Ο ΓΑΣ Κοπανού ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Χρήστο Μποζίνη, ο οποίος θα παραμείνει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας για έβδομη διαδοχική αγωνιστική περίοδο.
Η ανακοίνωση συνέπεσε με τα γενέθλια του έμπειρου τεχνικού, προσδίδοντας συμβολικό χαρακτήρα στη συνέχιση μιας μακροχρόνιας συνεργασίας που βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και τον κοινό αγωνιστικό προσανατολισμό.
Η διοίκηση του συλλόγου ευχήθηκε στον προπονητή υγεία και επιτυχίες, εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι θα συνεχίσει να υπηρετεί με την ίδια αφοσίωση τους στόχους και τις αξίες της ομάδας.
Η ανακοίνωση:
“Ο ΓΑΣ Κοπανού βρίσκεται στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον προπονητή Χρήστο Μποζίνη, ο οποίος θα συνεχίσει να βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Η σημερινή ημέρα είναι ξεχωριστή, καθώς συμπίπτει με τα γενέθλια του προπονητή μας, γεγονός που δίνει έναν ακόμη πιο συμβολικό χαρακτήρα στην έναρξη της έβδομης συνεχόμενης σεζόν του στον κιτρινόμαυρο πάγκο.
Σε μια εποχή όπου οι μακροχρόνιες συνεργασίες αποτελούν σπάνιο φαινόμενο στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, ο Χρήστος Μποζίνης και ο ΓΑΣ Κοπανού συνεχίζουν μαζί, έχοντας οικοδομήσει μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης, σεβασμού και κοινής φιλοσοφίας. Όλα αυτά τα χρόνια, με συνέπεια, εργατικότητα και αγάπη για το ποδόσφαιρο, συνέβαλε καθοριστικά στη διατήρηση της αγωνιστικής ταυτότητας του συλλόγου, δίνοντας παράλληλα σημαντικό χώρο και ευκαιρίες σε νεαρούς ποδοσφαιριστές της περιοχής.
Η διοίκηση του συλλόγου του εύχεται ολόψυχα χρόνια πολλά, υγεία και κάθε προσωπική ευτυχία και είναι βέβαιη πως, με τον ίδιο ζήλο και την ίδια αφοσίωση, θα συνεχίσουμε μαζί να υπηρετούμε τους στόχους και τις αξίες του ΓΑΣ Κοπανού.
Χρόνια πολλά, κόουτς! Καλή επιτυχία στη νέα σεζόν!”.















Πάμε για γ εθνική φέτος