Την πρόκριση στον μεγάλο τελικό του πρωταθλήματος Κ14 της ΕΠΣ Ημαθίας πανηγύρισε ο ΦΑΣ Νάουσα, ο οποίος αναδείχθηκε νικητής στον πρώτο ημιτελικό απέναντι στη Βέροια 1960 έπειτα από δραματική διαδικασία πέναλτι.
Οι νεαροί ποδοσφαιριστές της Νάουσας έδειξαν ψυχραιμία και χαρακτήρα στα κρίσιμα σημεία, παίρνοντας το πολυπόθητο «εισιτήριο» για τον τελικό της διοργάνωσης, όπου θα αντιμετωπίσουν την ΑΕΠ Βέροιας, την Κυριακή 17 Μαΐου στο Δημοτικό Στάδιο Βέροιας.
Δείτε το προφίλ της αναμέτρησης και πλούσιο φωτορεπορτάζ ΕΔΩ
Τα 90′ της αναμέτρησης και η διαδικασία των πέναλτι στο βίντεο που ακολουθεί:















Ξεκάθαρα μουφα πέναλτι στο 85. Άδικη ήττα για τη Βέροια. Κατά τη διάρκεια του αγώνα η Νάουσα δεν μπορούσε καθόλου. Τρομερή άμυνα η Βέροια. Για να σας προλάβω δεν είμαι ούτε με ρη Νάουσα ούτε με τη Βέροια απλά είδα το βίντεο.
ωχ τωρα το ειδα οντως τι εδωσε ρεε
Μουφα είσαι καί φαίνεσαι, είναι ολοφάνερο οτι είσαι ουδέτερος
Σβήσατε το σχόλιο συγχαρητήρια ελεύθερος δημόσιος λόγος. Όλοι στο κόλπο
Ποιο κολπο ρε χωριατη;; αχ καλε πολεμανε την ναουσα μας ακομα και στην κ14!!! ερε γελιο που εχετε….