Στο περιφερειακό πρωτάθλημα ανωμάλου δρόμου της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλονίκης συμμετείχαν δέκα αθλητές του ΟΚΑ “Βικέλα” Βέροιας, που πραγματοποιήθηκε χθες (20/12) στα “Λουτρά” του Λαγκαδά.
Οι αγώνες αν και ξεκίνησαν με δύσκολες καιρικές συνθήκες (1 βαθμό) έδωσαν την ευκαιρία στους αθλητές μας να δοκιμάσουν την αγωνιστική τους κατάσταση να συναγωνισθούν και μάλιστα δύο από αυτούς να κερδίσουν μετάλλιο. Αναλυτικά τα αποτελέσματα είναι τα εξής.
2.600 μ. Κ-16
2ος Νοβάκης Θάνος 8΄.24”
5.200 μ. Κ-20
4ος Καραγιάννης Αλέξανδρος 16′.30”
7ος Σαρακατσιάνος Μανώλης 16΄48”
7.200 μ. Ανδρών
11ος Παπανικολάου Δημήτρης 28΄38”
1.300 μ. Κ-14
11ος Νικολόπουλος Γιάννης 5΄30”
3.900 μ. Κ-20
1η Πατσαλά Ευγενία 14΄14”
4η Ξυνάδα Αρσινόη 16’32”
7.200 μ. Γυναικών
5η Κωστογλίδου Μάχη 32΄58”
1.300 μ. Κ-14
4η Μπαρτζώκα Εύα 5΄01”
24η Νοβάκη Αρχοντούλα 5΄.52”
















