Ο ΓΑΣ Σβορώνου ενισχύει το ρόστερ του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου με δύο σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις.
Οι «κιτρινόμαυροι» απέκτησαν τον έμπειρο επιθετικό Ευρυπίδη Μιτακίδη, που αναμένεται να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην επίθεση, καθώς και τον κεντρικό αμυντικό Διονύση Πατζιάλα, ο οποίος προσθέτει ποιότητα και εμπειρία στα μετόπισθεν, ανεβάζοντας ακόμη περισσότερο το επίπεδο της ομάδας.
Αναλυτικά οι ανακοινώσεις αναφέρουν:
“Ο εκτελεστής προσγειώθηκε στον Σβορώνο!
Ο ΓΑΣ Σβορώνου ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την απόκτηση του Ευρυπίδη Μιτακίδη!
Ένας ποδοσφαιριστής με σημαντικές παραστάσεις από τη Γ’ Εθνική, ο οποίος έχει αγωνιστεί με επιτυχία στον Πιερικό, τον Βατανιακό, τον Αιγινιακό και την Αναγέννηση Άρτας, έρχεται να φορέσει τα κιτρινόμαυρα και να αποτελέσει το μεγάλο σημείο αναφοράς στην επιθετική γραμμή της ομάδας μας.
Ο Ευρυπίδης επιστρέφει υγιής, δυνατός και αποφασισμένος να αποδείξει ξανά την αξία του μέσα στο γήπεδο. Η εμπειρία, η ποιότητα, η επαφή του με το γκολ και η προσωπικότητά του είναι στοιχεία που ανεβάζουν επίπεδο την ομάδα μας και ενισχύουν ακόμη περισσότερο την προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων μας.
Στον ΓΑΣ Σβορώνου δεν αποκτούμε απλώς έναν σέντερ φορ. Αποκτούμε έναν ποδοσφαιριστή που ξέρει να κάνει τη διαφορά, να οδηγεί την επίθεση και να ξεσηκώνει την εξέδρα.
Ευρυπίδη, καλώς ήρθες στην κιτρινόμαυρη οικογένεια!
Σου ευχόμαστε υγεία, πολλές επιτυχίες και ακόμη περισσότερα γκολ με τη φανέλα της ομάδας μας.
Καλώς ήρθες, bomber! Τα δίχτυα σε περιμένουν!”
“Συμφωνία με τον Διονύση Πατζιάλα! Ο Σβορώνος δυναμώνει ακόμη περισσότερο!
Ο Γ.Α.Σ. Σβορώνου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Διονύση Πατζιάλα, έναν έμπειρο κεντρικό αμυντικό που έρχεται να προσθέσει ποιότητα, προσωπικότητα και σιγουριά στα μετόπισθεν της ομάδας μας.
Στην ποδοσφαιρική του διαδρομή έχει αγωνιστεί με επιτυχία στον Βατανιακό, τον Πιερικό και τον Εθνικό Νέου Κεραμιδίου, ενώ την περσινή αγωνιστική περίοδο φόρεσε τη φανέλα της Α.Ε. Καρίτσας, με την οποία κατέκτησε το νταμπλ, αποτελώντας βασικό στέλεχος της ομάδας.
Με φόντο τη θάλασσα της Παραλίας Κατερίνης, δόθηκαν τα χέρια και επισφραγίστηκε μια συνεργασία που γεμίζει αισιοδοξία για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Τον ποδοσφαιριστή ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της ομάδας, Κώστας Καλαϊτζίδης, καλωσορίζοντάς τον στην κιτρινόμαυρη οικογένεια και εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η εμπειρία και η αγωνιστική του αξία θα αποτελέσουν πολύτιμα στοιχεία για τη νέα προσπάθεια του συλλόγου.
Διονύση, καλώς ήρθες στον Σβορώνο! Ευχόμαστε υγεία, δύναμη και πολλές επιτυχίες με την κιτρινόμαυρη φανέλα!”














