Την απόκτηση του 20χρονου τερματοφύλακα Άγγελου Ορμανίδη από τον ΓΑΣ Κοπανού ανακοίνωσε η Νίκη Καλής.
Ο Ημαθιώτης πορτιέρο μέχρι πρότινες ανήκε στο δυναμικό του ΓΑΣ Κοπανού, ενώ παλιότερα αγωνίστηκε με τον Μέγα Αλέξανδρο Αγίας Μαρίνας στη Γ’ Εθική και με τον Αλμωπό Αριδαίας στο πρωτάθλημα Κ19 της Super League 2.
Η ανακοίνωση:
“Ένας φύλακας Αγγελος κάτω από τα δοκάρια μας
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την προσθήκη του νεαρού τερματοφύλακα Άγγελου Ορμανίδη στο ρόστερ μας.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μας έρχεται από την γειτονική Ημαθία και τον ΓΑΣ Κοπανού
Παρά το νεαρό της ηλικίας του ο 20χρονος πορτιέρο έχει αρκετές εμπειρίες καθώς πέραν του ΓΑΣ Κοπανού, έχει αγωνιστεί με τον Μέγα Αλέξανδρου Αγίας Μαρίνας στη Γ´ Εθνική, καθώς επίσης έχει αγωνιστεί και με την ομάδα Κ19 του Αλμωπού Αριδαίας στο πρωτάθλημα των Β ομάδων στην Super League 2.
Η μεγάλη οικογένεια της Νίκης καλωσορίζει τον νεαρό τερματοφύλακα, εύχεται πρώτα υγεία και να έχει μια δημιουργική χρονιά με καλέ εμφανίσεις και επίτευξη των στόχων του”.














