Επιλέξτε κατηγορία

Καμία δημοσίευση για προβολή

Follow us

Επιλέξτε κατηγορία

Καμία δημοσίευση για προβολή

Follow us

ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ:

Άσχημα νέα για την υγεία του Μίκαελ Σουμάχερ

Δυσάρεστες είναι οι νέες αποκαλύψεις για την κατάσταση της...

Σε κυκλοφορία η “Χρυσή” Κάρτα Μέλους του Ολυμπιακού με έξτρα προνόμια και παροχές (βίντεο)

Οι "ερυθρόλευκοι" παρουσίασαν στους φίλους του συλλόγου την "Χρυσή"...

Πέρασε από την Τρίπολη ο Άρης κι οδηγεί την κούρσα της πεντάδας

Ιδανικά ξεκίνησε την προσπάθειά του στα play-off 5-8 της...
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

Γιατί δεν μπορεί να πουληθεί ένα ηλεκτρικό ΙΧ με τιμή 15.000 ευρώ;

Οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί αυξάνουν το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθιστώντας δύσκολη την επίτευξη μια τόσο χαμηλής τιμής.

Είναι δυνατόν να προσφέρουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με λιγότερα από 15.000 ευρώ; Σύμφωνα με τον Patrick Koller, αφεντικό της Forvia, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό να συμβεί εξαιτίας των διαφορετικών συνθηκών που επιβάλλει η Ευρώπη.

Ασυμβατότητα αποφάσεων

Το 2035, θεωρητικά, θα είναι αδύνατο για έναν κατασκευαστή να πουλήσει ένα νέο θερμικό αυτοκίνητο. Ωστόσο, όταν εξετάζουμε τα ηλεκτρικά μοντέλα, είναι δύσκολο να αποκτηθούν από ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού.

Ο λόγος εστιάζεται στην τιμή πώλησης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μια ανησυχητική κατάσταση για την αυτοκινητοβιομηχανία. Ποιος όμως φταίει; Σύμφωνα με τον Patrick Koller, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Forvia, οι όροι που επιβάλλει η Ευρώπη δεν είναι συμβατοί με την επιθυμία επένδυσης σε ηλεκτρικά οχήματα: «Τα ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να πέφτουν κάτω από το όριο των 20.000 ευρώ. Θα απαιτούνται διαφορετικές προδιαγραφές ανάλογα με το μέγεθος των μοντέλων. Ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης δεν χρειάζεται να έχει αυτονομία 200 ​χλμ./ώρα. Κάθε χρόνο, οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί μας αναγκάζουν να προσθέτουμε τεχνολογία, μάζα και κόστος. Η επίτευξη τιμής 15.000 ευρώ είναι δύσκολη σήμερα με όλους τους αισθητήρες που απαιτούνται στην Ευρώπη».

Θετικός στον ανταγωνισμό με την Κίνα

Παρόλο που οι τιμές αγοράς είναι υψηλότερες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τον Patrick Koller, είναι πολύ πιο κερδοφόρα μακροπρόθεσμα. “Σίγουρα έχουμε πρόβλημα κόστους, αλλά η διάρκεια ζωής ενός ηλεκτρικού οχήματος είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή ενός θερμικού οχήματος. Η συντήρησή του είναι επίσης πιο εύκολη και πολύ πιο φθηνή. Τα δάνεια αγοράς, που επί του παρόντος προσφέρονται για τρία έως τέσσερα χρόνια, θα μπορούσαν να επεκταθούν σε έξι και οκτώ χρόνια. Αυτό θα επέτρεπε σε πιο αδύναμα οικονομικά νοικοκυριά να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο”.

Ένα άλλο πρόβλημα γύρω από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αφορά στην Κίνα. Σύμφωνα με τον Patrick Koller, αυτός ο ανταγωνισμός είναι μάλλον θετικός από ορισμένες πτυχές: “Για τους κατασκευαστές εξοπλισμού, είναι μια ευκαιρία. Ορισμένοι Κινέζοι κατασκευαστές εισάγουν πλήρη αυτοκίνητα, άλλοι συναρμολογούν στην Ευρώπη. Ένας κατασκευαστής αγοράζει εξαρτήματα για το 75% του κόστους του οχήματος”.

Ωστόσο, υπάρχει κάποια απροθυμία για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα μπορούσαν να βλάψουν την αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με τον Patrick Koller, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να διασφαλιστεί ένα μερίδιο τοπικού περιεχομένου στη διαδικασία κατασκευής οχημάτων.

Ως εκ τούτου, η Ευρώπη ετοιμάζεται να γνωρίσει μια καμπή στην αυτοκινητοβιομηχανία. Η ηλεκτρική τεχνολογία θα μπορούσε να έχει σημαντικές συνέπειες για την οικονομική υγεία των κατασκευαστών, εάν όλα δεν πάνε όπως έχουν προγραμματιστεί.

Πηγή

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Μπορείτε να σχολιάζετε ανώνυμα ή με ψευδώνυμο, αρκεί το σχόλιό σας να μην είναι υβριστικό.

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τα κορυφαία video highlights της ημέρας

Πρόσφατα

Δείτε LIVE τη σημερινή εκπομπή “Στο… Μαντρί”

Παρακολουθήστε σε ζωντανή μετάδοση τη σημερινή (31/3) εκπομπή “Στο…...

Βεροιώτικη “απόβαση” στην Opap Arena

Όλα τα φώτα της ποδοσφαιρικής Ελλάδας έπεσαν το απόγευμα...

