Κίνηση ουσίας στην αμυντική του γραμμή πραγματοποίησε ο Λεβαδειακός, προσθέτοντας στο ρόστερ του τον Γιώργο Κορνέζο. Ο 27χρονος κεντρικός αμυντικός επιστρέφει στην Ελλάδα έπειτα από τη θητεία του στην Μπάνικ Οστράβα, όπου αγωνίστηκε τον τελευταίο χρόνο στο πρωτάθλημα της Τσεχίας.
Με την εμπειρία του και την παρουσία του στα μετόπισθεν, ο Κορνέζος έρχεται να ενισχύσει την αμυντική σταθερότητα της ομάδας, αποτελώντας μία ακόμη επιλογή για το κέντρο της άμυνας του Λεβαδειακού.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Λεβαδειακός:
“Η ΠΑΕ Λεβαδειακός ανακοινώνει την απόκτηση του κεντρικού αμυντικού Γιώργου Κορνέζου.
Ο 27χρονος στόπερ αγωνιζόταν τον τελευταίο χρόνο στο πρωτάθλημα της Τσεχίας με την Μπάνικ Οστράβα.
Ο υψηλόσωμος αμυντικός (ύψους 1,91 μ.) διαθέτει σημαντική εμπειρία από τα ελληνικά γήπεδα, μετρώντας 59 συμμετοχές σε επίπεδο Super League.
Ξεκίνησε την καριέρα του από τα τμήματα υποδομής του Ολυμπιακού, ακολούθησαν ο Αστέρας Βλαχιώτη, η Σπάρτη, ο Ιωνικός και ο Εθνικός, ενώ το 2019 έκανε το μεγάλο βήμα για την ΑΕΚ. Επόμενοι σταθμοί του ο Βόλος, ξανά ο Ιωνικός κι έπειτα ο Αστέρας Βλαχιώτη, και η ΑΕΚ Β, στη συνέχεια φόρεσε για 2,5 χρόνια τη φανέλας της Λαμίας, πριν μετακομίσει στο εξωτερικό.
Γιώργο σε καλωσορίζουμε στην οικογένεια του Λεβαδειακού, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες!”














