Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την αποχώρηση του ΜακΚίσικ

Παρελθόν αποτελεί και επίσημα από τον Ολυμπιακό ο Σακίλ ΜακΚίσικ, με την ΚΑΕ να ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας τους μετά από επτά χρόνια.

Θυμίζουμε πως Αμερικανός το απόγευμα της Τετάρτης (24/6) έκανε γνωστή την αποχώρησή του από τους ερυθρόλευκους, μέσω ανάρτησης στα social media.

Ο 35χρονος φόργουορντ έφτασε στο λιμάνι τον Φεβρουάριο του 2020 και με τα ερυθρόλευκα κατέκτησε 4 πρωταθλήματα (2022, 2023, 2025 και 2026), 3 κύπελλα (2022, 2023 και 2024), 4 Σούπερ Καπ (2022, 2023, 2024 και 2025) και φυσικά τη EuroLeague στο πρόσφατο Final Four της Αθήνας.

Μάλιστα Αμερικανός είναι μεταξύ των παικτών που βρέθηκαν και στα πέντε συνεχόμενα Final Four των Πειραιωτών ξεκινώντας από το 2022 μέχρι το φετινό.

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:

“Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.

Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.

Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025)  και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.

Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.

Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας”.

Η Βέροια στο επίκεντρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Χάντμπολ Κορασίδων – Με στόχο την κορυφή ο Φίλιππος Βέροιας

Η Βέροια θα φιλοξενήσει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χάντμπολ Κορασίδων από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2026, συγκεντρώνοντας τις κορυφαίες ομάδες της χώρας.

Οι αγώνες θα διεξαχθούν στο Φιλίππειο Κλειστό Γυμναστήριο και στο ΔΑΚ “Δημήτριος Βικέλας”, με τις νεαρές αθλήτριες να διεκδικούν τον τίτλο και τη διάκριση στην τελική φάση του θεσμού.

Ανάμεσα στις οκτώ ομάδες που συμμετέχουν βρίσκεται και ο Φίλιππος Βέροιας, ο οποίος θα επιδιώξει να αξιοποιήσει το πλεονέκτημα της έδρας και να πρωταγωνιστήσει στη διοργάνωση. Το “παρών” θα δώσουν επίσης οι ΧΑΝΘ, ΔΑΣ Ζεφυρίου, ΟΦΝΙ, ΑΕΠ Πανόραμα, Εθνικός Κοζάνης, Ολυμπιακός ΣΦΠ και Άρης Θεσσαλονίκης, συνθέτοντας ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τουρνουά.

Η διοργάνωση πραγματοποιείται από την Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδος (ΟΧΕ) με την υποστήριξη του Βέροια ΟΧ και σε συνεργασία με τον Δήμο Βέροιας.

Στην Κοζάνη τα ομαδικά τρόπαια του ΠΑΟΚ για τα 100 χρόνια

Ο Σύνδεσμος Φίλων ΠΑΟΚ Κοζάνης καλεί όλους τους φίλους του “Δικεφάλου” από την περιοχή να δώσουν το “παρών” στην κεντρική πλατεία της Κοζάνης.

Εκεί, θα υποδεχθούν το Σάββατο 4 Ιουλίου 2026, στις 18:00, τα ομαδικά τρόπαια του συλλόγου και να γιορτάσουν τις επιτυχίες των 100 χρόνων του συλλόγου.

Στο επίκεντρο της εκδήλωσης θα βρεθούν τα κύπελλα που κατέκτησαν οι ομάδες του ΠΑΟΚ, με αφορμή τα νταμπλ της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, της γυναικείας ομάδας χάντμπολ, καθώς και της ομάδας Κ19 ποδοσφαίρου.

Γερμανικό δημοσίευμα κάνει λόγο για μάχη ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού για τον Κυζιρίδη

Σύμφωνα με δημοσίευμα από τη Γερμανία, ο Αλέξανδρος Κυζιρίδης βρίσκεται στη λίστα των μεταγραφικών επιλογών του ΠΑΟΚ, αλλά και των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού και ΑΕΚ.

