Η σύνθεση της Super League 2 για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2026-27 «κλείδωσε» οριστικά το πρωί της Τρίτης, με 16 ομάδες να εξασφαλίζουν και τυπικά τη συμμετοχή τους στο πρωτάθλημα, μετά και την απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ.
Η Εφέσεων απέρριψε την προσφυγή του Άρη Πετρούπολης, ο οποίος ζητούσε αφαίρεση βαθμών από τον ΠΑΣ Πύργου για τα επεισόδια που είχαν οδηγήσει στη διακοπή της αναμέτρησης με τη Ζάκυνθο. Η Ζάκυνθος είχε κερδίσει το παιχνίδι στα χαρτιά με 3-0, και με την τελευταία απόφαση «σφραγίστηκε» οριστικά η άνοδος του Πύργου στη δεύτερη κατηγορία.
Οι 16 ομάδες της νέας σεζόν
Η νέα Super League 2 διαμορφώνεται με δύο ομάδες που υποβιβάστηκαν από τη Stoiximan Super League, δέκα που παρέμειναν στην κατηγορία και τέσσερις που προβιβάστηκαν από τη Γ’ Εθνική.
Από τη Stoiximan Super League υποβιβάστηκαν οι ΑΕΛ και Πανσερραϊκός, ενώ από τις ομάδες που συνεχίζουν στη Super League 2 ξεχωρίζουν οι Πανιώνιος, Athens Kallithea, Νίκη Βόλου, ΠΑΟΚ Β, Ολυμπιακός Β, Αστέρας AKTOR Β, Μαρκό, Αναγέννηση Καρδίτσας, Νέστος Χρυσούπολης και Ελλάς Σύρου.
Από τη Γ’ Εθνική εξασφάλισαν την άνοδό τους οι Πανθρακικός, Απόλλων Καλαμαριάς, Ζάκυνθος και ΠΑΣ Πύργου.
Ενιαίο πρωτάθλημα και αλλαγές στη μορφή
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη νέα σεζόν επιστρέφει το ενιαίο πρωτάθλημα χωρίς ομίλους, playoffs ή playouts, γεγονός που αναμένεται να αυξήσει τον ανταγωνισμό και το ενδιαφέρον σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η σέντρα του πρωταθλήματος έχει προγραμματιστεί για τις 6 Σεπτεμβρίου.
Έτσι, η Super League 2 της σεζόν 2026-27 παίρνει πλέον την τελική της μορφή, με τον ποδοσφαιρικό χάρτη της δεύτερης κατηγορίας να είναι πλήρως διαμορφωμένος.