Πάνοπλος ο ΠΑΟΚ κόντρα στη Σολέ – Πότε αναχωρεί για Γαλλία

Με την προπόνηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα (31/3) το μεσημέρι...

Θετική η παρουσία της ΓΕ Νάουσας στη Σκύδρα (φώτο)

Εντυπωσίασαν οι αθλητές της κατηγορίας K14 (γεν. 2012-13) της...

Τα δεδομένα και οι εξελίξεις της Super League

Γεμάτη εκπλήξεις ήταν η πρώτη αγωνιστική σε όλους τους...

Φήμες για μεταγραφή του Μεντίλ στον Παναθηναϊκό – Τι λέει ο Άρης

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας "africafoot", ο Παναθηναϊκός κατέθεσε...

Σε άλλα νέα...

Δείτε LIVE τη σημερινή εκπομπή “Στο… Μαντρί”

Παρακολουθήστε σε ζωντανή μετάδοση τη σημερινή (31/3) εκπομπή “Στο… Μαντρί” του sportsfan.gr. https://www.youtube.com/watch?v=SpxMfmoMFUk

Βεροιώτικη “απόβαση” στην Opap Arena

Όλα τα φώτα της ποδοσφαιρικής Ελλάδας έπεσαν το απόγευμα της Κυριακής 30 Μαρτίου στην Opap Arena για το πρώτο μεγάλο ντέρμπι των play-off της...

Πάνοπλος ο ΠΑΟΚ κόντρα στη Σολέ – Πότε αναχωρεί για Γαλλία

Με την προπόνηση που πραγματοποιήθηκε σήμερα (31/3) το μεσημέρι στο PAOK Sports Arena ολοκληρώθηκε η επί Ελληνικού εδάφους προετοιμασία του ΠΑΟΚ mateco ενόψει του...

Θετική η παρουσία της ΓΕ Νάουσας στη Σκύδρα (φώτο)

Εντυπωσίασαν οι αθλητές της κατηγορίας K14 (γεν. 2012-13) της ΓΕ Νάουσας στον πρώτο τους αγώνα για το 2025 που ήταν το Δρομικό τρίαθλο (60μ-...

Τα δεδομένα και οι εξελίξεις της Super League

Γεμάτη εκπλήξεις ήταν η πρώτη αγωνιστική σε όλους τους «ομίλους» του πρωταθλήματος. Ξεκινάμε από το γκρουπ του υποβιβασμού, όπου οι ομάδες είναι έξι συνολικά:...

Μπέος κατά Καλλιθέας: “Είδαμε μερικές ‘βίζιτες’ και κάπoιες/ους τρανσέξουαλ να θαυμάζουν το περιβόητο project”

Ο Αχιλλέας Μπέος δεν άφησε αναπάντητη την ανακοίνωση της Καλλιθέας μετά το μεταξύ τους παιχνίδι στη Λεωφόρο για την πρεμιέρα των play-out της Stoiximan...

Φήμες για μεταγραφή του Μεντίλ στον Παναθηναϊκό – Τι λέει ο Άρης

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας "africafoot", ο Παναθηναϊκός κατέθεσε επίσημη πρόταση αγοράς των δικαιωμάτων του Χαμζά Μεντίλ ο οποίος παράλληλα είναι στο στόχαστρο ομάδων...

Αυτός είναι ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα ενώσει την Ελλάδα με την Αλβανία (βίντεο)

Ο νέος οδικός άξονας των 400 εκατ. ευρώ θα επιτρέπει την ασφαλή, άνετη και γρήγορη μετακίνηση από το Αντίρριο στην Αλβανία. Έναν μακροχρόνιο κύκλο αβεβαιότητας...

Δυο προκρίσεις στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα για τον Φίλιππο Αλεξάνδρειας

Δύο προκρίσεις κατέλαβε ο Φίλιππος Αλεξάνδρειας, στο Ά προκριματικό πρωτάθλημα Εφήβων/Νεανίδων στο Τάε Κβον Ντο που πραγματοποιήθηκε στον Πολύγυρο Χαλκιδικής με τον Μιχαλόπουλο Γεώργιο...

Ετοιμάζεται για την μεγάλη επιστροφή ο Νότης Σφακιανάκης – Ποιες προϋποθέσεις ζήτησε

O Νότης Σφακιανάκης, έπειτα από χρόνια αποχής, φαίνεται έτοιμος να κάνει το μεγάλο come back στη νυχτερινή ζωή της Αθήνας. Ο επιτυχημένος ερμηνευτής, ο οποίος...

Παίκτες Περικού κατά Τομ Παπαδόπουλου: “Δε θα στηρίξει μέχρι τέλους – Συνεχίζουμε μόνοι”

Ευθείες κατηγορίες κατά του ισχυρού άνδρα του Πιερικού, Τομ Παπαδόπουλου, απηύθυνε με ανακοίνωση που εξέδωσε σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα της ομάδας. Στην ανακοίνωση, που υπογράφουν...

Αυτό είναι το νέο ΔΣ της ΠΑΕ ΑΕΚ

Εξελίξεις στην ΑΕΚ όσον αφορά στα πρόσωπα του Διοικητικού Συμβουλίου μιας και βρίσκεται αναρτημένο στη ΓΕΜΗ το σχήμα της ΠΑΕ. Πρόεδρος παραμένει ο Ευάγγελος Ασλανίδης,...