Έντονος προβληματισμός επικρατεί το τελευταίο διάστημα στις τάξεις της Βέροιας, καθώς η εικόνα στασιμότητας που παρουσιάζει ο σύλλογος προκαλεί ανησυχία στον κόσμο της ομάδας.
Παρά τις αρχικές ενδείξεις πως η διοίκηση ήταν διατεθειμένη να προχωρήσει σε αλλαγές και αναδιοργάνωση σε όλα τα επίπεδα, το τελευταίο διάστημα επικρατεί εκκωφαντική σιγή γύρω από τα ζητήματα που αφορούν το μέλλον του συλλόγου.
Την ίδια ώρα, ποδοσφαιριστές που αποτέλεσαν βασικά στελέχη και τον κορμό της ομάδας αποχωρούν, χωρίς να υπάρχει επίσημη ενημέρωση από τη διοίκηση, ούτε καν για τα αυτονόητα. Παράλληλα, δεν έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο σχετικά με την τεχνική ηγεσία, ενώ άγνωστο παραμένει ποιοι παίκτες θα συνεχίσουν και ποιοι θα αποτελέσουν παρελθόν από το ρόστερ.
Και όλα αυτά συμβαίνουν σε μια περίοδο όπου οι περισσότερες ομάδες έχουν ήδη ξεκινήσει τον σχεδιασμό τους ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, προχωρώντας σε ανανεώσεις, μεταγραφές και οργανωτικές κινήσεις. Στη Βέροια, αντίθετα, επικρατεί αβεβαιότητα, με τον φίλαθλο κόσμο να ενημερώνεται περισσότερο μέσα από δημοσιεύματα και φήμες, παρά από επίσημες τοποθετήσεις του συλλόγου.
Ο χρόνος περνά και τα περιθώρια θα αρχίσουν να στενεύουν. Η διοίκηση καλείται άμεσα να δώσει ξεκάθαρες απαντήσεις για το προπονητικό επιτελείο, να προχωρήσει στον απαραίτητο σχεδιασμό του ρόστερ και να ενημερώσει επίσημα τον κόσμο για τις εξελίξεις. Οι φίλοι της Βέροιας αξίζουν διαφάνεια, ξεκάθαρο πλάνο και μια ομάδα που θα δείξει έμπρακτα ότι είναι έτοιμη να αφήσει πίσω τη στασιμότητα και να μπει ξανά σε τροχιά δράσης ενόψει της νέας σεζόν.















Μην τραβάτε.το χαλι κάτω απο τα πόδια της ομαδας. Το να.δημιουργειτε χάος δεν βοηθάτε κανέναν. ή υπάρχει κάτι αλλο ?
Μην ανησυχείτε ο τεχνικός διευθυντής έχει ήδη τις λύσεις για τους παίκτες. έχει πολύ μεγάλο κύκλο γνωριμιών που τον βοηθούν να οργάνωση την ομάδα.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΔΝΤΗΣ?
Αυτός 1-0
Στενεύουν τα περιθώρια λέει 26 Μαϊου.
Ασοβαρο άρθρο τελείως.
Ναι έχεις δίκιο 26 μαϊου είναι νωρίς, όταν λήξουν τα προγράμματα του ΟΑΕΔ θα είναι αργάαααα
Εσύ σίγουρα δεν έχεις δώσει ούτε ενα δεκαρικο στην ομάδα.
Κριτική μονο οταν είναι για στήριξη με ελαφρά.
Και επί εποχής Μπίκα έτσι λέγαμε έχουμε χρόνο μπροστά μας… Και τελευταία μέρα ψάχναμε τα αυγά και τα πασχαλια
ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΒΕΡΟΙΑ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΑΝ ΚΑΚΗΝ ΚΑΚΩΣ ΟΙΒΛΑΧΟΙ ΤΩΡΑ ΥΠΟΜΟΝΉ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΧΟΣΑΔΑΣ. ΟΛΑ.ΤΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑΛΕΓΑΜΕ
Την έχετε εξευτελίσει την ομάδα. Μία κυψέλη της οποίας η Βασίλισσα περιτριγυρίζεται απο κηφύνες την καταντήσατε.
Γιατί δεν υπάρχει μελλον;Αχλιωπας,Κεχαγιας,Θυμιοπουλος,Καναδοι,Λεκα.Γελανε και οι πέτρες.
ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ;;;
Και λιγους ειπες,εχει και αλλα , μικρους και μέγαλους που νομίζουν οτι ακόμα μπόρουν…………..
Κάντε μια γενική συνέλευση να ξεκαθαρίσουν όλα Αντε μην αργείτε
Λίβελλος χωρίς αιτία. Από τα λανθασμένα Ελληνικά ( δεν υπάρχει στην Ελληνική γλώσσα …εκκωφαντική σιωπή…) μέχρι την εμπάθεια κατά του Συλλόγου, αυτό είναι ”δήθεν΄΄ ενημέρωση.