Ο 26χρονος επιθετικογενής μέσος εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του τη φετινή χρονιά στη Σκωτία, αγωνιζόμενος με τη Χαρτς. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα fussballeuropa, οι κορυφαίες ομάδες της Super League παρακολουθούν στενά την περίπτωσή του.

Ο Κυζιρίδης έχει συμβόλαιο με τον σύλλογο του Εδιμβούργου έως το καλοκαίρι του 2028. Η Χαρτς τον απέκτησε χωρίς κόστος μεταγραφής το 2025 και πλέον φέρεται να κοστολογεί τα δικαιώματά του μεταξύ 3 και 4 εκατομμυρίων ευρώ.

Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2025-26, ο Έλληνας μεσοεπιθετικός κατέγραψε 38 συμμετοχές στο πρωτάθλημα Σκωτίας, σημειώνοντας τέσσερα τέρματα και μοιράζοντας δέκα ασίστ. Η συμβολή του ήταν ιδιαίτερα σημαντική στην πορεία της Χαρτς, η οποία διεκδίκησε μέχρι τέλους τον τίτλο του πρωταθλητή.

Οι σταθερά υψηλές επιδόσεις του δεν πέρασαν απαρατήρητες και από την Εθνική Ελλάδας, με αποτέλεσμα να λάβει την πρώτη του κλήση στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα. Μάλιστα, πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στο πρόσφατο φιλικό παιχνίδι απέναντι στην Ιταλία, που διεξήχθη στο Παγκρήτιο Στάδιο.

Το “ευχαριστώ” της ΑΕΠ Βέροιας και του Εθνικού Ράχης για τη μουσική βραδιά της 20ης Ιουνίου

Η μουσική βραδιά που συνδιοργάνωσαν η ΑΕΠ Βέροιας και ο Εθνικός Ράχης πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 20 Ιουνίου στο κατάμεστο γήπεδο της Ραχιάς, συγκεντρώνοντας πλήθος κόσμου και εκπροσώπους της πολιτικής, αυτοδιοικητικής και αθλητικής ζωής της Ημαθίας.

Οι διοργανωτές εξέφρασαν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τα μέλη, τους φίλους των συλλόγων, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Ράχης και όλους όσοι στήριξαν την εκδήλωση με την παρουσία και τη συμμετοχή τους. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στους εθελοντές και τους συνεργάτες της διοργάνωσης, των οποίων η προσφορά συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχή διεξαγωγή της βραδιάς.

Αναλυτικά:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ Α.Ε.Π. ΒΕΡΟΙΑΣ – ΕΘΝΙΚΟΥ ΡΑΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ 20ης ΙΟΥΝΙΟΥ

Για μία ακόμη χρονιά σας ευχαριστούμε θερμά που μας τιμήσατε με την παρουσία σας!

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Ιουνίου, στο κατάμεστο γήπεδο της Ραχιάς, η Μουσική Βραδιά που διοργανώνουν από κοινού τα τελευταία χρόνια τα Αθλητικά Σωματεία της Α.Ε.Π. Βέροιας και του Εθνικού Ράχης.

Με την ολοκλήρωση της βραδιάς, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όλους τους συντελεστές για την όμορφη βραδιά που μας χάρισαν.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στα μέλη και τους φίλους της Α.Ε.Π. Βέροιας και του Εθνικού Ράχης, όπως και στα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Ράχης, στους κατοίκους της Ραχιάς και της Βέροιας που ποικιλοτρόπως στηρίζουν τις εκδηλώσεις μας συμβάλλοντας στην επιτυχία τους με την παρουσία τους.

