Η Βέροια 1960 εξέφρασε δημόσια τις ευχαριστίες της προς τον τεχνικό διευθυντή Μανώλη Γιοβανόπουλο για την πολυετή και καθοριστική προσφορά του στον σύλλογο.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, ο Γιοβανόπουλος, από την πρώτη ημέρα της διοίκησης Αναστασιάδη, στήριξε έμπρακτα την ομάδα με αφοσίωση, καθημερινή παρουσία και ενεργή συμβολή στην αγωνιστική και οργανωτική της λειτουργία. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, υπήρξε βασικός συνδετικός κρίκος μεταξύ διοίκησης, τεχνικού επιτελείου και ποδοσφαιριστών, συμβάλλοντας στην πρόοδο και την εύρυθμη λειτουργία της “Βασίλισσας του Βορρά”.
Το αποχαιρετιστήριο της Βέροιας στον Μανώλη Γιοβανόπουλο αναφέρει:
“Η οικογένεια της ΒΕΡΟΙΑΣ αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει δημόσια τον Τεχνικό Διευθυντή της ομάδας μας, Μανώλη Γιοβανόπουλο, για την τεράστια προσφορά του όλα αυτά τα χρόνια.
Από την πρώτη ημέρα της διοίκησης Αναστασιάδη, στάθηκε δίπλα στον πρόεδρο και στην ομάδα με αφοσίωση, ήθος και καθημερινή παρουσία, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επαναφορά και την πρόοδο της «Βασίλισσας του Βορρά».
Ο Μανώλης Γιοβανόπουλος βοήθησε τα μέγιστα σε όλους τους τομείς του συλλόγου. Με σκληρή δουλειά, αγάπη για την ομάδα και αμέτρητες ώρες προσφοράς, αποτέλεσε τον συνδετικό κρίκο ανάμεσα στη διοίκηση, το τεχνικό επιτελείο και τους ποδοσφαιριστές, λειτουργώντας ως πραγματικός κινητήριος μοχλός της καθημερινότητας του συλλόγου.
Η συμβολή του στην οργάνωση, στην αγωνιστική λειτουργία αλλά και στη δημιουργία υγιών αποδυτηρίων ήταν ανεκτίμητη. Πάνω απ’ όλα όμως, υπηρέτησε τη ΒΕΡΟΙΑ με πάθος, αξιοπρέπεια και απόλυτο σεβασμό στο έμβλημα και την ιστορία της ομάδας μας.
Κύριε Μανώλη, σε ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερες στη Βασίλισσα.
Η πόρτα της ΒΕΡΟΙΑΣ θα είναι πάντα ανοιχτή για ανθρώπους που τίμησαν πραγματικά αυτή την ομάδα”.















Ευχαριστουμε κυριε Γιοβανόπουλε! ας μας πει καποιος απο τη διοίκηση πότε αλλάξαμε έμβλημα και δεν ενημερωθηκαμε
Ποιο έμβλημα ρ εβλημα εδώ και κάτι χρόνια σχεδόν 10ετια τώρα το πήρες χαμπάρι εσύ;
βλημα εισαι εσυ και δε χρειαζονται αποδειξεις.. για δες καλυτερα το εμβλημα της φωτογραφιας και πες μου αν το είχαμε αυτό σχεδόν 10ετια
Γιατί έτσι μας αρέσει
ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ CHAT ΤΖΙ ΠΙ ΤΥΠΟΥ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΤΕ;
Ελα εσύ ρε βλακακο, να τα κάνεις καλύτερα ….
Ααααα και που είσαι, βάλε το χεράκι στην τσέπη να βγάλεις κάνα ευρωπουλο να το πας σε τυπογράφο .
Απο τον τροπο που απάντησες καταλαβαμε και ποιος είσαι.. Βαλ τε εσεις κανα χεράκι στην τσέπη μπας σωθουμε απο αυτή την ξεφτιλα
ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΟΥΡΑΣΕ ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΧΩΡΙΟΥ.
ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΟ ΑΡΚΕΤΟ. ΑΛΛΑ ΚΟΥΡΑΣΕ ΦΤΑΝΕΙ.
”Κύριε Μανώλη, σε ευχαριστούμε για όλα όσα πρόσφερες στη Βασίλισσα ” Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ …..
Μεγάλη απώλεια.τιν βλέπω σε σούπερ Λίγκα.
Η αποχώρηση του Τεχνικού Διευθυντή ειναι μια μονάδα ευκολα θα βρεθεί αλλος.Οι αποχώρησεις παιχτών ( 12-14) οταν αρχισουν να ανακοινωνονται θα εχουμε πανηγύρια…………..
Ένα φρεσκάρισμα με νέα μυαλά σίγουρα θα έκανε καλό. Η εμπειρία του και οι γνώσεις του θα λείψουν. Θεωρώ λάθος απόφαση. Μετακίνηση θα ήταν το σωστό. Πρέπει μα διορθωθούν πολλά ειδικά στις ακαδημίες αλλα ΠΡΟΕΔΡΕ ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ? όσο αφορά τις ακαδημίες Αφανος άφαντος. Δεν είχες στήριξη και θεωρητικά ΔΕΝ θα έχεις ειδικά απο τον κόσμο της πόλης αυτό πρέπει να διορθώσεις ..
Λες να φερουν πισω κανενα φωτιαδη δηλ φιλε μου?