Απο ποιόν περιμένετε ενημέρωση; Είχε η Βέροια γραφείο τύπου και δεν το ξέραμε; είχε γενικό αρχηγό ; Είχε γιατρό μασέρ; Τα είπε ο Μελλιόπουλος αντίλογος δεν υπήρξε άρα έλεγε αλήθειες το παιδί .Μάζεψες γυρολόγους που δεν έδωσαν ποτέ εξηγήσεις για την αποτυχία τη φετινή. Απο το κακό στο χειρότερο. Μας πουλάτε κάτι παιδάκια με το στανιό να μας πείσετε οτι είναι παιχταράδες. Γελάει ο κόσμος. Βγες πες δεν έχω λεφτά ή ελευθέρωσε την ομάδα εσύ που κάνεις τον πρόεδρο. Δεν θα λείψειτε σε κανέναν. Μαύρες σελίδες γράφονται επι των ημερών σου. Κατάντησε η ομάδα χωράφι γονιών που νομίζουν οι γιοί τους είναι Μεσι και Ρονάλντο. Δεν ψάχνεις παίχτες να τιμήσουν τη φανέλα χορηγούς ψάχνεις.
Αγαπιε τοσο καιρο σε στηριζα αλλα με αυτα που βλεπω και διαβαζω τωρα αν αληθευουν καλυτερα να αφησεις την ομαδα τωρα που ειναι καιρος να βρεθει καποιος αλλος ( εννοω νωρις δλδ μαιος) με αυτα που πατε να κανετε την ομαδα ΑΚΑΔΗΜΙΑ για να μαζεψετε χρηματα απο τις ακαδημιες και γονεις – χορηγους δεν πατε πουθενα με αυτα !! Ελπιζω να μην ισχυουν ουτε αυτα που ακουστηκαν για περικοπες,, κανεις δεν θα μεινει , η βεροια του χρονου με παιδακια μεσα και 1-2 25αρηδες θα πεσει αμαχητη!! αυτα. αλλαξε μυαλα η ΦΥΓΕ
Ναι παιχταρα μου έλα εσύ που τα ξες καλύτερα
ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΦΒ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ Κ16 ΚΛΠ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ .. ΑΛΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ Η ΟΜΑΔΑ ΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΗΣ Γ ΕΘΝΙΚΗ – Α ΤΟΠΙΚΟ…
Αγαπιε ξυπνα γιατι εχει που εχει 100 ατομα το γηπεδο βλεπω να μενουν 50 οι οποιοι θα ειναι για να βλεπουν τα παιδια τους που προωθηθηκαν απο την ακαδημια !! Ξυπνα !!!! Αμα η Βεροια υποβιβαστει να δω που θα κρυφτεις..
Με τη λήξη της σεζόν έπρεπε όσοι ανέλαβαν φέτος τις τύχες της ομάδας να βγουν δημόσια και να εξηγήσουν το σκεπτικό των αποφάσεων τους στον κόσμο που στήριξε την ομάδα. Όλοι την έκαναν με ελαφρά. Αυτό θα πει απαξίωση. Με τι μούτρα θα ζητήσετε στήριξη εν όψει της νέας σεζόν μου λέτε; Οι χορηγοί που δεν έχουν παιδί στην ακαδημία γιατί να σου δώσουν χορηγίες; Για να καυχιέται η κουτσή Μαρία που λέει λόγος οτι ο γιόκας της κλωτσάει το τόπι; Υπάρχει ένας άνθρωπος σοβαρός με γνώση του αντικειμένου στην ομάδα να παρουσιάσει ένα πλάνο που να στέκει και που να μην περιλαμβάνει γονείς, γιούς, καναδέζους και δεν ξέρω τι άλλο; Θα ριζώσει η ομάδα στη Γ Εθνική πολύ φοβούμαι οτι θα υποβιβαστεί κίολας.
Η δυναμη απο εδω και περα ειναι η ΝΑΟΥΣΑ.Τελος ολα………..
πεσε για υπνο και εσυ βρε μικρουλη 32 χρονια μεχρι γ εθνικη πηγες τι μιλας
Αύριο έχει σχολείο πήγαινε να διαβάσεις
Τελείωσα το σχολείο κυριε……….
Αδειάστε μας τη γωνιά το συντομότερο πάρτε και τους σφαιτεριστές που κουβαλήσατε και ροκανίζουν το κουφάρι μιας ιστορικής ομάδας. Μπουχτίσαμε. Αν νομίζετε οτι θα κάνετε την ομάδα παιδικό σταθμό και δε θα αντιδράσει ο κόσμος γελιέστε.
Ηρεμα λεμε,αρχισαν οι ανακοινωσεις βλεπω σιγα σιγα……………τελικα ηθελαν αφυπνηση
τσαμπα μαλωνετε οι 3 ομαδες τις ημαθιας στο ιδιο καζανι βραζουν ! και να χωσει ενας χρηματα αν δεν υπαρχουν αλλοι λογοι θα το κανει για λιγο! σε ποιον αρεσει να χανει χρηματα??ολες οι αντιστοιχες ομαδες τα ιδοα χαλια εχουν ! μονο οσοι τα εχουν καλα με την κεντρικη εξουσια μπορουν να κανουν κατι ! πεθανανε πλεον οι ρομαντικοι προεδροι
αυτο ειναι το επιπεδο των οπαδων της σκουταρεως….. κοιταξτε στα σχολια στο σαιτ εξω… κατιναριο γινατε ρεε
Ο Πονάς, πάρε θέση,η άποψη σου μετράει.
εσυ δεν μας ειπες οτι τελικα δεν θα πεσουν και πολλα λεφτα στην νιαουστα και οτι θα πορευτεις με το 80% του τωρινου κορμου..
παρτε το χαμπαρι η σκουταρη θα πεσει ξανα Ά τοπικο. φτανουν τα λεφτα που εβαλε ο προεδρος. ας βαλει κανενας αλλος οχι μονο να γραφει και να κανει υποδείξεις