Η ΠΑΕ Άρης ανακοίνωσε ότι η πρώτη προπόνηση της ομάδας για τη νέα αγωνιστική περίοδο θα πραγματοποιηθεί στις 7 Ιουλίου, ενώ θα προηγηθούν τα ιατρικά και εργομετρικά τεστ των ποδοσφαιριστών.
Στις 8 Ιουλίου η αποστολή θα αναχωρήσει για την Πτολεμαΐδα, όπου θα διεξαχθεί το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας έως τις 13 Ιουλίου.
Το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας θα πραγματοποιηθεί στην Ιταλία από τις 21 έως τις 31 Ιουλίου, σε αθλητικό κέντρο κοντά στη Μπρέσια.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής της εκεί, η ομάδα θα δώσει φιλική αναμέτρηση με τη Μόντσα στις 30 Ιουλίου, ενώ τα υπόλοιπα φιλικά θα ανακοινωθούν το προσεχές διάστημα.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ:
“Η ΠΑΕ ΑΡΗΣ ενημερώνει ότι η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας ενόψει της νέας σεζόν θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 7 Ιουλίου στις προπονητικές εγκαταστάσεις, ενώ νωρίτερα θα ξεκινήσουν τα ιατρικά και εργομετρικά τεστ για τους ποδοσφαιριστές (θα περνάνε κατά γκρουπ).
Την επομένη (08/07) η ομάδα μας θα μεταβεί στην Πτολεμαΐδα, όπου θα πραγματοποιηθεί το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας.
Στο αθλητικό κέντρο της Δυτικής Μακεδονίας («Παντελίδης») θα παραμείνει μέχρι τη Δευτέρα 13 του μήνα.
Για τις 21 Ιούλιου έχει προγραμματιστεί η αναχώρηση της αποστολής για την Ιταλία, όπου σε αθλητικό κέντρο στην ευρύτερη περιοχή της Μπρέσια, στους προπόδες των Άλπεων, θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής στη γειτονική χώρα (μέχρι τις 31 Ιουλίου) ο ΑΡΗΣ θα αντιμετωπίσει την AC Monza (30/07), ομάδα της Serie A, ενώ τις επόμενες μέρες (μόλις οριστικοποιηθεί η διεξαγωγή τους) θα ανακοινωθούν τα υπόλοιπα φιλικά παιχνίδια επί ιταλικού και ελληνικού εδάφους”.














