Στον Πανναξιακό θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν (2025-2026) ο Κώστας Μανωλάς, καθώς ανανέωσε τη συνεργασία του με τον σύλλογο της Νάξου.
Ο 34χρονος στόπερ, παρά τις προτάσεις που είχε στο παρελθόν, επέλεξε να παραμείνει στο νησί του, στηρίζοντας τον σύλλογο που τον ανέδειξε και μεταφέροντας την εμπειρία του στη νέα γενιά.
Η παρουσία του θεωρείται ιδιαίτερης σημασίας για την ομάδα των Κυκλάδων, όπως σημειώνεται και στη σχετική ανακοίνωση του Πανναξιακού.














