Ορίστηκαν με απόφαση του Δημάρχου Παναγιώτη Γκυρίνη οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αλεξάνδρειας, με θητεία από 01-01-2024 έως 31-12-2024.
Διαβάστε αναλυτικά τα ονόματα των δημοτικών συμβούλων που ορίστηκαν ως Αντιδήμαρχοι, οι περιοχές ευθύνης τους, όπως και οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες που μεταβιβάστηκαν σε αυτούς:
1.1. τον κ. Νικόλαο Γιαννάκη (έμμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών και ΚΕΠ που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές
ενότητες:
– Τμήμα Διοίκησης και Ανθρώπινου Δυναμικού, – Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Διοικητικής Μέριμνας, – Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
2.1.τον κ. Αθανάσιο Παντόπουλο (άμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
– Τμήμα Οικονομικής Διαχείρισης, – Τμήμα Προμηθειών, – Τμήμα Ταμείου και Εσόδων, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
3.1.τον κ. Στέφανο Γκιουρτζή (έμμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τη παρακάτω
διοικητική ενότητα:
– Τμήμα Περιβάλλοντος, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
4.1. τον κ. Δημήτριο Σακαλή (έμμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
– Τμήμα Υπηρεσίας Δόμησης, την εποπτεία και ευθύνη των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
5.1.τον κ. Αθανάσιο Παγγούρα (έμμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω
διοικητικές ενότητες:
– Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Κίνησης Οχημάτων, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών
Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
6.1.τον κ. Στέφανο Δελιόπουλο (έμμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
– Τμήμα Μελετών και Επίβλεψης έργων, – Τμήμα Συγκοινωνιών, Εγκαταστάσεων και Εξοικονόμησης Ενέργειας, – Τμήμα Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
7.1.την κ. Ελένη Λαφαζάνη (έμμισθη) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
– Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας,
– Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Παιδικής Φροντίδας, Τμήμα Παιδείας – Τμήμα Πολιτισμού και Αθλητισμού, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
8.1.τον κ. Θωμά Χατζόπουλο (έμμισθο) καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο του Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, την εποπτεία και ευθύνη των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου, όπως ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
– την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που
σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.
– την τέλεση πολιτικών γάμων.
– την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.
– Την υπογραφή, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων της Διεύθυνσης και του Τμήματος.
Επίσης ορίζει κατά τόπον – τον κ. Στέφανο Δελιόπουλο κατά τόπον Αντιδήμαρχο, για τη Δημοτική Ενότητα Αλεξάνδρειας, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
δ) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που
λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας και
ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.
– τον κ. Δημήτριο Σακαλή κατά τόπον Αντιδήμαρχο, για τη Δημοτική Ενότητα Πλατέος, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
δ) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας και
ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.
– τον κ. Νικόλαο Γιαννάκη κατά τόπον Αντιδήμαρχο, για τη Δημοτική Ενότητα Μελίκης, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
δ) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας και
ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο.
– τον κ. Θωμά Χατζόπουλο κατά τόπον Αντιδήμαρχο, για τη Δημοτική Ενότητα Αντιγονιδών, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα,
β) την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα,
γ) τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας,
δ) την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας και
ε) τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ’ ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο