Στη Θεσσαλονίκη βρίσκεται από χθες η Εθνική Νέων για το καμπ προετοιμασίας ενόψει του Euro 2026 που θα διεξαχθεί 7-20 Ιουλίου στη Ρουμανία.
Η Εθνική ομάδα θα πραγματοποιήσει προπονήσεις στο “Σπίτι του Χάντμπολ”, αλλά και φιλικούς αγώνες με αντίπαλο το Ισραήλ.
Ο πρώτος αγώνας θα διεξαχθεί σήμερα (23/6) στις 19:00, ενώ ο δεύτερος αύριο (24/6) την ίδια ώρα.
Οι αθλητές που κλήθηκαν από τους ομοσπονδιακούς τεχνικούς Κώστα Δεληγιάννη και Κώστα Αλεξιάδη είναι οι: Μπαλτζής, Ταπάντζης, Καμπάς, Κερλίδης (Φέρωνας Βέροιας), Ραράκος, Κοτζιάς (Ιωνικός Bfon), Τσιούμας, Καραγιάννης (ΑΣΕ Δούκα), Βούλγαρης, Σφακιωτάκης (Αθηναϊκός Lamway Group), Δούκας, Σαλτιέλ (ΧΑΝΘ), Γεωργιάδης (ΑΕΚ), Γαβανάς (ΑΕΣΧ Πυλαίας), Χαριζόπουλος (ΓΑΣ Κιλκίς), Κατσούνης (ΠΑΟΚ), Ανδριώτης (Άρης Νικαίας), Καρολίδης (Λιντάρφερ- Γερμανία), Αμπρουν (Ντιζόν)
Ο Ομοσπονδιακός τεχνικός Κώστας Δεληγιάννης δήλωσε: “Σήμερα ξεκινήσαμε την προετοιμασία μας με απόλυτη συγκέντρωση και διάθεση για δουλειά. Τα δύο φιλικά παιχνίδια με το Ισραήλ αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της προετοιμασίας μας ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος στη Ρουμανία. Βρισκόμαστε σε μια περίοδο όπου κάθε προπόνηση και κάθε αγώνας έχει ιδιαίτερη αξία. Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τη συνοχή μας, δοκιμάζοντας παράλληλα αγωνιστικά σχήματα και τακτικές. Γνωρίζουμε ότι μας περιμένει μια μεγάλη πρόκληση στο EURO και γι’ αυτό αντιμετωπίζουμε αυτά τα φιλικά με απόλυτη σοβαρότητα. Το Ισραήλ είναι μια ανταγωνιστική ομάδα και πιστεύουμε ότι οι δύο αγώνες θα μας δώσουν σημαντικά συμπεράσματα για το επίπεδο ετοιμότητάς μας. Έχουμε εμπιστοσύνη στα παιδιά, στην ποιότητα και στον χαρακτήρα τους. Είμαστε αισιόδοξοι ότι, μέσα από τη σκληρή δουλειά και τη συνέπεια, θα παρουσιαστούμε έτοιμοι όταν έρθει η ώρα των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων”.