Το ‘παρών’ στη μουσική βραδιά έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο βουλευτής Ημαθίας Τάσος Μπαρτζώκας, η περιφερειακή σύμβουλος Συρμούλα Τζήμα, ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού Μιχάλης Τζαφερόπουλος, ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Κώστας Βασιλειάδης, ο αντιδήμαρχος Ψηφιακής Διακυβέρνησης Καλλίστρατος Γρηγοριάδης, ο Νίκος Τσαμήτρος υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες εκλογές, ο Χρήστος Μουχτάρης της ΕΠΣ Ημαθίας, καθώς και ο πρόεδρος της Βέροια 1960, Αγάπιος Αναστασιάδης.

Κλείνουμε με ένα μεγάλο ‘ευχαριστώ’ σε όλους/ες όσους/ες πρόσφεραν τις υπηρεσίες τους. Χωρίς την εθελοντική τους προσφορά και τη θετική τους διάθεση θα ήταν αδύνατη η πραγματοποίηση της βραδιάς”.

Φέρωνας Βέροιας και Ζαφειράκης Νάουσας παίρνουν θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χάντμπολ Παίδων

Φέρωνας Βέροιας και Ζαφειράκης Νάουσας παίρνουν θέση στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Χάντμπολ Παίδων.

Η καρδιά του αναπτυξιακού χάντμπολ θα χτυπήσει στην Αθήνα από τις 26 έως τις 29 Ιουνίου 2026, όπου θα διεξαχθεί η τελική φάση (Final 8) του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Παίδων, με τη διοργάνωση να πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Ομοσπονδίας Χειροσφαίρισης Ελλάδος και με την υποστήριξη του ΕΣΝ Βριλησσίων.

Ανάμεσα στις οκτώ κορυφαίες ομάδες της χώρας βρίσκονται ο Φέρωνας Βέροιας και ο Ζαφειράκης Νάουσας, εκπροσωπώντας επάξια τη χειροσφαιρική παράδοση της Ημαθίας. Οι δύο σύλλογοι θα επιδιώξουν να διακριθούν απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους όπως τα Βριλήσσια, ο ΑΣΕ Δούκα, ο Ολυμπιακός Κερατσινίου, ο Αθηναϊκός, ο ΑΜΣ Ποντίων Κιλκίς και ο Φοίβος Συκεών.

Ο Φέρωνας ξεκινά τις υποχρεώσεις του απέναντι στον ΑΜΣ Ποντίων Κιλκίς, ενώ ο Ζαφειράκης κάνει πρεμιέρα κόντρα στον ΕΣΝ Βριλησσίων.

Πρόγραμμα Α’ Φάσης

Παρασκευή 26 Ιουνίου

Γήπεδο Βριλησσίων

  • 17:00 | ΕΣΝ Βριλησσίων – Ολυμπιακός Κερατσινίου
  • 19:00 | ΠΑΣ Φοίβος Συκεών – ΕΓΣ Ζαφειράκης Νάουσας

ΔΑΪΣ

  • 17:00 | ΑΣΕ Δούκα – Αθηναϊκός ΑΣΒ
  • 19:00 | ΑΜΣ Ποντίων Κιλκίς 1989 – ΑΠΣ Φέρωνας Βέροιας

Σάββατο 27 Ιουνίου

Γήπεδο Κερατσινίου (πρωί)

  • 10:00 | ΕΣΝ Βριλησσίων – ΕΓΣ Ζαφειράκης Νάουσας
  • 12:00 | ΠΑΣ Φοίβος Συκεών – Ολυμπιακός Κερατσινίου

ΔΑΪΣ (πρωί)

  • 10:00 | ΑΜΣ Ποντίων Κιλκίς 1989 – Αθηναϊκός ΑΣΒ
  • 12:00 | ΑΣΕ Δούκα – ΑΠΣ Φέρωνας Βέροιας

Γήπεδο Κερατσινίου (απόγευμα)

  • 18:00 | ΕΣΝ Βριλησσίων – ΠΑΣ Φοίβος Συκεών
  • 20:00 | Ολυμπιακός Κερατσινίου – ΕΓΣ Ζαφειράκης Νάουσας

