Πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στις 26 Απριλίου 2024 στα Γιαννιτσά το Αλτικό Τρίαθλο Στίβου της κατηγορίας Κ14 των σωματείων των νομών Ημαθίας-Πέλλας.
Ο ΟΚΑ “Βικέλας” Βέροιας συμμετείχε με έντεκα μικρούς αθλητές που αγωνίστηκαν και κατάφεραν να κερδίσουν τρία μετάλλια.
ΑΓΟΡΙΑ
Δεύτεροι με 275 βαθμούς οι Νοβάκης Θάνος και Χασιούρας Αντώνης, 6ος με 225 βαθμούς ο Παπαναστάσης Αντώνης, 8ος με 220 βαθμούς ο Γιάννου Κώστας και ακολούθησαν οι Διδόπουλος Βασίλης, Τσανασίδης Μάριος, Κουλακιώτης Παύλος και Κοντοτάσιος Μιχάλης
ΚΟΡΙΤΣΙΑ
Δεύτερη με 300 βαθμούς η Θυμιοπούλου Αυγή, στην 11η θέση ισοβάθμησαν με 245 βαθμούς η Σαρίογλου Υβόννη και η Τηλιοπούλου Ξανθίπη
Πριν την έναρξη των αγώνων έγινε η απονομή των μεταλλίων του δρομικού τριάθλου που είχε γίνει στην Σκύδρα στις 5 Απριλίου.
Στα αγόρια τις τρείς πρώτες θέσεις κατέλαβαν οι αθλητές του ΟΚΑ “Βικέλα” Νοβάκης Θάνος, Χασιούρας Αντώνης και Τσανασίδης Μάριος, ενώ στα κορίτσια στη 2η θέση ήταν η Θυμιοπούλου Αυγή.


















