Ποδοσφαιριστές και παράγοντες του ΑΜΣ Αλεξάνδρειας συναντήθηκαν μετά από 35 χρόνια!
Ενδιαφέρουσα ποδοσφαιρική συνάντηση πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στη REMO PIZZA στην Αλεξάνδρεια.
Σίγουρα οι αναμνήσεις και τα θέματα της συζήτησης πολλά και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
Από αριστερά: Ηλίας Ιασονίδης, Ιωάννης Λένος, Γιώργος Θεοχάρης (ο μόνος παράγοντας της τότε ομάδας), Λώμης Κωνσταντινίδης, Σπύρος Γεωργίου, Μπάμπης Κωνσταντινίδης και Μανώλης Λάζος.