Γήπεδο Βύρωνα (απόγευμα)

  • 18:00 | ΑΜΣ Ποντίων Κιλκίς 1989 – ΑΣΕ Δούκα
  • 20:00 | ΑΠΣ Φέρωνας Βέροιας – Αθηναϊκός ΑΣΒ

Η παρουσία δύο ομάδων της Ημαθίας στο κορυφαίο ραντεβού των ηλικιακών πρωταθλημάτων επιβεβαιώνει τη διαχρονική δυναμική της περιοχής στο ελληνικό χάντμπολ, με Φέρωνα και Ζαφειράκη να στοχεύουν σε μία πορεία που θα τους οδηγήσει στα μετάλλια του Final 8.

Τον Ιούλιο οι υπογραφές για το νέο κλειστό γυμναστήριο – Τι δήλωσε ο Κωνσταντίνος Βοργιαζίδης

Μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για τις αθλητικές υποδομές της Βέροιας ανακοίνωσε ο δήμαρχος Κώστας Βοργιαζίδης κατά τη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου, αποκαλύπτοντας ότι η διαδικασία για την κατασκευή του νέου κλειστού γυμναστηρίου στην είσοδο της πόλης βρίσκεται πλέον στην τελική ευθεία.

Ο δήμαρχος ενημέρωσε το σώμα ότι, εκτός απροόπτου, η υπογραφή της σύμβασης με τον ανάδοχο αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στον Ιούλιο, καθώς ο σχετικός φάκελος βρίσκεται ήδη στο Ελεγκτικό Συνέδριο για τον προβλεπόμενο προσυμβατικό έλεγχο.

Όπως τόνισε ο κ. Βοργιαζίδης, το έργο έχει ήδη ξεπεράσει επιτυχώς τη διαδικασία των ενστάσεων, γεγονός που επιτρέπει την ολοκλήρωση των τελευταίων διοικητικών ενεργειών πριν από την έναρξη των εργασιών.

“Θα είναι το μεγαλύτερο έργο που έχει υλοποιήσει ο Δήμος Βέροιας, με προϋπολογισμό 13,5 εκατομμυρίων ευρώ”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος, υπογραμμίζοντας τη σημασία της επένδυσης τόσο για τον αθλητισμό όσο και για την ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής.

Η υπογραφή της σύμβασης θα σηματοδοτήσει την επίσημη έναρξη ενός έργου που αναμένεται να αναβαθμίσει ουσιαστικά τις αθλητικές εγκαταστάσεις της πόλης, προσφέροντας σύγχρονες υποδομές για αθλητές, συλλόγους και φιλάθλους. Παράλληλα, η δημιουργία του νέου κλειστού γυμναστηρίου εκτιμάται ότι θα ενισχύσει τη δυνατότητα φιλοξενίας μεγάλων αθλητικών διοργανώσεων, συμβάλλοντας στην εξωστρέφεια και την προβολή της Βέροιας.

Κράτησε το πρώτο του “κανόνι” ο Πανθρακικός

Ο Πανθρακικός ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Απόστολο Σαραντίδη για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Ο Εβρίτης επιθετικός θα συνεχίσει να αποτελεί την αιχμή του δόρατος της ομάδας για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, έχοντας αποκτήσει τη δυναμική και την αυτοπεποίθηση που του χάρισε η εκπληκτική περσινή χρονιά.

Ο Απόστολος Σαραντίδης με 37 γκολ στο πρωτάθλημα και 43 συνολικά σε όλες τις διοργανώσεις, έγραψε το όνομά του με χρυσά γράμματα στην ιστορία του Πανθρακικού και της Γ’ Εθνικής.

Ο σέντερ φορ της ομάδας μας κατέρριψε το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, οδηγώντας την ομάδα στην κατάκτηση των στόχων της και αποτελώντας τον μεγάλο πρωταγωνιστή της πορείας προς την άνοδο στη Super League 2.

