με ανάρτησή τους στα social media ευχαρίστησαν τον Πασχαλάκη για την προσφορά του στον σύλλογο. “Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα” έγραψαν οι ερυθρόλευκοι.

O Ολυμπιακός απέκτησε τον Πασχαλάκη ως ελεύθερο από τον ΠΑΟΚ το 2022. Συνολικά, έπαιξε σε 78 παιχνίδια σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ κράτησε ανέπαφη την εστία του σε 34 ματς.

Με τους ερυθρόλευκους πανηγύρισε την κατάκτηση του Conference League, το πρωτάθλημα και το Κύπελλο το 2025, όπως και το Super Cup τον περασμένο Ιανουάριο.

Αυτές είναι οι 32 ομάδες του EuroCup για τη σεζόν 2026-27

Ανακοινώθηκαν το μεσημέρι της Παρασκευής 26/6 οι ομάδες που θα συμμετέχουν στο EuroCup της σεζόν 2026-27. 

Άρης Betsson και ΠΑΟΚ έχουν γυρίσει σε μια νέα σελίδα και αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στη διοργάνωση της επόμενης σεζόν.

Αυτές είναι οι ομάδες του EuroCup για τη σεζόν 2026 – 2027:

  1. Άρης Betsson
  2. Μπασακσεχίρ
  3. Μπουργκ
  4. Τενερίφη
  5. Λόντον Λάιονς
  6. ΠΑΟΚ
  7. Τούρκ Τέλεκομ
  8. Μονακό
  9. Μπούντουτσνοστ
  10. Τρέντο
  11. ΛεΜαν
  12. Νεπτούνας
  13. Ουλμ
  14. Κλουζ
  15. Τορτόνα
  16. Τσεντεβίτα Ολίμπια
  17. Χάποελ Ιερουσαλήμ
  18. Λιετκαμπέλις
  19. Κέμνιτς
  20. Skyliners Frankfurt
  21. Umana Reyer Venice
  22. Μπότεβγκραντ
  23. Νάπολι
  24. Ρόμα
  25. Μανρέσα
  26. Μπούργκος
  27. Ρόστοκ Σίγουλβς
  28. Μάξιμα Ρόμα
  29. Ρίγα
  30. Σιαουλιάι
  31. Σλάσκ Βρότσλαβ
  32. Τόφας

Ξεκινάει τον μεταγραφικό σχεδιασμό ο Παναιτωλικός – Μία μεταγραφή και μία ανανέωση

Ο Παναιτωλικός συνεχίζει τον σχεδιασμό του για τη νέα αγωνιστική περίοδο, προχωρώντας τόσο στη διατήρηση βασικών ποδοσφαιριστών όσο και στην ενίσχυση του ρόστερ.

Έως το 2028 στον Παναιτωλικό ο Βαγγέλης Νικολάου

Η ομάδα του Αγρινίου ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον Βαγγέλη Νικολάου, ο οποίος υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας έως το καλοκαίρι του 2028.

Ο 22χρονος μέσος, προϊόν των ακαδημιών του συλλόγου και διεθνής με την Εθνική Ελπίδων, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία του Παναιτωλικού. Μέχρι σήμερα έχει καταγράψει 52 συμμετοχές με την πρώτη ομάδα, ενώ την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε αγωνίστηκε σε 24 αναμετρήσεις, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή αγωνιστική του εξέλιξη.

Η ανανέωση του συμβολαίου του εντάσσεται στη στρατηγική του συλλόγου να επενδύει σε νεαρούς Έλληνες ποδοσφαιριστές που προέρχονται από τα τμήματα υποδομής.

Η ανακοίνωση αναφέρει: “Ο Βαγγέλης Νικολάου ανανέωσε το συμβόλαιό του με τον Παναιτωλικό έως τον Ιούνιο του 2028. Ο 22χρονος μέσος εντάχθηκε στην οικογένεια του Παναιτωλικού το καλοκαίρι του 2018 και αγωνίστηκε στις ομάδες Κ15, Κ17 και Κ19.

Από το καλοκαίρι του 2022 είναι μέλος της επαγγελματικής ομάδας, με την οποία έχει καταγράψει 52 συμμετοχές σε επίσημους αγώνες. Έχει αγωνιστεί στις Εθνικές ομάδες Παίδων – Νέων και την τελευταία διετία είναι μέλος της Εθνικής Ελπίδων”.

Ξεκίνημα μεταγραφών με τον Βασίλη Ξενόπουλο

Παράλληλα, η παραμονή του Γιάννη Αναστασίου στην τεχνική ηγεσία σηματοδοτεί την έναρξη του μεταγραφικού σχεδιασμού για τη νέα σεζόν της Super League.

Η πρώτη προσθήκη του καλοκαιριού θεωρείται πλέον δεδομένη, καθώς ο Παναιτωλικός ήρθε σε συμφωνία με τον Βασίλη Ξενόπουλο. Ο 28χρονος τερματοφύλακας, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από την Κηφισιά, υπέγραψε διετές συμβόλαιο συνεργασίας και αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τη θέση κάτω από τα δοκάρια.

“Ο τερματοφύλακας Βασίλης Ξενόπουλος υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τον Παναιτωλικό διετούς διάρκειας. Γεννήθηκε στις 20.05.1998 στην Αθήνα και άρχισε την καριέρα του από τα τμήματα υποδομής του Παναθηναϊκού, στον οποίο το 2018 υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο. Από το καλοκαίρι του 2024 αγωνίστηκε στην Κηφισιά”, αναφέρει η ανακοίνωση.