Μετά από τρία χρόνια παρουσίας στη Βέροια, ο Πρόδρομος Κουτσούκης ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την ομάδα, μέσω ανάρτησης στα social media.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής αποχαιρέτησε τον σύλλογο, κάνοντας αναφορά στις στιγμές που έζησε με τη φανέλα της Βέροιας και ευχαριστώντας όσους συνεργάστηκαν μαζί του αυτά τα χρόνια.
Αναλυτικά στην ανάρτηση του ανφέρει:
“Μετά από 3 χρόνια γεμάτα έντονες στιγμές, ήρθε η ώρα να αποχαιρετήσω την ομάδα της Βέροιας.
Σε κάθε λεπτό που αγωνίστηκα για αυτή τη φανέλα έδωσα το 100% μου. Έζησα χαρές, δυσκολίες και εμπειρίες που με έκαναν καλύτερο σαν παίκτη και σαν άνθρωπο. Κρατάω μόνο τα θετικά από αυτά τα χρόνια..τους ανθρώπους που γνώρισα και φυσικά τις στιγμές που πανηγυρίσαμε μαζί.
Εύχομαι στην ομάδα μια υγιή και δυνατή συνέχεια.”















Ένας, ένας άρχισαν να εγκαταλείπουν το σαπιοκάραβο.Η αρχή έγινε,θα ακολουθήσουν και άλλοι.
Ξεγυμνώνουν την ομάδα για έρθουν νέα φρούτα απο την ακαδημία.
φετος μεσα στις χαρες ησασταν 😂😂😂😂😂 απο φαπα σε φαπα ησασταν ολη την χρονια καημενοι
Την ρημάξατε την ομάδα. Λες και θα φέρετε καλύτερο όπως θα φέρνατε και στη θεση του Γκελοσάνι και η ομάδα αφότου έφυγε έτρωγε τη μία φάπα μετά την άλλη. Αλήθεια ποιός αποφασίζει για τα μεταγραφικά τη στιγμή που μιλάμε; Όνομα έχει να το μάθουμε κι εμείς;