Ο Άρης Betsson ανακοίνωσε την συμφωνία του με τον Κεμ Μπιρτς για τις επόμενες δύο σεζόν.
Τη φανέλα του Άρη Betsson θα φοράει για τα επόμενα δύο χρόνια ο Κεμ Μπιρτς.
Ο Καναδός σέντερ, που κατέκτησε την κούπα της EuroLeague με τη Φενέρμπαχτσε το 2024, αποχώρησε προ ολίγων ημερών από τον τουρκικό σύλλογο και πλέον θα αγωνίζεται υπό τις οδηγίες του Βασίλη Σπανούλη.














