Τέλος από την Κηφισιά ο Ρούμπεν Πέρεθ

Παρελθόν από την Κηφισιά αποτελεί ο Ρούμπεν Πέρεθ.

Έπειτα από μια εξαιρετική σεζόν κοινής πορείας οι δυο πλευρές θα ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους, καθώς δεν θα ανανεώσουν το συμβόλαιο τους που ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου.

Ο 37χρονος Ισπανός χαφ αγωνίστηκε 28 φορές υπό τις οδηγίες του Σεμπάστιαν Λέτο και προσέφερε στην επίτευξη του στόχου της παραμονής.

Η ανακοίνωση της Κηφισιάς:

“Η ΠΑΕ Κηφισιά ανακοινώνει την ολοκλήρωση συνεργασίας με τον Ρουμπέν Πέρεθ.

Στη διάρκεια της περσινής αγωνιστικής περιόδου, ο Ρουμπέν επιβεβαίωσε μέχρι κεραίας πως επρόκειτο για ένα επαγγελματία που αποτέλεσε παράδειγμα προς μίμηση, για έναν εξαίρετο χαρακτήρα και για μια σπουδαία προσωπικότητα, εντός κι εκτός των αγωνιστικών χώρων.

Τον ευχαριστούμε θερμά για όσα προσέφερε και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του”.

Κάτω από τα δοκάρια του Ολυμπιακού ο Δημήτρης Στουρνάρας

Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα, ο οποίος τη νέα σεζόν θα είναι το Νο.3 για τη θέση του τερματοφύλακα στο ερυθρόλευκο ρόστερ.

Λίγα λεπτά μετά την ανακοίνωση του Ολυμπιακού για το τέλος της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη, ήρθε άλλη μία ανακοίνωση από την ερυθρόλευκη ΠΑΕ, αυτή τη φορά για την απόκτηση του Δημήτρη Στουρνάρα.

Ο 26χρονος γκολκίπερ, μετά από δύο άκρως επιτυχημένα χρόνια στον Ηρακλή, επιστρέφει στους Πειραιώτες και θα είναι την ερχόμενη σεζόν ο τρίτος τερματοφύλακας στο ερυθρόλευκο ρόστερ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός

“Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του τερματοφύλακα Δημήτρη Στουρνάρα. Γεννημένος στις 30 Μαΐου 2001, επιστρέφει στους «ερυθρόλευκους» ύστερα από δύο χρόνια στον Ηρακλή.

Ο 25χρονος γκολκίπερ προέρχεται από τις ακαδημίες της ομάδας μας, ενώ έχει αγωνιστεί και στον Πανιώνιο.

Δημήτρης, καλώς επέστρεψες στον Θρύλο”.

Πήρε αλβανικό διαβατήριο ο Μπριν Ταϊρί του ΠΑΟΚ

0

“Αλβανός” και τυπικά είναι πλέον ο Μπριν Ταϊρί.

Ο Αμερικανός γκαρντ του ΠΑΟΚ βρέθηκε την περασμένη εβδομάδα στη γειτονική χώρα κι έκανε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για την έκδοση του νέου του διαβατηρίου του, κάτι που πραγματοποιήθηκε κανονικά από τις αρχές της βαλκανικής χώρας.

Έτσι πλέον στην καρτέλα του παίκτη στην ιστοσελίδα της FIBA στην κατηγορία της εθνικότητας καταγράφεται, πλην της αμερικανικής, κι η αλβανική.

Εκτός Ελλάδας το φετινό Super Cup της GBL

0

Εκτός Ελλάδας αναμένεται να διεξαχθεί το επόμενο Super Cup της GBL και πιο συγκεκριμένα στην Κύπρο και δη στο γήπεδο όπου διεξήχθη ο όμιλος του Eurobasket.

Στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το φετινό Super Cup με τη συμμετοχή του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ.

Σε αντίθεση με όλες τις προηγούμενες χρονιές, η επόμενη διοργάνωση αναμένεται να διεξαχθεί εκτός Ελλάδας και πιο συγκεκριμένα στην Κύπρο!

Συγκεκριμένα υπάρχει κατ’ αρχήν συμφωνία με την Λεμεσό και διαβεβαιώσεις από υψηλά ιστάμενα πρόσωπα ωστόσο υπάρχουν ακόμα εκκρεμότητες μέχρι να οριστικοποιηθεί και ανακοινωθεί και επίσημα η Μεγαλόνησος.

Εκκρεμότητες τύπου εξόδων, διαμονής ομάδων και πολλών ακόμα διαδικαστικών που έχουν να κάνουν με το συνολικό κόστος.

Να σημειωθεί ότι το γήπεδο που θα φιλοξενήσει το Super Cup στην Λεμεσό είναι το ίδιο με αυτό που φιλοξένησε και τον όμιλο του προηγούμενου Eurobasket.

