Ο Ζαν Μοντέρο αποχαιρέτησε τους φίλους της Βαλένθια στη φιέστα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά πως ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα της καριέρας του, με προορισμό την Ελλάδα και τον Ολυμπιακό.
Ο Δομινικανός γκαρντ αποτέλεσε μία από τις αποκαλύψεις της φετινής Euroleague, πραγματοποιώντας εντυπωσιακές εμφανίσεις που συνέβαλαν καθοριστικά στην πορεία της ομάδας του μέχρι το Final Four. Η σεζόν ολοκληρώθηκε ιδανικά για τη Βαλένθια, η οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα και έκλεισε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μια επιτυχημένη χρονιά.
Η φιέστα τίτλου πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη Roig Arena την Πέμπτη (2/6), με τον Μοντέρο να βρίσκεται στο επίκεντρο της βραδιάς. Ο νεαρός γκαρντ πήρε τον λόγο και αποχαιρέτησε τους οπαδούς, αφήνοντας ξεκάθαρα μηνύματα αποχώρησης και επιβεβαιώνοντας την πρόθεσή του να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό.
«Παρόλο που οι δρόμοι μας χωρίζουν, πάντα θα κουβαλάω τη Βαλένθια στην καρδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μοντέρο, με το αντίο του να σηματοδοτεί και την αντίστροφη μέτρηση για την άφιξή του στην Ελλάδα.
🧡🗣️ Las palabras de despedida de Jean Montero de @valenciabasket
— Gigantes del Basket (@GIGANTESbasket) June 25, 2026
Lo hace con una Supercopa y una Liga Endesa bajo el brazo 🏆🏆 pic.twitter.com/HEpuqdtr69














