Η Εθνική ομάδα πόλο γυναικών της Ελλάδας ανέβηκε ξανά στην κορυφή του κόσμου, κατακτώντας το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Υγρού Στίβου στη Σιγκαπούρη, μετά από έναν συγκλονιστικό τελικό απέναντι στην Ουγγαρία, τον οποίο και κέρδισε με 12-9.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα, υπό την καθοδήγηση του Χάρη Παυλίδη, πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό. Με πολυφωνία στο σκοράρισμα, ατσάλινη άμυνα και την ανίκητη Σταματοπούλου κάτω από τα δοκάρια, οι Ελληνίδες διεθνείς έδειξαν ότι είναι δίκαια οι κορυφαίες στον κόσμο.
Η Βασιλική Πλευρίτου, η Τριχά, η Ξενάκη, η Σάντα και η Μυριοκεφαλιτάκη ήταν μεταξύ των μεγάλων πρωταγωνιστριών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ιστορική αυτή επιτυχία.
Πρόκειται για το δεύτερο χρυσό σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για την Ελλάδα, μετά το έπος του 2011, και το 15ο μετάλλιο συνολικά στην ιστορία της γυναικείας υδατοσφαίρισης. Οι «χρυσές γοργόνες» απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι ανήκουν στην ελίτ του παγκόσμιου αθλητισμού, σκορπώντας περηφάνια σε κάθε γωνιά της χώρας.
Τα οκτάλεπτα: 3-1, 5-3, 2-2, 2-3
Ελλάδα (Xάρης Παυλίδης): Σταματοπούλου, Ελευθερία Πλευρίτου 1, Τριχά 3, Σάντα 2, Γιαννοπούλου, Ξενάκη 3, Νίνου, Πάτρα, Σιούτη, Βασιλική Πλευρίτου 2, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη 1, Τζούρκα, Κουρέτα.
Ουγγαρία (Σάντορ Τσεχ): Νέζμελι, Zίλαγκι 1, Βάλι 1, Βάρο, Σουμέγκι, Ντοσμόντι, Κέστελι 1, Λεϊμέτερ 1, Ριμπάνσκα 1, Φάραγκο, Γκάρντα, Τόρμα, Τίμπα 2, Χάιντου 2.