Πηγή

Παναθηναϊκός: Σκάει η “βόμβα” – Έρχεται Αθήνα και υπογράφει ο Στέφαν Ντε Φράι

Ο Στέφαν Ντε Φράι θεωρείται, πλέον, παίκτης του Παναθηναϊκού, με τις υπογραφές να αναμένονται να πέσουν την επόμενη εβδομάδα και συγκεκριμένα τη Δευτέρα, στην Ολλανδία.

Ο 34χρονος Ολλανδός στόπερ (1.89 μ.) συμφώνησε σε συμβόλαιο διάρκειας 1+1 χρόνου και θα ενσωματωθεί άμεσα στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού, που διεξάγεται στη χώρα της τουλίπας.

Οι πράσινοι κινήθηκαν μεθοδικά, έδειξαν έμπρακτα πόσο πολύ τον ήθελαν και του πρόσφεραν ένα πλουσιοπάροχο συμβόλαιο. Οι καθαρές απολαβές του Ντε Φράι, αναμένεται να φτάσουν στα 2.000.000 ευρώ ετησίως, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες του SPORT24.

Ο Ντε Φράι φέρνει εμπειρία από μεγάλα πρωταθλήματα όπως η Serie A, καθώς ήταν παίκτης της Ίντερ για οκτώ χρόνια και κατέκτησε τρεις φορές τη Serie A..

Επιπλέον, αγωνίστηκε ως βασικός σε αρκετά ματς του Champions League και παραμένει ενεργό μέλος της Ολλανδίας, παρότι δεν επιλέχθηκε από τον Ρόναλντ Κούμαν στην αποστολή των οράνιε για το φετινό Μουντιάλ.

Εκλέγει νέο Πρόεδρο η Super League

Την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 18:00 θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του ΔΣ της Super League με ένα από τα βασικά θέματα να είναι η εκλογή Προέδρου και Αναπλ. Προέδρου του ΔΣ.

Μπορεί να βρισκόμαστε σε διάστημα “πυρετού μεταγραφών”, αλλά το Διοικητικό Συμβούλιο της Stoixiam Super League σχεδιάζει ήδη την επόμενη σεζόν.

Την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 18:00 είναι προγραμματισμένη η συνεδρίαση κατά την οποία θα τεθούν επί τάπητος πολλά ζητήματα, όπως η εκλογή Προέδρου και Αναπλ. Προέδρου του Δ.Σ, αλλά και το format του πρωταθλήματος της νέας σεζόν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Ανακοινώνεται ότι την Τρίτη, 30 Ιουνίου 2026, στις 18:00, θα πραγματοποιηθεί συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Super League, μέσω τηλεδιάσκεψης.

Τα θέματα ημερήσιας διάταξης έχουν ως ακολούθως:

1. Αρχαιρεσίες για την εκλογή Προέδρου και Αναπλ. Προέδρου του Δ.Σ.

2. Σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης με θέμα την κατάρτιση της προκήρυξης Πρωταθλήματος Super League 1 (ανδρών) επόμενης αγωνιστικής περιόδου (2026-27).

3. Συζήτηση ως προς τη δομή (format) του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League αγωνιστικής περιόδου 2026-27, έγκριση ετήσιου συνοπτικού προγράμματος και ζητήματα κλήρωσης αγώνων κανονικής περιόδου.

4. Θέματα VAR και εισαγωγή συστήματος Goal Line Cameras.

5. Σύναψη ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου (και λοιπών συνοδευτικών συμβάσεων) για τους ποδοσφαιριστές και λοιπά πρόσωπα για τις αγωνιστικές περιόδους 2026-27 και 2027-28 και λοιπά εμπορικά θέματα – Θέματα συμβάσεων.

6. Διάφορα”.

“Καθάρισε” με τα μπαν ο Άρης

Ευχάριστα είναι τα νέα για τον Άρη, καθώς το θέμα με τα δύο ενεργά μπαν βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία για να κλείσει οριστικά.

Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει στην ομάδα να προχωρήσει στις επίσημες ανακοινώσεις των μεταγραφών που έχουν ήδη δρομολογηθεί.

Όπως έγινε γνωστό από την ΠΑΕ Άρης, οι οικονομικές εκκρεμότητες που είχαν οδηγήσει στην επιβολή των περιορισμών έχουν τακτοποιηθεί. Πλέον απομένει μόνο η επίσημη ενημέρωση της FIFA, ώστε να διαγραφούν τα BAN από το ηλεκτρονικό μητρώο της, διαδικασία που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι τη Δευτέρα.

Το συγκεκριμένο ζήτημα βρισκόταν στο προσκήνιο από τα τέλη Μαρτίου και αποτελούσε βασικό εμπόδιο στον μεταγραφικό σχεδιασμό των “κιτρινόμαυρων”.

Με την οριστική επίλυση του θέματος, οι άνθρωποι του Άρη μπορούν πλέον να προχωρήσουν χωρίς περιορισμούς στην επισημοποίηση των μεταγραφικών τους κινήσεων, συνεχίζοντας με ταχύτερους ρυθμούς την προετοιμασία για τη νέα αγωνιστική σεζόν.

