Η Hyundai πήρε και τη δεύτερη νίκη στο φετινό WRC, στην Σουηδία, όπου ο Esapekka Lappi κυριάρχησε στις 18 χιονισμένες ειδικές διαδρομές του δεύτερου γύρου του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.
Ο Lappi χρειάστηκε να περιμένει εξίμισι χρόνια για να πανηγυρίσει την δεύτερη νίκη του, όμως φέτος το πρωτάθλημα είναι αρκετά διαφορετικό και το γεγονός πως ήρθε αυτή η νίκη για τον Φινλάνδό, είναι κατά κάποιο τρόπο απόδειξη αυτού.
Χάρη σε αυτό το διάστημα μεταξύ των δύο νικών του ο Lappi κατέχει πλέον και ένα περίεργο ρεκόρ που δεν συγκαταλέγεται μεταξύ εκείνων που θέλει κάποιος οδηγός, τουλάχιστον στην ηλικία του. Είναι το μεγαλύτερο διάστημα μεταξύ δύο νικών που έχει καταγραφεί ποτέ καθώς ξεπερνά τα πέντε χρόνια και 359 ημέρες που κατείχαν από κοινού οι Shekhar Mehta και Jean-Luc Therier.
Στην Σουηδία πάντως είχαμε πλουραλισμό κατασκευαστών στο βάθρο, καθώς βρέθηκε και ένα Toyota και ένα Ford σε μια σπάνια συγκυρία. Σπάνιο επίσης είναι και το γεγονός πως ο νικητής του αγώνα δεν συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς, αλλά με το νέο σύστημα βαθμολόγησης του WRC είναι πιθανό αυτό να συμβαίνει όλο και πιο συχνά πλέον.
Ο Elfyn Evans που ολοκλήρωσε δεύτερος, μάζεψε στην Σουηδία 24 βαθμούς συνολικά, χάρη στους καλούς τερματισμούς του στις λίγες ειδικές της Κυριακής που του απέφεραν 7 οι οποίοι προστέθηκαν στους 13 από την πορεία του την Παρασκευή και το Σάββατο. Άλλοι 4 ήρθαν με την δεύτερη θέση στην Power Stage.
Το “ανακάτεμα” των βαθμών συνεχίστηκε και στις πιο πίσω θέσεις καθώς ο Adrien Fourmaux που κατέκτησε την τρίτη θέση και το παρθενικό του βάθρο στην κορυφαία κατηγορία του WRC, συγκέντρωσε λιγότερους βαθμούς από τον Thierry Neuville που ήταν τέταρτος στην κατάταξη.
Ο Neuville, ο νικητής του Rallye Monte-Carlo τον περασμένο μήνα, πάλεψε από τα προβλήματα με την πίεση του καυσίμου και μερικά προβλήματα στο στήσιμο για να τερματίσει τέταρτος, αλλά με το πίσω μέρος του Hyundai του να έχει σημαντικές αισθητικές ζημιές μετά από μια βαριά προσγείωση στο Wolf Power Stage.
Ενώ το προβάδισμα του Βέλγου στον τίτλο μειώθηκε από έξι σε τρεις βαθμούς, οι προσπάθειές του βοήθησαν τη Hyundai να ισοφαρίσει την Toyota στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA για κατασκευαστές μετά από δύο γύρους.
Ο Oliver Solberg κέρδισε το WRC2 στη Σουηδία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και κατέλαβε την πέμπτη θέση, ακολουθούμενος από τους αντιπάλους της κατηγορίας Sami Pajari, Georg Linnamäe, Roope Korhonen και Mikko Heikkilä.
Ο Ιταλός Lorenzo Bertelli, που έκανε τη δεύτερη εκκίνηση του στο WRC μέσα σε ισάριθμα χρόνια με ένα Toyota GR Yaris Rally 1, συμπλήρωσε την πρώτη 10άδα.