Ο Στέφανος Δελιόπουλος, μέλος του συνδέσμου ΠΑΟΚ Αλεξάνδρειας Ημαθίας, μιλάει για το τραγικό συμβάν στη Ρουμανία, με επτά νεκρούς οπαδούς του “Δικεφάλου” και τρεις τραυματίες.
Ο κ. Δελιόπουλος, πρώην αντιδήμαρχος Αλεξάνδρειας και ενεργό μέλος του τοπικού συνδέσμου του ΠΑΟΚ επί χρόνια, ξεκίνησε στέλνοντας τις ευχές τους στους οικείους των θυμάτων και ευχόμενος ταχεία ανάρρωση στα παιδιά που νοσηλεύονται.
Όσον αφορά για την γενικότερη εικόνα που έχει, όπως αποκάλυψε περίπου 40 άτομα από την ευρύτερη περιοχή της Αλεξάνδρειας θα ταξίδευαν με διαφορετικούς τρόπους στο παιχνίδι με τη Λιόν. Μάλιστα, κι ο ίδιος είχε προγραμματίσει το ταξίδι, πετώντας σήμερα με αεροπλάνο, κάτι που φυσικά ακυρώθηκε.
Σχετικά με το ατύχημα είπε: “Στο μοιραίο βανάκι υπήρχαν έξι άτομα από την πόλη της Αλεξάνδρειας νεαρής ηλικίας. Συνέβη το μοιραίο… είμαστε σοκαρισμένοι όλοι. Όσο περνάει η ώρα συνειδητοποιούμαι την απώλεια. Είμαστε μικρή κοινωνία, γνωριζόμαστε όλοι… με τους γονείς, με τα παιδιά. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι υπάρχουν τρεις τραυματίες από Αλεξάνδρεια, οι οποίοι έχουν διαφύγει τον κίνδυνο και είναι σε καλή κατάσταση”.
“Ταξιδεύαμε μαζί. Βλέπαμε το ποδόσφαιρο σαν γιορτή και για αυτό ακολουθούσαμε”, είπε κλείνοντας.














