Δέκα χρόνια μετά την έλευση του Δημήτρη Χριστοφορίδη, η ακαδημία της ΑΕΠ Βέροιας πρωταγωνιστεί πλέον σε όλα τα ηλικιακά τμήματα υποδομών
Τρία αναπτυξιακά πρωταθλήματα διοργανώνει η ΕΠΣ Ημαθίας, στις ηλικίες Κ12, Κ14 και Κ16 με ένα κοινό παρονομαστή φέτος: Φιναλίστ και στους τρεις τελικούς ήταν η ΑΕΠ Βέροιας. Κέρδισε τον έναν (Κ14) και έχασε τους άλλους δύο στη “ρώσικη ρουλέτα” των πέναλτι.
Μπορεί ο τρόπος να είναι “νέος” γιατί το ποδόσφαιρο σήμερα δεν έχει σχέση με τις εποχές που η ιστορική ΑΕΠ του Γαϊτάνου γέμισε με παίκτες την Α’ Εθνική, όμως φυσικά δεν πρόκειται για το “θαύμα” που επικαλείται ο τίτλος του άρθρου, αλλά για το επιστέγασμα της συστηματικής δουλειάς που γίνεται στην ακαδημία των “Ποντίων”. Το μπόλιασμα της εμπειρίας του μεγάλου “στρατηγού” Στέφανου Γαϊτάνου, με τις ιδέες και το σύγχρονο ποδόσφαιρο του Δημήτρη Χριστοφορίδη δημιούργησαν μια σχολή ποδοσφαίρου που βρίσκεται διαρκώς στο μικροσκόπιο των σκάουτερ και ήδη τροφοδοτεί τις μεγάλες ομάδες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης με ανερχόμενους ποδοσφαιριστές.
Παράλληλα και στην Α1 κατηγορία της ΕΠΣΗ όπου η ΑΕΠ αγωνίστηκε τη φετινή σεζόν (παραμένει και την επόμενη), η μισή εντεκάδα στελεχώνονταν από… μαθητές Γ’ Γυμνασίου και Α’ Λυκείου!
Θυμίζουμε, άλλωστε, ότι Γαϊτάνος και Χριστοφορίδης συνεργάστηκαν με επιτυχία επί σειρά ετών και στους πάγκους της μεγάλης “Βασίλισσας του Βορρά” του Γιώργου Αρβανιτίδη ως προπονητές Κ19 και Κ17 στα πρωταθλήματα της Superleague!
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.















Για εσας προφανως δεν υπαρχουν αλλες ακαδημιες που κανουν θαυματα πλην πρωτιστως της ΑΕΠ και της ΒΕΡΟΙΑΣ.Γυριστε και αλλου το κεφαλι σας οπου ακαδημιες εργαζονται σκληρα με ελαχιστα μεσα και μηδενικη προβολη, αυτη νομιζω ειναι η σωστη δουλεια ενος αντικειμενικου δημοσιογραφου .Ευχαριστω
Τον αφρό έχει στα χέρια του στους πόντιους
Τώρα που μπαίνει ο Αγαπιος ενεργά να δούμε τι θα κάνουν του χρόνου
ΟΠΩΣ ΜΠΕΙ ΘΑ ΒΓΕΙ
ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΜΗΝ ΜΠΟΥΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ
Αφού τις ψιολοδιαλησαν τις ακαδημίες της Βέροιας ευτυχώς που υπάρχει κάτι οργανωμένο στην πόλη της Βέροιας και λογικά έχει πάει εκεί όλος ο αφρος
Ας ήταν σε κανένα χωριό με 10-15 άτομα και εκεί να βλέπαμε
Μπράβο σε όλους στην ακαδημία. Αγωνιστικό πνεύμα χωρίς κραυγές το πιο σημαντικό
Φυσικά και δεν είναι μεροληπτικό το άρθρο για την ΑΕΠ,το οποίο αναφέρει ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι ομάδες υποδομών,οι οποίες συντηρούν το ποδόσφαιρο στη Ημαθία,τώρα που χάθηκαν οι αλάνες. Να συμπληρώσω ότι με μεγάλη χαρά είδα ξανά το γήπεδο της Βέροιας γεμάτο,κάτι που είχε να συμβεί εδώ και πολλά χρόνια. Συγχαρητήρια σε όλες τις ομάδες που συμμετείχαν σε αυτήν γιορτή.
Το έκανε η Βέροια με τεχνικό διευθυντή τον Ανθυμιάδη κ12 τελικό ΕΠΣΗ κατάκτηση
Κ14 τελικό ΕΠΣΗ φιναλίστ
Κ16 τελικό ΕΠΣΗ κατάκτηση
Κ17 τελικό ειδικό όμιλο ΕΠΣΜ κατάκτηση
Κ17 Supercup ΕΠΣΜ κατάκτηση
Κ19 τελικό κυπέλλου ΕΠΣΗ φιναλίστ.
Να φανταστώ εκεί ήταν αποκάλυψη όχι θαύμα.
Ε κατάσκοπε
Και μπράβο του! Αλλά δεν διαβαζεις δεν λέει πουθενά ότι δεν έχει ξαναγίνει. Απλά αναγνωρίζει μια πορεία. Εσύ πιστεύεις άμα υπήρχε το sportfan τότε (γιατί μόνο αυτό καλύπτει ακαδημίες και μικτές με φωτό και βίντεο και πλήρες ρεπορτάζ) δεν θα ανέφερε το κατόρθωμα του κάθε Ανθυμιάδη??? Καλά τα έγραψε ένας από πάνω διαλυσανε τις ακαδημίες της Βέροιας καλά που υπάρχει μια σοβαρή προσπάθεια.