Η Σλάβια Πράγας σήκωσε το πρωτάθλημα στην Τσεχία και ο Χρήστος Ζαφείρης ήταν από τους πιο ξεχωριστούς πρωταγωνιστές της μεγάλης γιορτής, προσθέτοντας με τον δικό του μοναδικό τρόπο μια ξεχωριστή νότα στον εορτασμό.
Με καπνογόνο στο χέρι, σαμπάνια που δεν σταμάτησε να ρέει και χορό υπό τους ρυθμούς του ειδικά γραμμένου για εκείνον τραγουδιού, ο Ζαφείρης «ζωντάνεψε» τη φιέστα της ομάδας, φορώντας περήφανα την ελληνική σημαία. Η ενέργεια και η χαρά του ήταν μεταδοτικές, μετατρέποντας τη γιορτή σε ένα ξέφρενο πάρτι στη γεμάτη «Fortuna Arena».
Η Σλάβια είχε εξασφαλίσει τον τίτλο αρκετές εβδομάδες πριν την ολοκλήρωση της σεζόν, εξασφαλίζοντας παράλληλα και την παρουσία της στη φάση των ομίλων του Champions League της επόμενης περιόδου. Το τελικό 3-0 επί της Μπάνικ Οστράβα στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς ήρθε να επισημοποιήσει την κυριαρχία της ομάδας.
Στο πλευρό του Ζαφείρη, με την ελληνική σημαία, βρισκόταν και ο συμπαίκτης του Φοίβος Μπότος, προσθέτοντας ακόμη μεγαλύτερη ελληνική «πινελιά» στην εορταστική ατμόσφαιρα.














