Η Hyundai εκμεταλλεύτηκε το κλατάρισμα που είχε ο Έβανς της Toyota και ολοκλήρωσε τη σεζόν στο WRC με 1-2 από τους Νεβίλ και Τάνακ.
Η μάχη που όλοι περίμεναν να δοθεί έως το τελευταίο χιλιόμετρο του Ράλι Ιαπωνίας ανάμεσα στους Τιερί Νεβίλ και Έλφιν Έβανς διεκόπη άδοξα στην προτελευταία ειδική διαδρομή. Μία ασυνεννοησία ανάμεσα στον Έβανς και στο συνοδηγό του Σκοτ Μάρτιν, είχε ως αποτέλεσμα το GR Yaris να βγει εκτός αγωνιστικής γραμμής και μετά από επαφή το πίσω αριστερό ελαστικό να κλατάρει.
Το πλήρωμα της Toyota Gazoo Racing έχασε σχεδόν δύο λεπτά για την αλλαγή ελαστικού και κάθε ελπίδα για τη νίκη στο τελευταίο ράλι της σεζόν. Έτσι στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Τιερί Νεβίλ, για δεύτερη φορά φέτος μετά το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις. H Hyundai Motorsport πέτυχε το 1-2 καθώς ο Οτ Τάνακ – στον τελευταίο του αγώνα με την ομάδα – τερμάτισε στη δεύτερη θέση (+1 λεπτό και 11 δευτερόλεπτα από την κορυφή).
Μαζί τους στο βάθρο ανέβηκε ο Ιάπωνας Τακαμότο Κατσούτα της Toyota Gazoo Racing. Την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι δύο άλλοι οδηγοί της ιαπωνικής ομάδας, Σεμπαστιάν Οζιέ και Έλφιν Έβανς.
Η τρίτη θέση ανάμεσα στα πληρώματα WRC2 ήταν αρκετή για τον Φινλανδό Εμίλ Λίντχολμ προκειμένου να κατακτήσει τον τίτλο στη συγκεκριμένη κατηγορία με το Skoda Fabia Evo. Η 10η θέση γενικής ανήκε στον πρώην οδηγό της Formula 1, Χέικι Κοβαλάινεν, ο οποίος έκανε το ντεμπούτο του σε αγώνα του WRC.
Η αυλαία στο πρωτάθλημα του 2023 θα ανοίξει ως συνήθως τον Ιανουάριο με το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ενώ το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα διεξαχθεί ξανά το Σεπτέμβριο. Η ακριβής ημερομηνία αναμένεται να γίνει γνωστή μετά τη συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, το Δεκέμβριο.