Από την Καλαμάτα στον Βόλο ο Γιώργος Παμλίδης

Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Γιώργου Παμλίδη για την αγωνιστική περίοδο 2026-27.

Ο 32χρονος μεσοεπιθετικός, γεννημένος στις 13/11/1993 στην Κατερίνη, έχει ύψος 1.79 και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στον Θερμαϊκό Κορινού.

Τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίστηκε με την ομάδα της Καλαμάτας, με την οποία την περσινή περίοδο στέφθηκε πρωταθλητής του Β’ Ομίλου, πανηγυρίζοντας την άνοδο και την κατάκτηση του Super Cup με τους Μεσσήνιους, στους οποίους κατέγραψε από το 2024 μέχρι και το τέλος της περασμένης σεζόν, 51 συμμετοχές με 17 τέρματα εκ των οποίων τα 11 τα πέτυχε την σεζόν που έφυγε.

Σε επίπεδο Football League και Super League 2 έχει αγωνιστεί επίσης με ΑΕΛ, Εργοτέλη, Κέρκυρα και ΠΑΣ Γιάννινα, ενώ σε επίπεδο Super League 1, έχει αγωνιστεί επίσης με Εργοτέλη, Κέρκυρα, ΠΑΣ Γιάννινα, όπως και με τον Απόλλωνα Σμύρνης.

Συνολικά στις επαγγελματικές κατηγορίες μετρά 270 αγώνες, 52 τέρματα και 20 ασίστ, ενώ έχει καταγράψει επίσης 22 παιχνίδια, 7 τέρματα και 2 ασίστ στον θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδος.

“Η ΠΑΕ Νίκη Βόλου εύχεται στον Γιώργο υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα της ομάδας μας τη νέα αγωνιστική σεζόν”, αναφέρει η ανακοίνωση.

Μιλώντας στο nikifc.gr για τον ερχομό του στην ομάδα ο Γιώργος Παμλίδης σχολίασε:

“Δεν θα μπορούσα να μην είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που αποτελώ μέλος ενός συλλόγου με μεγάλη ιστορία, προσδοκίες και φιλοδοξίες να γίνει ακόμη μεγαλύτερος.

Η αγάπη των ανθρώπων της και ο τρόπος προσέγγισής τους με έκαναν να αποδεχθώ την πρότασή τους χωρίς δεύτερες σκέψεις.

Εύχομαι να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις, μαζί με τους νέους μου συμπαίκτες, προκειμένου να κάνουμε τη Νίκη Βόλου ακόμη μεγαλύτερη”.

Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την αποχώρηση του Ζοάν Σάστρε

Παρελθόν από τον ΠΑΟΚ αποτελεί ο Ζοάν Σάστρε, όπως ανακοίνωσε η ασπρόμαυρη ΠΑΕ.

Ο 30χρονος Ισπανός αμυντικός κατέγραψε 119 συμμετοχές με τον Δικέφαλο και σημείωσε 7 γκολ και 10 ασίστ.

Στον ΠΑΟΚ παρέμεινε για τέσσερα χρόνια και κατέκτησε ένα πρωτάθλημα.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

“Thank you, Joan! 119 συμμετοχές, επτά γκολ, δέκα ασίστ και ένα πρωτάθλημα Ελλάδας. Από το 2022 μέχρι σήμερα, ο Ζόαν Σάστρε υπηρέτησε τον ΠΑΟΚ, κέρδισε τον σεβασμό όλων και θα είναι πάντα ένας από εμάς. Σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου!”.

Πήρε πόστο στο Μαρούσι ο Χάρης Γιαννόπουλος

Ο Χάρης Γιαννόπουλος αποσύρθηκε ως αθλητής, ωστόσο θα μείνει μέσα στο μπάσκετ και μάλιστα στην ίδια ομάδα.

Το Μαρούσι ανακοίνωσε την πρόσληψή του στο πόστο του Αθλητικού Διευθυντή.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Η ΚΑΕ Γ.Σ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ 1896 ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Χάρη Γιαννόπουλο ο οποίος αναλαμβάνει το πόστο του Αθλητικού Διευθυντή (Sports Director) της ομάδας μας.

Μετά την απόφασή του να αποχωρήσει από την ενεργό δράση, η διοίκηση έκρινε πως πρέπει να παραμείνει στην οικογένεια του Αμαρουσίου και κατ’ επέκταση στον χώρο του μπάσκετ γιατί είναι μια προσωπικότητα που έχει πολλά να προσφέρει.

Άμεσα λοιπόν, ο Γιαννόπουλος ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην πλούσια διαδρομή του από μια θέση που μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην προσπάθεια που κάνει η ΚΑΕ να ενισχυθεί σε όλα τα επίπεδα.

Σιδεροκέφαλος, Χάρη”.