Ο ΠΑΟΚ συνεχίζει να «τρέχει» τον μεταγραφικό του σχεδιασμό, με δύο νέα ονόματα από το εξωτερικό να συνδέονται με τον “Δικέφαλο”. Πρόκειται για τον επιθετικό της Μπόκα Τζούνιορς, Μιγκέλ Μερεντιέλ, και τον μέσο της Οβιέδο, Κουασί Σιμπό.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Αργεντινή, οι «ασπρόμαυροι» εξετάζουν σοβαρά την περίπτωση του 30χρονου Ουρουγουανού φορ, ο οποίος δεσμεύεται με συμβόλαιο με την Μπόκα Τζούνιορς έως το 2027. Όπως αναφέρεται, ο ΠΑΟΚ έχει ήδη ενημερωθεί για τις οικονομικές απαιτήσεις του συλλόγου και δεν αποκλείεται να προχωρήσει άμεσα σε επίσημη πρόταση. Ο Μερεντιέλ μετρά 164 συμμετοχές με την Μπόκα, έχοντας πετύχει 56 γκολ και μοιράσει 18 ασίστ.
Την ίδια στιγμή, στο μεταγραφικό «κάδρο» βρίσκεται και ο Κουασί Σιμπό. Ο 28χρονος Γκανέζος μέσος πραγματοποίησε γεμάτη σεζόν με την Οβιέδο, καταγράφοντας 27 συμμετοχές στη La Liga, ενώ σύμφωνα με δημοσιεύματα από την Αφρική παρακολουθείται στενά από τον ΠΑΟΚ, ο οποίος εξετάζει την περίπτωσή του για την ενίσχυση της μεσαίας γραμμής.














