Tag: Διασυλλογικοί αγώνες στίβου Κ16

Ψηλά στην κατάταξη του Διασυλλόγικού Πρωταθλήματος Κ16 του ΑΣ “Βέλος” Αλεξάνδρειας

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα (10/4) στο ΔΑΚ Κατερίνης, το διασυλλογικό πρωτάθλημα Κ16, στο οποίο οι αθλητές του "Βέλος" Αλεξάνδρειας πήραν μέρος!Το πρωί...

20 μετάλλια στην Κατερίνη για την ΓΕ Νάουσας

Συνέχεια στην αγωνιστική δραστηριότητα για τους αθλητές της Γυμναστικής Ένωσης Νάουσας την Δευτέρα (10/4) στην Κατερίνη με την συμμετοχή τους στους διασυλλογικούς αγώνες στίβου...

Πρόσφατα