Μέσα σε μια ιδιαίτερα ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 24 Ιουνίου, η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ Τάξης του 2ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας.
Η κατάμεστη αίθουσα του Κλειστού Γυμναστηρίου γέμισε από χαμόγελα, αναμνήσεις και έντονα συναισθήματα, καθώς οι τελειόφοιτοι μαθητές αποχαιρέτησαν μια σημαντική περίοδο της σχολικής τους ζωής, ανοίγοντας παράλληλα τα φτερά τους για νέες εμπειρίες και προκλήσεις στο επόμενο εκπαιδευτικό τους βήμα.
Την εκδήλωση άνοιξε η υποδιευθύντρια του σχολείου, κ. Ελένη Αγγέλη, η οποία παρουσίασε τις δράσεις, τα προγράμματα, τις εκδηλώσεις και τις αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, κάνοντας έναν σύντομο αλλά ουσιαστικό απολογισμό της πορείας τους.
Στη συνέχεια, τον λόγο πήρε η διευθύντρια του σχολείου, κ. Μαρία Καραστογιαννίδου, η οποία καλωσόρισε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, εκφράζοντας τη συγκίνησή της για την ολοκλήρωση αυτού του κύκλου. Στον χαιρετισμό της ευχαρίστησε θερμά τους γονείς για την άριστη συνεργασία και ευχήθηκε στους αποφοίτους καλή πρόοδο, δύναμη και επιτυχίες στη νέα πορεία που ανοίγεται μπροστά τους.
Από την πλευρά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, σύντομο χαιρετισμό απηύθυνε ο πατέρας Βασίλειος, ο οποίος εξήρε το ήθος, την προσπάθεια και τη συμπεριφορά των μαθητών, ενώ παράλληλα ευχαρίστησε τους γονείς και το εκπαιδευτικό προσωπικό για τη συνεργασία και τη στήριξη που προσέφεραν στα παιδιά όλα αυτά τα χρόνια.
Εκ μέρους των μαθητών μίλησαν οι Κούτσια Φένια, Λαμπριανίδης Ορέστης, Καραγκιοζοπούλου Ελένη και Θωμάς Παπανικολάου, οι οποίοι μοιράστηκαν σκέψεις, συναισθήματα και όμορφες αναμνήσεις από τα χρόνια τους στο Γυμνάσιο, συγκινώντας συμμαθητές, γονείς και καθηγητές.
Η εκδήλωση κορυφώθηκε με την απονομή των απολυτηρίων από τους εκπαιδευτικούς στους μαθητές, ενώ ακολούθησαν οι καθιερωμένες αναμνηστικές φωτογραφίες που θα κρατήσουν ζωντανές τις στιγμές αυτής της ξεχωριστής ημέρας.
Το εορταστικό κλίμα συνεχίστηκε με τον πλούσιο μπουφέ που προσέφεραν οι γονείς, τη μουσική που επιμελήθηκε DJ και τον χορό των μαθητών, οι οποίοι γιόρτασαν με τον καλύτερο τρόπο το τέλος μιας όμορφης διαδρομής και την αρχή ενός νέου κεφαλαίου στη ζωή τους.
Μια βραδιά γεμάτη χαμόγελα, συγκίνηση και αισιοδοξία, που θα μείνει αξέχαστη σε όλους όσοι είχαν την ευκαιρία να τη ζήσουν.
Δείτε πλούσιο φωτορεπορτάζ της εκδήλωσης μέσα από τον φακό του Sportsfan




























































































































































































