Μία μέρα μετά την ήττα από την Αρμάνι Μιλάνο και πριν το ματς με τη Βίρτους Μπολόνια (08/01), ο Εργκίν Αταμάν δήλωσε ότι θα αποχωρήσει από τον Παναθηναϊκό στο τέλος της σεζόν αν δεν κατακτήσει την Ευρωλίγκα ή το πρωτάθλημα, διευκρινίζοντας πως με αυτό τον τρόπο θέλει να δώσει κίνητρο στους παίκτες του.
«Έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στους παίκτες μου. Θέλω να τους βάλω άλλη μία μεγάλη πρόκληση. Όπως ξέρετε, έχω άλλο ένα χρόνο εγγυημένο συμβόλαιο. Αλλά αν στο τέλος της σεζόν δεν έχουμε κατακτήσει τη EuroLeague ή το ελληνικό πρωτάθλημα, τότε θα φύγω από την Αθήνα», είπε αναλυτικά ο Αταμάν.