Με τα 37 γκολ που πέτυχε στο πρωτάθλημα, ο Σαραντίδης αναδείχθηκε συνολικός ρέκορντμαν της Γ’ Εθνικής σε μία αγωνιστική περίοδο, κατακτώντας επάξια μια θέση στο πάνθεον των κορυφαίων σκόρερ της κατηγορίας και στην ιστορία του Πανθρακικού.

“Απόστολε, σου ευχόμαστε υγεία, δύναμη και ακόμη περισσότερες επιτυχίες με τη φανέλα του Πανθρακικού στα γήπεδα της Super League 2”, καταλήγει η ανακοίνωση.

Συνεχίζει με τη φανέλα των Ακριτών Συκεών ο Δημήτρης Κιλιντάρης

Ανανέωσε και παραμένει στους Ακρίτες Συκεών και ο Δημήτρης Κιλιντάρης.

Ο 25χρονος παίκτης των Ακριτών Συκεών που πρόσφερε τις υπηρεσίες του τόσο στην άνοδο από την Α1 όσο και στην παραμονή του συλλόγου στη Γ’ Εθνική, θα συνεχίσει να φοράει την μπλε φανέλα και την αγωνιστική περίοδο 2026/27

Ο Έλληνας εξτρέμ αποκτήθηκε από τον σύλλογο το 2024 έχοντας αγωνιστεί στο παρελθόν σε Αναγέννηση Επανομής, ΑΣ Αγγελοχωρίου, Μαραθώνα Καλαμαριάς, Εθνικό Σοχού, ΑΕ Ευόσμου και όχι μόνο.

Παρελθόν από τον Ερμή Εξοχής ο Αλέξανδρος Καρτσαμπάς

Ο Ερμής Εξοχής ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Αλέξανδρο Καρτσαμπά, ο οποίος αποτέλεσε βασικό μέλος της ομάδας από τα χρόνια της Α’ Τοπικής έως και την ιστορική άνοδο στη Γ’ Εθνική.

Στην ανακοίνωσή της, η διοίκηση εξήρε τόσο την αγωνιστική του προσφορά όσο και το ήθος, τον χαρακτήρα και την εργατικότητά του, τονίζοντας πως άφησε το δικό του αποτύπωμα στην ιστορία του συλλόγου. Παράλληλα, τον ευχαρίστησε για την παρουσία και την προσφορά του, ευχόμενη υγεία και επιτυχίες στη συνέχεια της πορείας του, με την πόρτα της ομάδας να παραμένει πάντα ανοιχτή για εκείνον.

Η ανακοίνωση:

“Ύστερα από μια κοινή πορεία γεμάτη όμορφες στιγμές, ο κύκλος της συνεργασίας μας με τον Αλέξανδρο Καρτσαμπά ολοκληρώνεται.

Ο Αλέξανδρος στάθηκε δίπλα στην ομάδα μας από τα χρόνια της Α’ Τοπικής και είχε την τιμή να πανηγυρίσει μαζί μας την ιστορική άνοδο στη Γ’ Εθνική, αποτελώντας ένα σημαντικό κομμάτι αυτής της διαδρομής.

Πάνω απ’ όλα, όμως, κερδίσαμε έναν εξαιρετικό άνθρωπο. Ένα παιδί με ήθος, σεβασμό, εργατικότητα και χαρακτήρα που κοσμεί τα γήπεδα. Η παρουσία του στην οικογένεια του Ερμή Εξοχής θα μείνει αξέχαστη και η προσφορά του θα έχει πάντα τη δική της ξεχωριστή θέση στην ιστορία της ομάδας μας.

Αλέξανδρε, σε ευχαριστούμε από καρδιάς για όλα όσα μοιραστήκαμε. Σου ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία, τόσο μέσα όσο και έξω από τους αγωνιστικούς χώρους.

Η πόρτα του Ερμή Εξοχής θα είναι πάντα ανοιχτή για εσένα”.