Μέσα σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα και σε μια κατάμεστη αίθουσα στον χώρο Sala Ελιάς, πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του ΟΚΑ “Βικέλας” Βέροιας όλων των υποδομών, από τις ακαδημίες μέχρι και το αγωνιστικό τμήμα.
Με την παρουσία της τίμησε την εκδήλωση η Περιφερειακή Σύμβουλος κ. Συρμούλα Τζήμα-Τόπη, συνοδευόμενη από τον υπεύθυνο των αθλητικών εγκαταστάσεων του ΔΑΚ “Δημήτριος Βικέλας” κ. Παπά Γιώργο.

Παρόντες επίσης πολλοί γονείς και συγγενείς των αθλητών του συλλόγου.
Πριν την έναρξη του κυρίου μέρους που αφορούσε την βασιλόπιτα, τον λόγο είχε ο πρόεδρος του συλλόγου κ. Μηνάς Κυριάκος, ο οποίος έκανε έναν σύντομο απολογισμό της χρονιάς για την ομάδα, ενημέρωσε τους γονείς για την σπουδαία χρονιά που κατάφερε ο ΟΚΑ “Βικέλας” Βέροιας με την κατάκτηση της 25ης θέση στην πανελλήνια κατάταξη ανάμεσα σε 350 συλλόγους και τους ευχαρίστησε που ήταν αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια για να φτάσουμε τόσο ψηλά.

Ακολούθησε η βασιλόπιτα και τα τυχερά παιδιά ήταν:
•Τμήμα Νηπίων-Α’-Β’ Δημοτικού
Μητρόπουλος Αλέξανδρος
•Τμήμα Γ’-Δ’-Ε’ Δημοτικού
Τζίμπουλα Ερμιόνη
•Τμήμα ΣΤ’-Α’ και Β’ Γυμνασίου
Κουφοπούλου Κωνσταντίνα
Σαλτσίδη Κασσάνδρα
•Τμήμα Γ’ Γυμνασίου και Μεγαλύτεροι
Ξυνάδα Αρσινόη















